Opäť vyhral

1.2K 52 1
                                    


,,Dobré ráno." Pootočila som sa naňho zadkom a Nalievala si kávu.

Vytiahla som zo šuflíku lyžičku a pustila ju na zem. Zohla som sa pre ňu a dala si záležať na tom aby sa mi vyhrnuli šaty dosť vysoko. Hlboký nádych znamenal, že videl všetko, čo bolo potrebné a vystrela som sa.

,,Poďme sa najesť do jedálni." Mama vzala jedlo a niesla to tam.

Otec ju nasledoval a v kuchyni sme zostali len my dvaja. Nathanael sa postavil a podišiel ku mne. Drsne ma chytil a oprel o kuchynskú linku.

,,Si zlá, Mimi a zato ťa potrestám." Zašepkal mi a v mojom lone sa ocitlo niečo zvláštne.

Bolo to pevné a silikónové. Jednou stranou som to mala v lone a druhou na slabine. Podľa pocitu to bolo do tvaru U a mňa začalo oblievať teplo.

,,Čo to je?" Šepla som.

,,Nechaj sa prekvapiť a teraz, buď dobré dievčatko a poďme do jedálni." Opäť ma tľapol po zadku a tlačil ma pred ním.

Cítila som to medzi svojimi nohami a snažila sa rozpoznať, čo to je. Nathanael si sadol na stoličku a ja som sa usadila oproti nemu. V hlave mi stále zneli jeho slová ale nerozumela som, čo tým myslel. Rodičia viedli rozhovory na rôzne nudné témy, čo ma prinútilo sa okrajovo pridať.

Nathanael sa hral na telefóne. Vyzeralo to, že niečo rieši. Opak bol pravdou. Oprel sa o stoličku, uvoľnene na mňa pozrel a s prefíkaným úsmevom prešiel po obrazovke telefónu. V tom momente, som medzi mojimi nohami ucítila jemné vibrácie, ktoré smerovali priamo do môjho bodu G a na klitoris.

Takmer mi zabehla káva.

Ihneď som sa vystrela a spozornela. Pozrela som naňho. Doslova si to užíval. Vibrácie odozneli a raz prišli ďalšie a ešte silnejšie.

,,Preboha." Vybehlo mi z úst.

Otec sa na mňa pozrel spoza novín a zdvihol obočie. ,,Čo sa deje?"

,,Nič!" Spanikárila som. ,,Len som nevyspatá a chce sa mi spať."

,,Si v tvári nejaká bledá, sestrička. Si si istá, že ti nič nie je?" Nathanael sa na mňa pobavene díval.

Vyplazila som mu jazyk a prižmúrila oči. ,,Asi na mňa niečo lezie. Mala by som si ísť ľahnúť." Odsunula som si stoličku a chcela odísť.

,,Moment moment," zastavila ma mama. ,,Musíš niečo zjesť. Bude ti lepšie."

,,Akosi nie som hladná." Bojovala som s tým, čo mi spôsoboval Nathanael s tou vecičku medzi mojimi nohami.

,,Jedz, Lotta." Prikázala mi mama.

Nahnevane som sa zasunula späť a chytila do ruky vidličku. Hrala som sa s jedlom a dostávala jednu vibráciu za druhou. Prebodávala som očami Nathanaela, ktorý sa vyžíval v tom, čo mi spôsoboval.

,,Nathanael?" Ohlásila ho mama. ,,Ako si na tom s tým problémom?"

,,Zisťujem, čo sa dá." Odvetil a nevnímal ju.

Sledoval ma s hladným a vzrušeným pohľadom a stále behal s prstom po obrazovke.

,,Mal by si konať rýchlejšie. Ste ohrození obaja." Otec položil noviny.

,,Lotty sa nikto nedotkne. Nedopustím to."Zdvihol hrdo hlavu a pozrel na otca, pričom na telefóne nastavil vysokú intenzitu.

,,Ahhh.." Zastonala som od vzrušenia. Vedela som ako čudne to vyznelo, preto som musela prísť s novou výhovorkou. ,,Uff ako ma bolí brucho. Idem si ľahnúť." Postavila som sa a kráčala preč.

Chcela som sa rýchlo ukryť vo svojej izbe ale na schodoch ma prepadla ďalšia silná a intenzívna vibrácia, ktorá ma prinútila zastaviť.

Oprela som sa o stenu, zatvorila oči a tisla k sebe obe nohy.

,,Čo tu robíš?" Započula som.

Otvorila som oči a predomnou stál Nathanael. ,,vypni to, lebo sa zbláznim." Šepla som.

,,To by nebola sranda, všakže?" Zasmial sa a zvrtol ma. Zostala som stáť pritisnutá s bruchom ku stene.

Rozopol si jatku, vytiahol jeho prirodzenie a nadvihol mi šaty. Silikónovú vecičku vzal z môjho lona a zahodil ju na zem.

,,Čo to robíš? Si normálny? Naši rodičia sú kúsok odtiaľto!" Šepla som a ucítila vo svojom lone jeho.

,,Keď budeš potichu, neprídu nato." Zašepkal a začal ma preťahovať na schodoch.

Zahryzla som si do prsta aby som nevydala ani hlások a spolupracovala. Boli sme zvrátení. Oboch nás to zrušovalo.

,,Počuj, láska. Čo ak by sme išli na pláž?" Započula som otca.

Nathanael mi chytil ústa. ,,Pomaly a potichu poď hore." Šepol mi do ucha.

Poslúchla som na slovo a kráčala po schodoch smerom nahor. Vzal zo zeme hračku a išiel zamnou. Len čo som zašla za roh, schmatol ma a opäť si ma bral od zadu.

Držal mi sánku, vnáral ho do mňa a potichu stonal.

,,Môžeme. Poďme sa nachystať." Započula som mamu na schodoch.

Nathanael ma schmatol, bez toho aby nás rozdelil, ma vtiahol na spoločnú toaletu a zatvoril dvere. Zamkol ich a rozsvietil.

Začal ma drsno napĺňať a vytiahol mi prsia zo šiat. Cez moje ústa mal ruku aby som nekričala a s prstami mi stískal bradavku.

Počuli sme prejsť rodičov. Vošli do ich izby a zabuchli dvere. Nathanaelova ruka opustila moje ústa a skončila na mojom klitorise. Začal ňou pohybovať, dotoho do mňa vnáral svoj penis a privádzal ma k orgazmu.

,,Aaahhhh, Nathanael." Zastonala som tichým hlasom a oprela som čelom o dvere.

Mnou sa prelieval orgazmus a nevedela som sa dočkať toho, kedy dosiahne svoj vrchol on. Dlho som čakať nemusela. Prišiel pár sekúnd po tom.

Pomaly a jemne ma bozkával na krku a s penisom vo mne žmýchal posledné kvapky svojho orgazmu.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now