Author pov..
Inspektor situasi..
Terlihat sekarang inspektor bersama team berada di dalam van berdekatan dengan markas anjing hitam. Mereka sedang mempersiapkan seorang anak buah seok untuk misi mereka. Terlihat sekarang orang tersebut berpakaian sama seperti group anjing hitam dan diletakkan kamera kecil pada bajunya tak lupa juga anak komunikasi di telinga.
Inspektor: ingat letak je kamera di tempat yang dah ditetapkan faham. Lepastu terus keluar ikut pintu belakang. Kitaorang tunggu
??: baik tuan
Inspektor: bagus so gerak sekarang.
??: baik
Orang tersebut terus keluar dari dalam van dan menuju ke markas anjing hitam. Inspektor dan team memantau gerak gerinya di dalam van dengan menggunakan komputer. Sementara Seok akan datang ke markas tersebut untuk mengalihkan perhatian para gengster tersebut untuk memudahkan kerja anak buahnya.
Seok dah bersedia dengan beberapa anak buah nya. Mereka tiba di markas anjing hitam dan meletakkan keretanya di laman markas tersebut. Mereka disambut hangat oleh para gengster tersebut. Seok turun dari dalam kereta. Anak buahnya yang dia bawak agam ramai.
Seok disuruh masuk oleh seorang gengster dan dibawa ke ruang tamu. Di ruang tamu ketua kumpulan tersebut sudah menunggu Seok datang dan bila dia lihat Seok dah sampai terus dia berdiri tanda hormat pada Seok.
Ketua: selamat datang ketua mafia
Seok: selamat
Seok terus duduk tanpa di suruh. Ketua agak tersinggung tapi dia cuba sabar.
Ketua: so kenapa nak jumpa aku?
Seok: aku dengar kau dah memperluas tanah jajahan kau sampai tempat orang pun kau nak sapu.
Ketua: wahhh nampaknya berita pasal aku dah tersebar di kalangan kumpulan kongsi gelap yang lain.
Seok: eh sial. Kau dengar sini baik². Kalau kau sentuh orang² aku atau kumpulan yang berlindung di bawah aku siap kau aku kerjakan.
Ketua: wow Soo scary! Hahaha
Semua anak buahnya ketawa. Seok cuma tersenyum sinis melihat anjing didepan nya. Orang kanan Seok dan juga anak buahnya dah bersedia nak lumpuhkan satu persatu ahli kumpulan tersebut tapi mereka ingat tujuan mereka datang ke sini hanya untuk "mengalihkan perhatian" bukan berperang.
Seok: shibal.. lihatlah orang² bodoh ni. (Cakap Korea) sangat memalukan.
Sementara anak buah Seok..
Dia sekarang dah berada di depan bilik ketua kumpulan tersebut. Dia buka pelan-pelan dan masuk. Dia mengeluarkan kamera kecil yang dia simpan kat dalam poket dan letak atas rak buku. Disebabkan kamera tu kecil so takdelah menonjol sangat. Lepas dah selesai dia keluar dan ke bilik seterusnya.
Lepas hampir 40 minit dia jalankan misi dia akhirnya tiba untuk dia keluar. Dia turun ke bawah dan terus ke dapur. Dengan mudah dia keluar dari pintu dapur dan berlari ke van yang menunggunya di seberang jalan.
Sementara Seok..
Seok: dengar sini baik-baik ini peringatan aku yang terakhir. Kalau kau berani sentuh mana-mana orang yang berlindung bawah aku siap kau. Aku akan pastikan kau takkan hidup lagi besok. Faham. Jom semua balik
Seok berdiri dan terus keluar bersama anak buahnya.
Ketua: kau akan menyesal sebab ugut aku Seok!
Masuk sahaja dalam van terus van bergerak laju ke rumah inspektor semula. Dalam perjalanan..
YOU ARE READING
Ⓕ︎Ⓐ︎Ⓜ︎Ⓘ︎Ⓛ︎Ⓨ︎ Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓚ︎Ⓤ︎
Romancecerita ini mengesahkan 2 orang lelaki yang berpangkat CEO disebuah syarikat terkemuka.. satu kejadian yang menyebabkan mereka berdua mula rapat dan dari situ cinta mereka mula berputik.. Tengku Afnan seorang lelaki yang baik dan ceria manakala Tengk...