Sen

1.2K 61 5
                                    


Otec strčil doktorovi niekoľko papierových bankoviek a odišli sme autom na letisko. Zaspala som po ceste v aute a zobudila som sa, keď som zacítila jeho vôňu. Zdvihol ma do náručia a niesol do lietadla.

Nedávala som najavo, že som hore, pretože som chcela vedieť, o čom sa budú rozprávať.

Položil ma na veľký gauč a prikryl dekou. Dal mi bozk na čelo a pohladil po líci. Mala som v bruchu obrovské motýle, ktoré mi spôsoboval on.

,,Prečo si jej dovolil takto sa ohroziť, otec?" Nathanael bol chladný.

,,Je to člen našej rodiny, Nathanael. Je ohrozená rovnako ako ty alebo my." Začal otec.

,,Nemal si ju učiť narábať so zbraňou!" Sykol.

,,Potrebuje sa brániť!" Zavrčal otec.

,,Odišiel som pred pätnástimi rokmi aby som ju ochránil. Nepotrebuje sa brániť." Priznal Nathanael.

,,Pred niekoľkými mesiacmi sa začal okolo nej motať gang. Snažili sa o nej zistiť informácie, ktoré našťastie veľmi dobre skryla. Ak by som ju neučil ako sa biť, ako držať zbraň alebo ako byť súčasťou mafie, dnes by bola mŕtva a dobre to vieš." Otec bol kľudný a nalieval si wiskey.

,,Akože išli po nej?" Nathanael zostal prekvapený a nerozumel.

,,Jednoducho išli. Vďakabohu, ten idiot, s ktorým chodí, má veľa peňazí. Zakryl stopy jeho debilitou a zahránilo to Lottu." Vysvetlil otec.

,,Ako? Nerozumiem." Mračil sa.

,,Jeho rodičia vlastnia nejaké noviny, sú novinári a ešte sa venujú nejaký podcastom. Ich peniaze a postavenie zmiatlo ľudí a myslia si, že je to len nejaká baba, čo ide po peniazoch." Rozmýšľal otec.

,,Ľúbi ho?" Spýtal sa Nathanael.

,,Nie. Už nie." Otec pokrútil hlavou.

,,Musím ísť. Jeden z mužov prežil a musím zistiť, čo všetko vie." Vzdychol.

,,Ak znovu odídeš bez rozlúčky, stratíš ju úplne." Zastavila ho mama.

,,Ja viem," šepol a pozrel na mňa. ,,Bude to tak najlepšie." Odišiel.

Mama pokrútila hlavou. Vyzerala nešťastne a sadla si ku mne.

,,Viem, že nespíš, Lotty." Šepla.

Posadila som sa a smutne pozrela smerom na dvere. ,,Čo som spravila zle? Prečo odišiel? To mu nestojím ani za to ahoj?" Rozplakala som sa.

Bola moja vina, že odišiel. Mňa jedinú ignoroval. S rodičmi v kontakte bol ale somnou nie. Musela som byť na vine. Čo som spravila? Prečo mi to nikto nepovie? Mama bola vždy citlivá ale len na najbližších a to ukazovalo aká silná bola po otcovom boku.

,,Nespravila si nič. Proste Nael sa s tebou nedokáže rozlúčiť." Hladkala ma.

,,Je to jedno." Pokrútila som hlavou.

Bola som rozhodnutá sa s ním nikdy v živote nestretnúť.

Vstala som a odišla si ľahnúť do zadnej izby. Ležala som na posteli a zaspala.

Sedela som v obývačke u nás doma a vedľa mňa sedel Nathanael. Obaja sme pozerali film, keď si ma pritiahol k sebe. Prstami mi prechádzal po odhalenom stehne, čo mi do tela vysielalo elektrizujúce vlny.

Vzrušenie vo mne stúpalo a musela som sa presvedčiť, či na sebe niečo mám. Kraťase. Našťastie.

,,Čo to robíš, Nathanael?" Zalapala som po dychu.

,,Viem, že to chceš. Videl som to aj vo vile v Španielsku." Šepkal mi do ucha.

,,Nemôžeme. Naši sú doma a-..." začala som panikáriť ale jeho ruka sa dotkla môjho lona.

,,- a keď budeš poslušné dievčatko a budeš ticho, dostaneš odmenu." Dokončil za mňa.

Zťažka som preglgla hrču, ktorá mi vznikla v hrdle. ,,Akú?"

Šibalský úsmev na jeho tvári vyzeral výherné. Získal si moju pozornosť a vedel to. Pritlačil prst na moju slabinu a pomaly ju pomasíroval.

,,Spravím ťa tak, že budeš tiecť, Mimi." Jeho chrapľavý hlas mi vrazil do uší tak silno, že sa zatriasol celý svet okolo mňa.

Prebudila som sa až na druhý deň ráno, u mňa v posteli. Celá vzrušená, nešťastná a v rozpakoch som sa posadila a nemohla uveriť tomu, čo sa mi práve snívalo. Do tváre mi vrazila červeň od hanby, že ma dokázal vzrušiť sen.

V hlave sa mi to prehrávalo dookola a až kým mi do očí nevbehli slzy. Spomenula som si na našu poslednú hádku v jeho izbe. Keď ma poslal preč. Nevysvetlili sme si žiadne veci a dal prednosť inej žene predomnou.

Sľúbila som si, že nebudem kvôli nemu plakať, preto som všetky svoje zlé myšlienky zatlačila do kúta a rozhodla sa spraviť niečo, čo mi pomôže zabudnúť.

Vzala som si notebook a čakala kým sa zapne. Chcela som vedieť, čom sa dialo na chate, kde bol Henry. Robila som to vždy, keď išiel niekam bezomňa. Chcela som vedieť, s koľkými ma podviedol.

Bolo mi jedno, že ma podvádza ale nenávidela som žiť v nevedomosti.

Veľakrát mi napadla myšlienka, že by som prijala normálny vzťah a muža. No potom som to vyhodila z hlavy. Chcela som ukončiť školu. Musím ju dokončiť a potom sa rozídem s Henrym.

Všetky kamerové záznamy mi potvrdili to, čo som si myslela. Podviedol ma s tromi žena za dva dni. Na tej chate si poriadne vyleteli z kopýtka a samozrejme svoj penis neudržal mimo vagíny.

Stepsister [Dokončené]Where stories live. Discover now