Daj mi to, Mimi

1.2K 51 0
                                    


Lotty

Spokojne sme obaja ležali nahí na posteli a maznali sa.

,,Prekvapila si ma." Začal.

,,S čím?" Zasmiala som sa.

,,S tvojím zadočkom a aj s tým v akom prestrojení si sem prišla." Usmieval sa.

,,Prestrojenie je základ." Pretočila som sa na brucho.

Podopierala som sa lakťami a položila hlavu priamo na jeho hruď.

,,Jedna vec mi však nejde do hlavy," rozmýšľal. ,,Ako je možné, že si mala v sebe ten kolík? Plánovala si mať sex?"

Zčervenala som. ,,Nie. Ten kolík si dávam vždy, keď idem na misiu."

,,Dôvod?" Zdvihol obočie.

,,Idem robiť niečo vzrušujúce. Ten adrenalín vo mne počas misii vyvoláva nadržanosť a potom, keď sa vrátim domov-..." nepokračovala som.

,,Sa spravíš." Dokončil za mňa.

,,Áno." Prikývla som.

,,Takže teraz, keď prídeš domov-..." prefíkane sa usmial.

,,Nie," zastavila som ho. ,,Už nie. Spravil si ma ty teraz."

Pozrela som na hodiny a postavila sa. ,,Musíme sa vrátiť. Za desať minút sa zapnú kamery v celej budove."

,,Boli vypnuté?" Zasmial sa a nasledoval ma.

,,Samozrejme. Vyparím sa cez okno v tej kúpeľni a pôjdem domov. Po ceste sa prezlečiem." Rozmýšľala som.

,,Aké máš oblečenie?" Spýtal sa.

,,Vedľa v úzkej uličke mám kabelku a šaty. Vezmem to, a niekde v meste sa prezlečiem, zničím, najskôr to podpálim a újdem ako Lotty." Mykla som pleciami.

,,Počkaj ma o tri ulice nižšie. Na rohu je jedna reštaurácia. Tam ťa vezmem." Zašepkal.

Obliekla som si erotické oblečenie a vrátila si na hlavu parochňu. Sledovala som ako sa Nathanael obliekal a žiarila som šťastím.  Nachystaná na odchod som sa obzrela po izbe, vzala kľúče, ktoré som potrebovala a pozrela do kúpeľni.

Okno bolo zatvorené a keď som ho otvorila, vzduch bol čistý.

,,Bež. Zamknem za tebou a idem preč." Zašepkala som a vzala si z postele hračku, ktorá mi patrila.

,,Daj mi to, Mimi." Prikázal mi.

,,Nie. Je môj." Zamračila som sa.

,,Daj mi ho, Lotty. Chcem ho mať pri sebe." Šibalsky sa usmial.

,,To nie je fér." Škaredo som sa naňho pozrela a neochotne mu kolík podala.

,,Dobré dievčatko." Pobozkal ma na čelo a odomkol.

Zamkla som sa v miestnosti a rozbehla sa do kúpeľni. Vyliezla som cez okno na rebrík a zišla dolu. Vzala som kabelku a obliekla si šaty. Kráčala som po uliciach a vošla do nočnej prevádzky. Robili sa tu pizze.

Nenápadne som išla na toaletu a prešla cez celú reštauráciu. Strhla som si parochňu a vyšla cez zadné dvere. Vytiahla som zapaľovač a podpálila ju spolu s lodičkami. Zahodila som ju na zem a kráčala ďalej. O pár minút som zastavila na rohu ulice, kde som mala čakať na Nathanaela ale čakal ma tam on.

,,Kde si toľko bola?" Spýtal sa, keď som sa posadila.

,,Nie som taká rýchla. Navyše, ty si na aute a ja som bola pešo." Mykla som pleciami.

Auto sa pohlo a zamieril priamo domov.

Cesta autom bola tichá ale príjemná. Držal ma za stehno a hladkal ma. Prišli sme domov a všade bola tma. Svietilo sa len na chodbách.

Potichu sme prešli dnu. Dávali sme pozor aby nás rodičia nevideli a na moje prekvapenie, ma v polovici schodov vzal do náručia a preniesol do jeho izby.

Spať po jeho boku bolo niečo, čo mi chýbalo a myslela som, že už to nikdy mať nebudem. Po toľkých rokoch opäť pri ňom. Všetko sa mi zdalo ako sen, z ktorého sa každú chvíľu zobudím.

Na druhý deň ráno som otvorila oči a ihneď zbadala spiaceho Nathanaela. Vydýchla som si a spokojne sa posadila.

,,Kam ideš?" Spýtal sa.

,,Obliecť sa a dole na raňajky za rodičmi." Postavila som sa nahá a prešla k mojim šatám. Keď som ich zdvihla, predomnou stál Nathanael.

,,Čo sa deje?" Spýtala som sa a vystrela sa.

,,Otoč sa." Povedal.

,,Kam? Si divný, Nathanael." Zamračila som sa.

Vystrel ruku a v nej držal moju kovovú hračku. Zaklipkala som očami, samej seba som sa pýtala, či sa mi nesníva. Obzrela som si tú kovovú vecičku a vedela, kam to smeruje.

,,Otoč sa, Mimi." Zašepkal mi vzrušeným hlasom.

Zťažka som preglgla a poslúchla. Prehol ma tak, že som vypučila zadok. Pocítila som sliny a o malú chvíľku do mňa vošiel zo studenou kovovou špičkou. Potichu som vzdychla a zatvorila oči.

Tľapol ma po zadku a zozadu objal. ,,A teraz buď dobré dievčatko a obleč si nejaké šaty."

,,Aké šaty?" Zašepkala som.

,,Krátke, že ak na teba dostanem chuť, nemusím nič vyzliekať." Šepol.

,,Dobre." Prikývla som vzrušene a rýchlo si obliekla šaty zo včera.

Nenápadne som prešla do svojej izby, odomkla a išla rovno do tašky. Hľadala som tam niečo vyzývavé.

Dala som si čierne úzke šaty bez ramienok, ktoré končili pod zadkom a umyla sa. Dala som si záležať na tom aby som vyzerala príťažlivo a nedala si žiadne spodné prádlo.

Nedarujem mu to. Chce provokovať? Uvidíme kto bude lepší.

Vošla som do kuchyne a videla mamu za sporákom. Otec a Nathanael sedeli za pultom na barových stoličkách. Otec čítal noviny a Nathanael pil kávu, pričom ma sledoval.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now