Nečakané prepadnutie v izbe

1.4K 54 1
                                    


,,Čo si to povedala?" Zamračil sa.

,,Pravdu," Mykla som pleciami. ,,Nato ako po mne veľmi túžiš, môj orgazmus neprišiel ani raz." 

Otočila som sa a odkráčala dnu. Prebehla som cez dom až do svojej izby a zatvorila sa. Ihneď som sa oprela o dvere a vsunula ruku pod plavky. Mala som toho dosť. Potrebovala som cítiť orgazmus aj napriek tomu, že sa k vrcholu privediem sama.

Bolo to príliš jednoduché, pri predstave, že tá ruka pri mojej vagíne je jeho. Pohladila som si ju a párkrát pokrúžila po slabine. Vzdychla som a privrela oči.

Vyzliekla som si studené a mokré plavky, ktoré skončili na zemi. Bola mi zima a moje mokré telo sa chcelo zohriať. Zimomriavky mi vyskočili po celom tele a bradavky som mala tvrdé ako kameň.

Prešla som k posteli a posadila sa na ňu. Roztiahla som nohy a skrčila ich v kolenách. Ľavou rukou som sa podopierala postele a opäť sa dotkla prstami klitorisu.

Vzdychla som.

Pokrúžila som si po nej a ruku priložil k ústam. Prsty som si potrebovala navlhčiť a sliny boli jediné východisko. Mokrú ruku som si vrátila k môjmu lonu a začala sa ňou uspokojovať. Zo začiatku stačilo len dráždiť si klitoris. Pred očami som mala všetky momenty s Nathanaelom.

Ako som sa dotýkala jeho tela, cítila jeho bozky a videla ten pohľad plný vzrušenia a nebezpečenstva.

Vzdychla som hlasnejšie a zaklonila hlavu. So zatvorenými očami som do svojho lona vnorila dva prsty a tentokrát som zastonala.

Zahryzla som si do spodnej pery prstami som našla svoj bod G a už stačilo len rozpohybovať telo.

Začala som pohybovať s prstami a prirážať s bokmi. Túžba mnou lomcovala a ja som vedela, že môj orgazmus príde o malú chvíľu.

Dvere na izbe sa otvorili a dnu vošiel Nathanael ale keď ma zbadal v takom citlivom momente, zastavil a šokovaný zažmurkal očami.

Rýchlo som vytiahla prsty zo svojho lona, spojila nohy a zakryla prsia. ,,Neučili ťa klopať?" Vyštekla som celá červená od hanby.

,,Učili ale ak by som zaklopal, nevidel by som to na vlastné oči." Zamrmlal.

,,Môžeš odísť?" Zamrmlala som. ,,Prosím."

Nathanael sa otočil, podišiel ku dverám a už som si myslela, že ma počúvne ale nie. Zatvoril dvere, zamkol ich a podišiel ku mne.

Zťažka som prehltla sliny a oči nevedela odtrhnúť z jeho hladného pohľadu. Schmatol mi nohy a pritiahol ma ku kraju postele. Zohol sa a divoko ma začal lízať.

Zalapala som po dychu, oči sa mi prevrátili a brucho mi išlo vybuchnúť od tlaku, ktorý sa mi tam zjavil.

Stony, vzdychy a aj snaha o výkrik, sa dreli cez moje hrdlo a vtedy som vo mne pocítila jeho prsty. Jeho ruky dostali pod kontrolu moje lono a druhá ruka zastavila na slabine. Začal s nimi pohybovať a sledoval pri tom moju tvár.

,,Utiekla si z jacuzzi po tom, čo si ma vyprovokovala svojou vetou, že som ťa nespravil." Zašepkal.

,,Aaahhh." Vypustila som z úst vzdych.

,,Musel som počkať, kým mi môj penis prestane trhať plavky svojou tvrdosťou a keď som sem prišiel-..." pritlačil na klitoris, ,,našiel som ťa prstovať sa na posteli."

,,Chcela som sa po tom všetkom vzrušení už uvoľniť." Zakňučala som.

,,To už je len a len moja práca." Zavrčal a prsty z môjho lona zmizli.

Nahradilo ich niečo iné. Niečo tvrdé, veľké a hrubé. Netušila som, kedy sa Nathanael vyzliekol  ale stihol to a svoj penis do mňa vnoril tak hlboko, že sa mi pred očami zahmlelo.

,,Kurva, Mimi. Si taká úzka," zastonal Nathanael. ,,Cítim sa akoby som bol v panne."

,,Nathanael." Preglgla som sliny a sledovala ako stál tesne pri posteli.

Začal sa vo mne pohybovať, chytal mi klitoris a stískal stehná. Prsia sa mi pohybovali do rytmu toho ako do mňa vrážal a svoje stony som nedokázala nijak ovládať.

Menili sa na výkriky a vtedy ho zo mňa vytiahol. Telo sa mi triaslo. Nevládala som sa ani pohnúť. Bola som paralyzovaná vzrušením a vedela som, že ešte nie je koniec.

,,Poď sa spraviť, zlato." Posadil sa vedľa mňa a ukázal na svoj penis.

Pomaly som sa posadila a sadla si naň. Priamo na jeho penis, ktorý opäť vo mne vyvolával triašku.

Držal ma a hladil po zadku. Jemne mi ho stláčal a pomáhal mi v pohyboch. Začali sme sa pri tom divoko bozkávať a rukami som mu hrabala vo vlasoch.

,,Sprav sa, Mimi. Presne toto si chcela, že? Jazdiť na mne s mojim penisom v tebe. Tečieš z toho a tvoje vzrušenie stále narastá." Šepkal mi.

,,Oh, Nathanael." Zastonala som jeho meno na celú izbu. Vzrušovalo ma to ako mi rozprával všetky tie veci.

Naslinil si prsty na pravej ruke a priložil ich na klitoris. To ako sa moja slabina začala trieť o jeho mokré prsty, bolo úchvatné a môj orgazmus sa blížil.

Poslednou kvapkou bolo, keď jeho pery našli moje prso. Oblízal mi bradavku a začal sa s nimi hrať.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now