Otvorila som im dvere a zdvihla obočie. ,,Vždy som vedela, že si hajzel ale myslela som, že aspoň v škole dokážeš udržať svoj malý úd mimo vagíny." Povedala som na plné ústa.Oprela som sa o umývadlo s rukami prekríženými na prsiach. Sledovala som ten stres v Henryho očiach. Rýchlo si obliekal trenky a zapínal rifle.
Baba si stiahla sukňu a keď sa otočila, bolo mi to jasné. Claudia Mawer. Jej rodičia sa venujú móde ale ich značka nie je ani zďaleka taká známa ako Gucci alebo Louis Vitton.
,,Lotty, zlatko." Šepol a spravil krok ku mne.
,,Ani nevieš ako si mi to teraz uľahčil, Henry." Uhla som sa jeho ruke, ktorá sa ma chcela dotknúť.
,,Porozprávame sa." Snažil sa ku mne pristúpiť.
,,Nie je o čom," zasmiala som sa. ,,Je koniec. Chápeš to?"
,,Lotty, prosím. Stalo sa to len raz." Fňukal.
,,Raz? Ty nie si normálny, Henry. Len za víkend si ma podviedol s tromi babami a raz to teda nebolo," na mojej tvári bolo vidieť tú nechuť. ,,Naozaj si si myslel, že o ničom neviem? Zamyslí sa nad tým, prečo som ti niekoľko mesiacov nedala bozk alebo nedovolila aby si sa ma dotkol."
,,Lotty, no tak." Chytil mi ruku.
Sotila som doňho tak silno, že odcúval dozadu niekoľko krokov. ,,Daj mi pokoj."
Otočila som sa a odišla. Vrátila som sa do učebne a posadila sa na miesto.
,,Kde si toľko bola?" Spýtala sa Daisy.
,,Rozišla som sa s Henrym." Šepla som.
,,Fakt? Prečo?" Spýtala sa.
,,Konečne som ho načapala pri podvádzaní. Na záchodoch trtkal Claudiu."
,,Konečne," vydýchla si. ,,Teraz sa môzeš začať venovať jednému chrumkavému-..."
,,Daisy! Pšššt!" Šťuchla som do nej aby bola ticho.
,,Dobre vieš, že ti tvoj bývalý nedá pokoj. Čo budeš robiť?" Zisťovala.
,,Pôjdem domov. Aspoň dnes si spravím voľno a zajtra vymyslím niečo, čo mi pomôže aby mi dal pokoj." Mykla som pleciami.
Vzala som do ruky telefón a napísala správu Nathanaelovi.
Ja: Zmena plánu. Chcem ísť domov teraz.
Ňuňu: Deje sa niečo?
Ja: Prídeš po mňa alebo si mám zavolať taxi?
Ňuňu: Sadám do auta. Čo sa deje, Mimi?
Ja: Nič dôležité. Rozišla som sa s Henrym a nechcem aby ma otravoval. Jediná možnosť ako sa mu vyhnúť, je ísť domov.
Už mi neodpísal.
Prednáška skončila o pol hodinu a z učebne som vyšla medzi prvými. Zamnou išla Daisy rýchlym krokom aby mi stačila. Snažila som sa vyhnúť všetkým ľudom. Až keď som vyšla von a zbadala na parkovisku Nathanaela, uvoľnila som sa.
,,Takže zajtra?" Spýtala sa ma Daisy.
,,Áno. Zajtra prídem." Prikývla som a odišla.
,,Všetko fajn?" Spýtal sa, keď som podišla k autu.
,,Áno. Nič, čo by som nezvládla." Pousmiala som sa a usadila sa v aute.
Nathanael sa posadil, naštartoval a vtedy som zbadala Henryho ako bežal po schodoch dolu. Vystrčila som ruku a ukázala mu fuckera.
,,Prečo rozchod?" Spýtal sa.
,,Konečne mi dal dôvod na rozchod," vydýchla som si. ,,Išla som na toaletu počas hodiny a bol tam. Preťahoval tam jednu babu zo školy."
,,Bastard!" Skríkol Nathanael a dupol na brzdy uprostred ulice. ,,Tak a teraz sa tam vrátime, naložíme ho do kufra a umučím ho k smrti. Pomaly mu strhnem všetky nechty a -...."
,,Pokoj, fešák," zasmiala som sa. ,,Podvádza ma dlhé mesiace. Preto sa ma nemohol ani dotknúť. Je mi to fuk. Čakala som len na moment, kedy sa prezradí aby som mala čistý štít, prečo sme sa rozišli."
,,Určite?" Prekvapene šepol.
,,Samozrejme," pohladila som ho po stehne, načo s rukou zovrel volant. ,,Poďme domov, boss." Žmurkla som naňho.
,,Naši už odišli." Povedal odveci a pokračoval v ceste.
,,Vďakabohu. Aspoň sa nebudú pýtať, prečo som doma." Zamrmlala som.
,,Si prefíkaná." Zasmial sa.
Domov sme prišli o niekoľko desiatok minút neskôr a vošli sme dnu. Zamierila som priamo do izby a tašku položila na zem pri posteľ. Išla som priamo do sprchy, chcela som sa umyť od toho zhnusenia, ktoré mnou prebiehalo. Áno, vedela som, že ma podvádza ale vidieť na vlastné oči to ako svoj penis vyťahoval z baby, bolo veľmi nepríjemné.
Osprchovaná som v župane vyšla von a kráčala do kuchyne. Všimla som si, že Nathanael ležal v obývačke na gauči a pozeral televízor. Prešla som okolo neho a zamierila do špajze. Chcela som odtiaľ guličky a mlieko. Vzala som si to a vyšla do kuchyne, kde už stál Nathanael.
,,Robíš mi to naschvál?" Spýtal sa.
,,Čože?" Nerozumela som.
,,Provokuješ ma svojim oblečením. Teraz máš dokonca len krátky saténový župan, pod ktorým nemáš vôbec nič." Ruky prekrížil na prsiach.
,,Chodím takto vždy po okúpaní." Odvetila som a položila na linku guličky s mliekom.
,,Tak čo, Mimi. Chceš spoznať aké to je, keď sa ťa dotýka pravý muž?" Spýtal sa ale nečakal.
Pritlačil ma o pootvorené dvere od špajze, až sa zatvorili a mne došiel vzduch. Oboma rukami som sa dotkla jeho hrudi a zaklonila hlavu.
,,Som zvedavá, čo dokážeš, Ňuňu." Provokatívne som sa usmiala a v tom momente, na mojich perách pristáli tie jeho.
YOU ARE READING
Stepsister [Dokončené]
Romance💔Dvaja nevlastní súrodenci. 💣Mafia. ❤️🔥Láska. ⚔️Drama. 🔞Erotika. 🪑Únos. 💀Detailný popis v prvej časti💀