Afnan pov
Sampai di rumah kereta parking di laman rumah dan semua keluar dari kereta..mami menjemput semua untuk masuk ke dalam rumah.. semua masuk ke dalam rumah dan berkumpul di ruang tamu..
Mami: baiklah kat bawah ada 8 bilik tetamu so pandai-pandai lah ye masing-masing pilih bilik
All: ok
Aku: abang jom masuk bilik dulu nak tukar baju
Nail: jom2
Aku dengan nail naik ke atas dan masuk dalam bilik..aku tanggal semua pakaian yang ada di tubuh aku dan capai tuala kat tepi pintu..aku masuk bilik air dan mandi..nail tengah berehat kejap kat sofa.. beberapa minit kemudian aku keluar dalam keadaan segar fuhhh sedap betul bila lepas mandi sejuk je badan..
Aku: abang awak pulak mandi
Nail: ok sayang
Nail ambil tuala dalam bilik pakaian dan terus masuk bilik air..aku ke almari dan ambil baju dengan seluar sekali seluar dalam..aku pakai dalam bilik pakaian dan keluar bila dah siap pakai segala pakaian..aku ambil phone dan duduk kat sofa..
Aku buka whatsapp dan baca mesej dari Hamzah..
Hamzah
Tahniah Tengku dengan Tengku nail semoga kekal ke anak cucu.. maafkan saya sekali lagi sebab tak dapat datang
Aku
Terima kasih Hamzah takpe saya faham settle kan dulu hal kamu nanti lepas dah settle kita jumpa (send)
Aku keluar dari aplikasi WhatsApp dan buka ig.. perkara pertama yang aku nampak ialah gambar kawin aku tadi..aikkk cepat betul dah tersebar..jadi trending pulak tu..aku belom lagi post gambar kawin aku dah ada orang post..aku scroll ke bawah dan macam-macam berita aku baca..
Tengah kusyuk aku tengok Instagram tetiba ada orang duduk sebelah aku tanganya memeluk pinggang aku..aku toleh kearah orang tersebut rupanya nail..aikkk bila dia habis mandi and pakai baju apahal aku tak perasan hebat aku ni..
Nail: amboi sayang khusyuk betul tengok phone tu kalau boleh masuk sekali dalam tu hahaha
Aku: abang..abang nak tau tak video kawin kita dah trending
Nail: wow cepatnya
Aku: itulah cepat diorang buat kerja
Nail: (angguk) so jom turun bawah kata nak borak dengan abang sayang
Aku: jom
Kitaorang berdiri dan berjalan ke pintu bilik.. keluar dari bilik terus turun bawah dan menuju ke ruang tamu.. sesampai di ruang tamu aku melihat 2 abang ku tengah berborak tapi bila mereka melihat aku dengan nail datang terus diorang berdiri..
Aku: borak apa tuuuu
Aziz: takpe ape eh duduk lah
Kitaorang duduk didepan 2 abang ku..
Aku: mana isteri abang berdua
Affan: ada dalam bilik..so korang bila kenal
Nail: tak lama abang..
Affan: just bang long
Nail: ouhh ok kitaorang kenal bermula dari Afnan datang ke syarikat saya sebab ada meeting dari situ kitaorang mula dekat
YOU ARE READING
Ⓕ︎Ⓐ︎Ⓜ︎Ⓘ︎Ⓛ︎Ⓨ︎ Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓚ︎Ⓤ︎
Romancecerita ini mengesahkan 2 orang lelaki yang berpangkat CEO disebuah syarikat terkemuka.. satu kejadian yang menyebabkan mereka berdua mula rapat dan dari situ cinta mereka mula berputik.. Tengku Afnan seorang lelaki yang baik dan ceria manakala Tengk...