Afnan POV
Hari-hari aku yang dulunya macam boring now dah bertukar..sejak nail masuk dalam hidup aku semuanya bertukar.. setiap hari dia akan ambik aku pi kerja dan balik dia hantar.. sebelum tidur mesti call.. selalu wish good night and morning tak pernah miss..
Hari ni aku ambil cuti saje..aku dah inform pada Hamzah dan dia ok..and aku jugak dah bagitau nail yang aku ni cuti..dan dia cakap tengahari nanti dia nak bawak aku jalan-jalan so aku ok jelah...now jam baru pukul 8 lepas breakfast tadi aku terus lepak kat ruang tamu..mami keluar pi jumpa kawan daddy pulak ada meeting penting..so tinggallah aku sorang kat rumah...
Aku buka Netflix dan buka movie..aku sebenarnya tak lah sangat suka tengok movie ni but dah bosankan terpaksalah..nak tengok cartoons takde mood..lepas dah pilih movie aku tekan play dan movie start...
Sepanjang movie ni berjalan aku tak faham langsung dengan jalan ceritanya..sebab emmm entahlah mungkin aku yang tak pandai nak faham cerita or cerita ni yang cuba tak nak fahamkan aku.. sumpah dah setengah cerita kot masih lagi aku tak faham...
Aku kusyuk tengok tv sampai tak perasan jam dah pukul 10..aku tak mandi lagi ni..nasib baik movie habis 10:30 so tamat je cerita terus berlari naik bilik..masuk je bilik aku capai tuala dan terus masuk bilik air..aku mandi tak lama dalam 10 ke 15 minit macam tu..siap je mandi aku keluar dari tandas dan masuk bilik pakaian..
Aku buka almari dan cari baju yang sesuai dan cantik..aku selak satu satu baju yang tergantung..emmm aku rasa baju ni ok..
And aku buka laci bawah dan cari seluar pulak.. biasanya kalau pakai baju macam ni seluar mesti warna hitam so aku cuba cari seluar yang warna hitam..lepas satu laci ke satu laci aku cari and jumpa..
Aku letak seluar dengan baju atas kerusi...aku ke satu laci dan buka laci tersebut..aku ambil deodoran dan sembuh kat ketiak.. lepastu aku pakai seluar dalam dan baru pakai seluar dan baju ..aku tengok diri aku kat cermin emmm not bad lah..aku berjalan ke satu meja dan buka laci..aku ambil barang perhiasan macam biasalah cincin, gelang, rantai dan tak lupa jugak jam..
Aku sikat rambut dan berjalan ke satu almari.. almari ni memang penuh dengan beg tangan aku je...and dalam banyak-banyak tu aku pilih yang ni..
YOU ARE READING
Ⓕ︎Ⓐ︎Ⓜ︎Ⓘ︎Ⓛ︎Ⓨ︎ Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓚ︎Ⓤ︎
Romancecerita ini mengesahkan 2 orang lelaki yang berpangkat CEO disebuah syarikat terkemuka.. satu kejadian yang menyebabkan mereka berdua mula rapat dan dari situ cinta mereka mula berputik.. Tengku Afnan seorang lelaki yang baik dan ceria manakala Tengk...