,,Ja si získam tvoju dôveru späť." Postavil sa a rukou siahol do nohavíc.Popravil si svoje prirodzenie, ktoré sa dralo von a priam ma hypnotizovalo. Neodolala som pocitu a zahryzla si do spodnej pery.
,,Môžeš ho mať. Stačí slovo." Pobavene na mňa pozrel.
Spomenula som sa na to, čo som mu povedala pred chvíľou a vystrela sa. ,,Nie, ďakujem."
,,Takže, ak tomu chápem správne, ty si Duch. Ten Duch, čo okradol stovky ľudí o to najdrahšie, čo mali. Ten duch, ktorý unáša ľudí na objednávku?" Spýtal sa.
Prikývla som.
,,Som z toho nadržaný," priznal. ,,Ten diamant v Egypte, si tiež vzala ty, že? Bola to tvoja prvá úloha?"
,,Nie. Bola to prvá krádež ale bolo to pre mňa. Chcela som diamanty v každej farbe do vlastnej zbierky. Prvá úloha bola koruna Anglického kráľa." Prefíkane sa mi zdvihli kútiky.
,,Všade sa našla ruža," rozmýšľal. ,,Všetky krádeže, kde bola ruža, si napáchala ty."
,,Samozrejme. Neveril by si aké to je jednoduché, niečo ukradnúť." Upravovala som si kraťase a tieľko.
,,Pred pár mesiacmi sme rozpútali vojnu s čínskou mafiou, ktorej boss je práve chlap, ktorý ti volal. Najprv to boli len prestrelky a neskôr to zašlo až ku krádežiam zbraní, drôg pred asi týždňom napadli priamo mňa a zabil som mu sestru, mamu aj brata pri jednej príležitosti. Takže si myslím, že to má byť druh pomsty." Vysvetľoval.
,,A jeho otec? Kto mu zostal? Aká rodina mu žije?" Spýtala som sa.
,,Žiadna," priznal. ,,Otec mu zomrel pred pár rokmi."
,,Tak potom je nebezpečný. Pripravil si ho o celú rodinu a nezostal mu nikto, o koho by sa mal báť. Takí ľudia sú najnebezpečnejší. Dokážu zájsť až príliš ďaleko." Šepkala som.
,,Nedotkne sa ťa. Nikdy to nedovolím a ak ti niekto skryví čo i len vlások na hlave, vyzabíjam aj celý svet aby som ťa pomstil. Rozumieš?" Postavil sa predomnou.
,,Mňa nenájde," mykla som pleciami. ,,Išlo mi o tvoje bezpečie."
,,O moje?" Zdvihol obočie. ,,Vedel som, že ti na mne stále záleží."
,,Nenahováraj si," pretočila som očami s otočila sa ku dverám. ,,Nechcem byť len dočasná zábavka ako naposledy."
,,Nikdy si ňou nebola." Započula som.
,,Že nie? Ak by som nebola, neodišiel by si a nenechal ma samú po tom, čo na mňa zaútočili štyria zabijaci!" Vyprskla som.
Musela som mu to vykričať. To všetko. Cítila som, že potrebujem naňho kričať.
,,Vrátil som sa a ty si tam nebola! Hľadal som ťa celé dvé roky! Moji muži prehľadávali celú zemeguľu len aby ťa našli. Takmer som stratil hlavu len kvôli tomu, že ťa nedokážem nájsť ani ja. Moje myšlienky smerovali k tomu, že ťa uniesli, alebo zabili! Jediné, čo ma držalo pri rozume bolo to, že si sa pravidelne ozvala rodičom. Vedel som, že žiješ a to bolo hlavné! Tak nehovor, že si bola pre mňa len zábavka." Kričal naspäť.
,,Bude najlepšie, ak náš vzťah zostane na rovine súrodencov." Otočila som sa chrbtom a rukou držala kľučku.
,,Čože?" Šepol a išiel ku mne. ,,To nemyslíš vážne, Mimi."
Nepovedala som ani slovo. Otočil ma k nemu a zahľadel sa mi do očí. Videla som v jeho očiach slzy, ktoré odtiaľ nikdy nevyšli.
,,Povedz, že to chceš a ja to budem rešpektovať." Zdvihol mi bradu a prinútil ma pozerať sa mu do očí.
Nemohla som povedať ani slovo. Nezvládla by som klamať.
Jeho oči spadli nižšie na môj krk a vytiahol mi z výstrihu jeho náhrdelník. ,,Prečo ho nosíš, ak somnou nič nechceš mať?"
Držal mi ho pred očami a stískal v prstoch kríž.
,,Pretože-.." preglgla som.
,,Odpovedz, Lotty." Čakal na moju odpoveď.
,,Pretože si pre mňa vždy bol na prvom mieste." Odvetila som.
,,Som na ňom aj teraz, však?" Vedel to.
Stránila som sa odpovedi. ,,Koľko žien si mal odkedy si odišiel odomňa?" Zvedavosť bola väčšia.
,,Žiadnu." Odpovedal bez váhania.
,,Neklam. Muž potrebuje sex." Zamračila som sa.
,,To potrebujem a preto sa máš načo tešiť, keď ťa celú vyplním," zašepkal mi pred ústami. ,,Ale nemal som nič so žiadnou. Jediné, čo som robil bola masturbácii nad tebou." Usmial sa.
,,Nadomnou?" Zčervenala som.
,,Mhmmm. Vždy v sprche som si ho chytil do ruky a robil som sa pri myšlienke ako ťa trtkám," prechádzal mi s perami po krku. ,,A ty, Mimi? Koľko mužov videlo tvoje telo? Koľkým mužom si odhalila svoje lono?"
,,Žiadnemu. Nedokážem sa dotknúť nikoho." Odvetila som.
,,Prečo?"
,,Pretože nie je ty." Hlas sa mi triasol.
,,Si moja, Lotty. Je len otázkou času, kedy tomu opäť podľahneš a ako som videl pred chvíľou, nebude to dlho trvať." Zubami sa dotkol mojej kľúčnej kosti.
Rozmýšľala som ako sa z tejto situácie dostať ale moje telo ma zrádzalo akoby mi ani nepatrilo. Opretá o dvere a s privretými očami som sa mu oddávala.
,,Boss?" Zaklopal na dvere jeden z jeho mužov a mne sa uľavilo ale zároveň moje vnútro pôsobilo frustrovane. ,,Anita sa už zobudila."
Pretočila som očami, nad čím sa Nathanael zasmial a vystrel sa. Odstúpil odomňa a otvoril dvere.
,,Dobre. Nech sa mi neukazuje na oči. Zavolaj Stefana a Lorenza do kancelárie. Máme tu menšie problémy." Odpovedal mu a muž bez čakania odišiel.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀