67

99 3 0
                                    

Pagi..

Inspektor situasi..

Inspektor: nampaknya kita dah ada bukti so  senanglah kerja kita lepas ni.

Kata inspektor selepas sahaja dia menerima bahan bukti yang dihantar oleh bodyguard nail malam tadi.

Inspektor: aku nak kau cari apa-apa bahan bukti lain macam cap jari, helaian rambut dan juga seumpamanya. Lepas dah jumpa terus bagitau aku.

Team: baik tuan!

Inspektor keluar dari raungan tersebut untuk menghubungi seseorang. Beberapa saat kemudian..

??: hello.

Inspektor: hello awak. Awak kat mana?

??: saya tengah meeting ni kenapa wak?

Inspektor: ouhh yeke kalau macam tu takpe lah lain kali saya bagitau lepas awak balik rumah ke.

??: lahh bagitau jelah saya dengar. Now tengah break sekejap. Now bagitau saya what happen?

Inspektor: saya nak bagitau yang saya dah menerima beberapa bahan bukti dari bodyguard Tengku nail. Katanya mungkin ini boleh memudahkan kerja polis untuk tangkap penyangak yang ada kena mengena dengan orang yang ikut isteri dia haritu.

??; ouhh wow. So what next step?

Inspektor: i dont know. But i think we must  meet someone.

??: who?

Di tempat lain..

??: sial!! Macam mana boleh berlaku?

??: (menggigil) s..saya tak tau tuan

??: kumpulkan budak-budak dan bawak mereka masuk kawasan dia!!

??: baik tuan.

Berlari orang tersebut keluar dari bilik bos nya. Now bosnya memang tengah marah tahap gaban kerana dia baru dapat tau yang  tempatnya di bukit bintang sudah di rampas oleh musuh ketatnya. Dia kali ni memang hilang kesabaran nya.

??: KAU NAK MAIN-MAIN DENGAN AKU YE SEOK! KITA TENGOK SAPE YANG MENANG!.

Sementara Seok..

Seok yang baru habis meeting bersantai di dalam bilik kerjanya. Tak lama lepastu orang kanannya datang menghadap.

??: tuan saya ada berita buruk. Bongsai akan kumpulkan budak-budak dia dan ingin merampas semula bukit bintang dari kita malam ni. Apa perlu kita buat sekarang tuan?

Seok dengan santainya meletakkan secawan kopi yang baru dihirup nya atas meja. Dia memandang orang kanannya dengan pandangan yang sangat tenang. Sementara orang kanannya dah tertekan nampaknya.

Seok: kalau peperangan yang dia mahukan baiklah. Tapi bukan budak-budak kita yang lawan dia..

??: habistu sape tuan?

Seok memandang orang kanannya dengan smirk yg tak dapat di agak.

Seok: bawak keluar black cat dan hantar dia ke sana.

??: b..black cat?! Tuan pasti nak lepaskan dia?

Seok: ikut je arahan aku. Aku tau apa nak kena buat.

??: baiklah tuan.

Orang kanannya terus keluar dari bilik kerjanya dan bergegas ke tempat di mana terkurung nya BLACK CAT.

Sementara itu berbalik pada inspektor..

??: tuan saya baru sahaja menerima data kesan cap jari yang kita dapat dari sarung tangan suspek.

Ⓕ︎Ⓐ︎Ⓜ︎Ⓘ︎Ⓛ︎Ⓨ︎ Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓚ︎Ⓤ︎Where stories live. Discover now