,,Nebola tvoja vina, že som odišiel. Musel som odísť, Mimi." Podišiel som k nej.Jej podnapitý stav ju prinútil nahnúť sa do prava ale zachytil som ju skôr. Pomaly zdvihla hlavu a pozrela na mňa tými modrými očami.
,,Po svadbe znovu odídeš, však?" Šepla.
,,Je to najlepšie riešenie, Lotty." Vzdychol som.
,,Budeš somnou spať?" Vyšlo jej z úst.
Zostal zaskočený, pretože povedala niečo, čo som nečakal.
,,Nemyslím si, že to je dobrý nápad." Odkašľal som si.
Chytila ma za ruku a snažila sa ma ťahať do jej izby. ,,Prosím, ňuňu."
Nemôžem jej povedať nie. Nedokážem to. Vždy mala na mňa svoje zbrane ako dosiahnuť to, čo chcela a to sa nikdy nezmení.
,,Tak dobre," vzdychol som. ,,Poďme." Ukázal som na jej dvere.
,,Odnes ma tam, ňuňu." Bez varovania na mňa vyskočila.
Bola ľahká ako pierko a absolútne som necítil žiadnu záťaž. Teda, až na tú hrudu, ktorá stvrdla medzi mojimi nohami.
Otvoril som dvere a odniesol ju k posteli. Položil som ju na posteľ a ďakoval bohu, že je zhasnuté.
,,Ochvíľu prídem. Idem si vziať cigarety." Zamrmlal som a odišiel z izby.
Vošiel som do svojej izby, vzal si cigarety so zapaľovačom a počkal, kým moje prirodzenie trochu zmäkne.
Vrátil som sa do jej izby a takmer som padol na zadok. Mala na sebe baby ružovú farbu kraťasov a tielka na spanie.
To tieľko končilo tesne pod prsiami tak, že jej spodok pŕs vytŕčal. Kraťasy boli s vysokým pásom ale končili na pol zadku a ak roztiahne nohy, uvidím raj.
Nie som normálny. Je to moja sestra. Síce je nevlastná ale rodičia nás vychovávali ako naozajstných súrodencov. Lenže odkedy som ju zbadal na chodbe, neviem si pomôcť. Je ako droga.
Našťastie, nejak vydržím dve noci a v nedeľu odídem naspäť do Talianska. Nemôžem byť pri nej za žiadnu cenu.
Rýchlo som prešiel k jej balkónu a vyšiel naň. Potreboval som sa nadýchať čerstvého vzduchu. Ihneď som si zapálil a otočil sa chrbtom k dverám.
,,Čo tu robíš?" Spýtala sa ma Lotty.
,,Fajčím." Odvetil som.
,,Dáš mi potiahnuť?" Podišla ku mne.
,,Nie." Zamračil som sa.
,,No tak. Nie som dieťa, Nathanael." Vzala mi z ruky cigaretu ale nepohla sa odomňa.
Namiesto toho sa oprela chrbtom o zábradlie a potiahla si. S hlbokým nádychom jej dym odišiel do pľúc a zaklonila hlavu. Vydýchla dym nad seba a pozrela na mňa.
,,Nepáči sa mi, že fajčíš." Zamrmlal som a chcel jej vziať cigaretu.
Nepoviem jej, že ten jej postoj bol úplne vzrušujúci. Chcel som ju prehnúť cez to zábradlie a pretiahnuť ju priamo nad hlavami našej rodiny.
Aké zvrátené ale nemohol som si pomôcť.
Úplne ma opantávala všetkým. Telom, hlasom, pohľadom a svojou prítomnosťou v mojej blízkosti.
,,Prečo?" Spýtala sa. ,,Neboj, braček. Nefajčím aktívne. Len niekedy, keď sme s partiou niekde vonku." Podala mi cigaretu.
,,Tou partiou myslíš svojho frajera?" Zdvihol som obočie.
,,Nie," zvážnela. ,,Nechcem sa o ňom rozprávať."
Potiahol som si z cigarety. ,,Prečo?"
,,Pretože preto." Zdvihla bradu nahor.
,,Je k tebe zlý? Týra ťa?" Zavrčal som.
,,Nie. Nič z toho. Ten je neškodný." Vystrela sa.
,,Nechýba ti?" Mal som veľa otázok.
,,Dofajči a príď do postele. Počkám ťa tam, ňuňu." Odignorovala moju otázku a odišla.
Zaklonil som hlavu. Toto bolo mučenie. Psychické mučenie, na ktoré som nebol vycvičený a to ma desilo. Zahasil som cigaretu a odišiel dnu.
Pozrel som smerom na posteľ. Zbadal som ju ležať na ľavej polovici postele. Ležala na boku a medzi nohami mala paplón. Doslova ho obíjmala a ja som ľutoval, že tu dnes spím.
Cítil som sa ako nejaký nadržaný tínedžer.
Predýchaval som to, čo vidím a ľahol si na druhú polovicu.
,,Chýbala som ti aspoň niekedy?" Šepla.
,,Samozrejme." Odvetil som.
Otočila sa na mňa a sledovala moje oči. ,,Tak prečo si nikdy neprišiel alebo nezavolal?"
,,Pretože som chcel aby si bola v bezpečí." Šepol som.
,,Viem sa o seba postarať, Nathanael." Zamračila sa.
To som práve nevedel. Nevedel som, čo všetko ju otec naučil. Vyzerala nevinne a o to ľahší cieľ bola.
,,Poď spať, Mimi." Snažil som sa zmeniť tému.
,,Budeš ma držať ako kedysi?" Spýtala sa.
,,Dobre. Budem." Prikývol som ale už teraz som to ľutoval.
Lotty sa mi s úsmevom otočila chrbtom na bok a prisunula sa ku mne. Doslova sa na mňa natískala. Chytila mi ruku a prehodila ju cez seba tak, že som sa dotýkal jej tela a nakoniec si somnou preplietla prsty. Dúfal som, že je koniec a už sa ani nepohne ale bol to omyl. Vypučila zadok a pritisla sa ním o môj rozkrok.
,,Daj odtiaľ ruku preč, Nathanael. Zavadzia mi." Zamrmlala.
Ako jej mám povedať, že to nie je ruka ale môj penis?
Po dnešku mám jediný cieľ.
Naučiť sa povedať Lotte nie.
Trochu som sa pohmíril aby som sa nenápadne vzdialil a modlil sa aby som najrýchlejšie zaspal.
Lotte trvalo len pár desiatok sekúnd a spala tak sladko, že sa jej telo úplne uvoľnilo. Musel som ju hladiť po tej jemnej pokožke a nakoniec som jej dal bozk na rameno.
Zaspal som krátko nato.
Nikdy som nespal lepšie. Cítil som pokoj, ktorý vyžaroval práve z nej.
Z mojej Mimi.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀