Afnan POV
Lepas je makan tengahari tadi atok menyuruh kitaorang semua berehat..atok menyuruh kitaorang semua untuk ikut Jing dengan Zilu sebab diorang akan menunjukkan kitaorang bilik untuk menginap..
Kitaorang dibawa ke satu rumah khas katanya untuk tetamu..dalam rumah ni ada 8 bilik so kitaorang dibahagikan mengikut bilik-bilik tertentu..mami daddy dapat bilik nombor 1, aku dengan nail bilik nombor 5 , Affan dengan Aufa bilik 4 and akhir sekali Aziz dengan Firas bilik 3..so tinggal bilik 2,6,7 dan 8 yang kosong..ha bilik yang kosong tu untuk jeneral & dan team termasuk Muzakki &team, ketua 1 dan ketua 2..
Lepas diorang dah tunjukkan bilik diorang pergi..
Mami: so petang nanti kumpul kat rumah utama ye
All: baiklah
Kitaorang semua masuk bilik masing-masing..masuk² je tergamam aku wahh cantiknya..
Aku fikir kalau rumah lama ni katil dekat lantai rupanya lain dari apa yang aku fikirkan..aku duduk kat kerusi manakala nail tengah susun baju dan beberapa perkakas lain..
Aku: abang sayang mandi dulu lah ye tak selesa pulak badan
Nail: ha ok sayang nah tuala
Aku:(ambil tuala) sayang tak kunci pintu bilik air pandai-pandai lah ye
Nail: ok 😉
Aku mula masuk bilik air.. boleh tahan besar jugak siap ada tub lagi tu perghhhh boleh tahan..aku mula melepaskan satu persatu pakaian yang ada pada badan..aku buka paip dan air mula mengalir dari kepala sampai kaki..wahh segarnya air ni lega rasanya dapat mandi..aku hidupkan air pada tub dan mula takung air..dah siap letak pewangi awal-awal..
Masa tengah mandi tu tetiba pintu bilik air terbuka.. muncullah nail dengan bertuala je lilit kat pinggang..dia masuk dan tutup semua pintu bilik air..dia tanggalkan tuala dan sangkut kat belakang pintu..dia datang menghampiri aku dan memeluk pinggang aku ha mula dah..
Aku: not now abang.. sayang betul-betul penat bagi sayang masa sikit boleh
Nail: ala sayang abang bukan buat ape pun cuma peluk je ye
Aku: ok peluk je but kalau abang cuba buat selain dari peluk siap patah 18 tulang-tulang abang nanti
Nail: ushhh ok² abang cuma peluk je
Aku sambung mandi yang tadi diganggu oleh Nail..dari mandi pakai paip air pancut sampai kitaorang masuk tub nail tak lebih dari sekadar peluk..nasib baik dengar cakap kalau tak..
-situasi di bilik mami daddy -
Mami yang baru habis mandi dan dah siap pakai lengkap berpakaian terus baring atas katil..
Mami: emmm empuknya katil ni..ha nasib baik dapat bilik ok
YOU ARE READING
Ⓕ︎Ⓐ︎Ⓜ︎Ⓘ︎Ⓛ︎Ⓨ︎ Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓚ︎Ⓤ︎
Romancecerita ini mengesahkan 2 orang lelaki yang berpangkat CEO disebuah syarikat terkemuka.. satu kejadian yang menyebabkan mereka berdua mula rapat dan dari situ cinta mereka mula berputik.. Tengku Afnan seorang lelaki yang baik dan ceria manakala Tengk...