Nemala šancu. Bola ľahko predvídateľná. Podarilo sa mi ju z ľahkosťou zhodiť na zem. Dopadla na brucho a skôr ako stihla reagovať, postavila som sa nad ňu a chytila jej hlavu. Išla som jej zlomiť väzy a čakala som na zvuk toho jemného prasknutia.,,Čo sa to tu deje?" Započula som hlas, ktorý vo mne vyvolal triašku.
Zdvihla som pohľad a v miestnosti videla Nathanaela s dvomi mužmi. Obaja na mňa mierili a Nathanael bol šokovaný tým, čo pred sebou videl.
,,Učím ju, kde je jej miesto." Odpovedala som a tak silno jej buchla hlavu o zem, že zostala v bezvedomí.
,,Chcela si ju zabiť. Takmer si jej zlomila väzy." Zdvihol obočie.
Vystrela som sa a vzala zo zeme papiere, ktoré som priniesla. Oči mi spadli na nohavice, cez ktoré sa snažil predrať jeho penis. Vzrušilo ho to, čo videl a nevedel to kontrolovať.
,,No a čo?" Pretočila som očami.
,,Pane, máme strielať?" Spýtal sa muž na pravo.
,,Nie. Vezmite ju, vypadnite odtiaľto a nikto do domu nevstúpi." Rozkázal a mávol rukou smerom k tej žene v bezvedomí.
Jeho veta ich prekvapila ale poslúchli na slovo. Keď sme zostali sami, Nathanael podišiel ku mne a schmatol ma k sebe. Držal mi bradu a išiel ma pobozkať.
Uhla som pohľadom a odmietla sa mu pozrieť do očí. Jeho pevný stisk sa uvoľnil a odstúpil odomňa.
,,Zmizla si." Šepol.
,,Odišiel si." Odvetila som.
,,Vrátil som sa o mesiac a nenašiel som ťa doma." Začal.
,,Nebudem sedieť doma na zadku a čakať na teba celé roky, kým si spomenieš, že existujem." Otočila som sa chrbtom.
,,Vrátil som sa." Zopakoval.
,,Je mi to fuk," mykla som pleciami. ,,Nemáš robiť unáhlené závery."
,,Chcel som sa postarať o tých ľudí, čo ťa chceli uniesť!" Zakričal.
,,A podarilo sa ti to?" Spýtala som sa posmešne.
,,Samozrejme, že áno." Zavrčal.
Podišla som k nemu a buchla mu papiere do hrude. ,,Tak čo je potom toto?"
Vzal si papiere a začal čítať. Chytila som telefón a pustila nahrávku z toho hovoru. ,,Tu RongJi. Chcem si objednať únos Lotty Telmarco a Nathanaela Telmarca. Som ochotný zaplatiť 250 miliónov dolárov za jedného."
,,Odkiaľ to máš?" Spýtal sa a pozeral priamo do papierov.
,,Je to jedno. Chcem len vedieť, prečo nás chce." Zastavila som pri okne a oprela sa s rukami prekríženými v prsiach.
,,Odkiaľ to máš?!" Zopakoval veľmi nahnevane.
,,To nie je tvoja vec." Vyprskla som.
Buchol papiere na stolík a kráčal ku mne. Schmatol ma za krk a pritlačil o stenu. Cítila som na mojich perách jeho dych a nosy sa nebezpečne dotýkali. Navzájom sme si hľadeli do očí a ani jeden z nás sa nepohol.
,,Odkiaľ to kurva máš?!" Hnev v jeho očiach narastal.
,,Zabudol si, že sa ťa nebojím." Hrdo som odvetila, načo som zbadala zmätok v jeho tvári. Zabudol nato.
,,Prosím, Mimi." Zašepkal pokojne.
,,Duch." Odvetila som jedno jediné slovo.
Zalapal po dychu a vystrel sa. ,,Ide po nás duch?"
,,Nie." Pokrútila som hlavou.
,,Tak čo potom?" Zamračil sa.
Obzrela som sa. ,,Chcem ísť niekam inam."
Spoznal, čo som žiadala. Vedel, že som pozerala po kamerách a po plošticiach a začal ma viesť smerom nahor po schodoch, priamo do jeho izby.
,,Do tvojej izby? Naozaj?" Vošla som dnu.
,,Je to jediná miestnosť, kde nie sú kamery, ploštice a žiaden signál." Odvetil a zatvoril dvere.
,,Od teba by som čakala iný luxus. Myslím zariadenie interiéru." Prechádzala som sa tu.
,,Tento je jednoduchý a hodí sa do tejto oblasti." Postavil sa pri posteľ a so založenými rukami vo vačku čakal, čo poviem.
,,Nechcel si ma vziať do mafie a do inej som ísť nechcela, takže som si išla vlastnou cestou." Upriamila som zrak naňho a čakala, kým to pochopí.
,,Nie." Vzdychol.
,,Čo si čakal? Že budem robiť asistentku nejakému majiteľovi firmy? Bola som vychovaná mafiánmi. V mafiánskej rodine." Vysvetlila som.
,,Povedz to." Postavil sa predomňa.
,,Ja som Duch." Šepla som pomaly a sledovala tie tmavé oči.
Pobozkal ma. Začal ma bozkávať vášnivo a ja som bola tak slabá aby som odolala chytil ma a nadvihol. Posadil sa somnou na posteľ a zostala som na ňom sedieť.
Naše pery a jazyky sa po rokoch dotýkali a v mojom lone sa opäť hromadilo vzrušenie. Začala som pohybovať s panvou, prisala som sa mu na krk a vsala jeho pokožku.
Započula som jeho vnútorné zavrčanie, ktoré vyšlo spolu s výdychom a jeho ruky mi vošli do kraťasov.
,,Nemôžem uveriť, že ťa mám po dvoch rokoch konečne pri sebe, Mimi." Zašepkal.
,,Nemáš. Odídem hneď ako mi odpoviem na moje otázky. Toto je len chvíľková slabosť." Zatvorila som očiach nechala ho dotýkať sa ma.
,,Nepustím ťa. Už nikdy odomňa neodídeš. Staneš sa mojou kráľovnou a budeš po mojom boku." Dotkol sa klitorusu s prstom.
,,Nie. Snažíš sa ma zmanipulovať svojimi rečami. Dobre vieš, že to naši rodičia nikdy nepripustia." Vzdychla som.
,,Je mi to jedno. Nie je to ich vec ale moje rozhodnutie." Povedal odhodlane.
,,Nie, Nathanael. Neodpustím ti to, že si ma dvakrát opustil." Postavila som sa a odstúpila tak aby medzi nami bola bezpečná vzdialenosť.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀