,,Povedala som pusť ma!" Kopla som mi medzi nohy a keď sa zohol od bolesti, napriahla som sa a dala mu päsťou do líca.,,Suka!" Zavrčal Henry.
,,Čo to-..." ozvalo sa zo schodov.
Nathanael zúrivý kráčal dolu a za ním jeden muž. ,,Dotkol si sa jej?!"
Schmatol ho zo zeme za tričko, zdvihol ho do vzduchu a buchol o stenu. Držal ho pár centimetrov od zeme a v očiach sa mu odleskovalo všetko, čo mu chcel spraviť. Každá možnosť však končila s Henryho smrťou.
Podarilo sa mi skočiť pred Nathanaela skôr ako mu stihol niečo spraviť, aj keď si to naozaj zaslúži.
,,Tvoja nová hračka? To je smutné. S ňou žiadne vzrušenie nedosiahneš." Zašepkal Henry
,,Kašli nato, Nathanael. Nestojí zato. Dostal to, čo si zaslúžil a teraz ho Luca odprevadí von." Pozrela som na muža.
Nathanael ho pustil a Henry spadol na zem.
Odstúpil od neho spolu somnou a nespúšťal ho z očí.,,Zabijem ťa zato ako sa chováš k Mimi." Vytiahol zbraň, ktorú skrýval za opaskom na nohaviciach a Henry zbledol.
,,Nathanael." Chytila som zbraň za hlaveň a sledovala pritom jeho pohľad.
,,Nakraj, Mimi." Zamračil sa.
Postavila som sa pred jeho zbraň a mierila mi priamo na čelo. ,,Nestojí zato."
,,Luca, ber ho odtiaľto." Zavrčal Nathanael.
Luca ihneď podišiel k Henrymu a postavil ho. Ťahal ho smerom von a a pri dverách zastavili. Nathanael zložil a skryl svoju zbraň, s ktorou vyzeral neuveriteľne vzrušujúco.
,,Povedz každému, kto tu pracuje, že tohto bastarda už nikdy nechcem vidieť v blízkosti Lotty." Povedal dominantne a chladne.
Dvere sa zatvorili a zostali sme stáť sami na chodbe. Mlčala som. Netušila som ako začať.
,,Dotkol sa ťa?" Spýtal sa.
,,Nedal mi facku. Bozkával ma na krku a pritlačil o stenu. Skôr ako sa o niečo pokúsil, zneškodnila som ho." Odvetila som.
,,Zabijem ho." Zavrčal a hľadel na mňa s jeho čiernymi očami plnými smrti.
,,Nezabiješ." Šepla som.
Nathanael ma vzal do náručia a pevne ma objal. Pobozkal ma na čelo a hľadil ma.
,,Čo tie plavky, ktoré ti nezakrývajú absolútne nič?" Spýtal sa jemným tónom.
,,Páčia sa ti? Mám v pláne sa ísť okúpať." Provokovala som.
,,Idem s tebou. Nedovolím aby sa niekto iný pozeral na tvoje telo." Vystrel sa.
,,Kto iný?" Zaklipkala som očami.
,,Muži, ktorí strážia objekt." Dal mi pusu na líce a odišiel hore.
Môj pôvodný plán bol ísť do veľkého bazénu ale nepočítala som s tým, že Nathanael pôjde somnou. To mení celú situáciu.
Žiadny bazén ale jacuzzi.
Vyšla som von, pomaly som odkráčala cez záhradu až k letnému domčeku, kde sa zohrievala voda.
Posadila som a uvoľnila v teplej vode. O pár minút neskôr som zbadala Nathanaela ako kráčal cez záhradu len v plavkách. V jednej ruky držal dva poháre a v druhej fľašu červeného vína.
,,Nepočkala si na mňa." Usmial sa.
,,Dlho ti to trvalo." Mykla som pleciami.
,,Mal som ísť nahý?" Zasmial sa a poháre položil na kraj jacuzzi. Nalial nám víno a vošiel do vody.
,,Vôbec by mi to nevadilo." Žmurkla som.
,,Rád by som ale neviem, čo by nato povedali rodičia, keď budú pozerať záznamy z kamier po záhrade a zbadajú, že sa s tebou kúpem nahý." Posadil sa oproti mne a podal mi pohár.
,,Aha. Vlastne áno, zabudla som, že vonku sú kamery." Pretočila som očami.
Bolo mi teplo. Nie z vody ale z toho ako na mňa pozeral. Najradšej by som sa po ňom vrhla ale musela som odolať.
,,Zajtra ideš do školy?" Spýtal sa.
,,Mala by som. Prečo?" Odpila som si z vína.
,,Bol by som rád, ak by si zostala doma." Pokračoval.
,,Dôvod?" Zdvihla som obočie.
,,Zajtra bude prebiehať tu v Amerike jedna akcia." Pozrel na mňa.
,,O akú akciu sa jedná?" Získal si moju úplne všetkú pozornosť.
,,Nechcem ťa dotoho vtiahnuť, Mimi. Čím menej vieš, tým viac to je bezpečnejšie." Odpil si.
,,Nie som malé dieťa. Viem sa o seba postarať." Zdvihla som nos.
,,To si ukázala." Pozrel na moju obviazanú ruku.
,,Nie je môj problém, že tvoji chlapi nedokážu streliť do tváre. Ak by ho zabili hneď, nemusela som byť postrelená." Zamračila som sa.
,,Ani nevieš ako si ma vtedy vzrušila." Zmenil tému.
,,Čože?" Zostala som bez slov.
,,Vidieť ako si vytiahla tú zbraň spod šiat a ako si s ňou strieľala, mal som chuť ťa pretiahnuť na tom stole so zákuskami." Pokračoval.
Šok. Prečo ma začal provokovať, keď sa ho tu nemôžem ani dotknúť?
,,Nathanael." Šepla som s ružovými lícami.
,,Neviem sa dočkať, kedy ťa budem trtkať a ty budeš kričať moje meno." Zašepkal.
Z pľúc mi zmizol všetok vzduch a pred očami som mala celú situáciu, ktorú opisoval. Nepovedal sex alebo milovať. Hovoril o trtkaní a moja predstava toho bola drsná a divoká.
,,Si skazená rovnako ako ja, Lotty. Tvoje oči prezradili všetkú túžbu, ktorá zaplavila tvoje telo." Prefíkane sa pousmial.
Vypila som celý pohár vína a nabrala všetkú odvahu, čo som v sebe našla. ,,Tvoje reči sú vzrušujúce, Nathanael ale po toľkých dňoch, čo si sa ma dotýkal, si stále nedokázal, že sú pravdivé. Počujem len mužské reči ale nie sú dôkazy." Postavila som sa z jacuzzi a vyšla von.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀