Chata II.

1.2K 49 0
                                    


A potom som zbadala tie oči plné vzrušenia, chtíču a túžbe po mojom tele. Neváhal a chytil mi tielko v páse. Vytiahol ho a vyzliekol. Jedným chmatom sa mu podarilo rozopnúť podprsenku, ktorá odokryla moje plné prsia a o chvíľu spoznala dotyk ľadovej zeme.

Napätie v miestnosti sa dalo krájať. Obaja sme čakali na bozk ale ani jeden ho nechcel dať prvý, pretože to bola výzva dominancie. Síce sme boli v zložitej situácii ale to nič nemenilo na tom, že všetko medzi nami je skutočné.

Bez slova mi chytil tepláky spolu s nohavičkami a stiahol mi ich až po členky. Zostal kľačať na kolenách a pomohol mi cez chodidlá prevliecť zvyšné oblečenie.

Hlavu zaklonil nahor a pozeral mi priamo do očí. Vedel, po čom túžim a naopak, ja som vedela, po čom túži on.

Pomaly ma pritiahol k sebe, pohľad zo mňa nespúšťal a ústami sa dotkol mojej slabiny. Vidieť ho kľačať priamo predomnou a sledovať jeho hladné oči pritom ako sa zabára do môjho lona a s jazykom ma ochutnáva, bolo niečo tak vzrušujúce, že som nikdy nechcela nikoho iného.

Rukou som prešla po jeho vlasoch a pritlačila ho k sebe ešte viac. Odpoveď na môj čin bolo nadržané zavrčanie a začal ma hltať ešte viac.

,,Nathanael!" Zastonala som s prehltnutým výkrikom a zaklonila hlavu smerom nahor.

Jeho jazyk behal po celej dĺžke. Ochutnával ma ako tú najlahodnejšiu sladkosť. Keď cítil, že moje telo sa dostávalo k orgazmu, postavil sa a bez váhania vnoril jazyk do mojich úst.

Rozopla som mu koženú bundu a snažila sa mu ju vyzliecť. Všimla som si, že mal na sebe čierne tričko s krátkym rukávom. Cez stred trička, od krku až dolu, išiel jeden hrubý biely pás a v strede, priamo na hrudi, malo vyrazené číslo osem.

Milovala som, keď nosil tieto tesné tričká, ktoré mu nádherne rysovali to vyšportované telo. Šibalský úškrn na jeho tvári len dokazoval, že ma poznal. Vzdialil sa odomňa o dva kroky a nechal ma roztúženú stáť.

Vyzliekol si tričko. S arogantným úsmevom si začal rozopínať nohavice a sledoval, čo spravím. Zahryzla som si do spodnej pery a žačala cúvať k posteli.

,,Provokuješ?" Šepla som.

,,Mhmm.." V očiach mu tancovali iskričky.

Posadila som sa na stred posteli a oprela sa chrbtom o čelo postele. Nohy som roztiahla od seba a oblízala si tri prsty na pravej ruke.

Opäť som si zahryzla do spodnej pery a nespúšťala ho z očí. Vedela som, že ho vzrušuje, keď si do nej hryziem a sledujem ho akoby bol Boh.

Prsty som pritlačila o klitoris a krúživým pohybom začala dráždiť svoju slabinu. Nathanael zastavil a jeho pohľad z arogantného vysmiateho chlapa sa zmenil na hladny predátorský výraz.

Stiahol si nohavice, sledoval ako sa sama uspokojujem a nahý kráčal ku mne. Kolenami prešiel po posteli ku mne, schmatol mi nohy a potiahol ma.

Zostala som ležať a on?
On sa týčil nadomnou ako socha BOHA.

Chytil si tvrdý penis, párkrát ho rukou napumpoval a priložil ho k môjmu lonu ,,nebudeš sa sama robiť. Jediný, kto ťa spraví, som ja."

Vnoril ho do mňa bez čakania a ruky pripevnil o čelo postele. Držal ju pevne aby získal kotvu, ktorú potreboval na pevné držanie.

Oči mi zastavili na jeho svalnatých rukách. Milovala som, keď mu bolo vidieť žily a on to vedel.

Žilnaté ruky sa týčili nadomnou a ukazoval mi všetkú dominanciu, ktorú v sebe mal. Mučivo ho do mňa vnikal. Pomalým tempom ale tvrdo.

Prstami som prechádzala po jeho vyšportovanom tele a hladila mu tehličky na bruchu. Vzdychy sa menili na stony a každým silnejším zvukom, ktorý mi vyšiel z úst, silnel a zrýchľoval Nathanaelov pohyb do môjho lona.

Chytila som si ústa a zkríkla si do ruky ,,Nathanael!"

Začala som narážať do protismeru jeho panvy a chystala sa na svoj vrchol, v podobe mojej slasti.

,,Ešte nie, Mimi," zasmial sa ,,ešte sa nespravíš," začal mi šepkať s chrapľavým hlasom ,,chcem aby si mi vypučila svoju riťku. Chcem ťa nabodnúť na svoj penis tak, že vykríkneš a pri tom ako ťa budem trtkať, ty sa pohráš so svojim klitorisom."

Zalapala som po dychu. Jeho slová ma privádzali do trýznivého šialenstva.

,,Prosím." Zakňučala som nedočkavosťou.

,,O čo prosíš?" Palcom mi pomaly pohľadil klitoris.

,,Sprav to. Vezmi si ma od zadu, Nathanael." Šepla som.

,,Tvoje želanie mi je rozkazom, Lotty." Šepol a vytiahol ho zo mňa.

Pretočil ma na štyri a začal mi bozkávať chrbát. Vypučila som pred ním môj zadok a čakala kedy ma vyplní jeho prirodzením.

Zmagol oboma rukami môj zadok a oddelil obe polky. Jazykom prešiel po celej dĺžke mojich dierok a tľapol mi po zadku. Zastonala som a s očakávaním zabúdala dýchať.

Jeho penis sa objavil v mojom lone a mučivé tempo sme zmenilo na neľútostný sex. Vnáral ho do mňa divoko, nadržane a bez zábran. Chcela som kričať ale nemohla som. Hrýzla som si do pery tak silno, že som v ústach cítila červenú tekutinu, zvanú krv.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now