Nail POV
Tok..tok..tok..
??: Neil bangun!!! Kamu kerjakan!!
Aku: (mamai) emmm baik ma Neil bangun ni!!
Aku dapat dengar tapak kaki mama turun dari tangga..aduhhh tengah sedap tidur kacaulah...hai guys aku Neil macam yang dah diberitahu aku pegang watak utama dalam cerita ni..ok balik pada cerita..
Aku bangun dari katil dan capai tuala yang tersangkut tepi pintu.. dengan malasnya aku berjalan masuk dalam bilik air dan mandi..lepas mandi aku ambil uniform kerja dalam almari dan letak atas katil..
Aku pakai seluar and baju, tali pinggang, tali leher dan paling penting rambut aku..hahaha aku biasa tak minyak rambut..aku suka biarkan rambut aku tak terikat atau aku ikat..aku pakai minyak wangi, pakai jam, gelang, cincin dan spectacles.. sebelum keluar aku capai beg kerja sebelah katil dan baru keluar dari bilik dan jalan ke dapur..
Sampai kat dapur aku terus tegur mama papa aku..
Aku: good morning ma dad
Mama/daddy: morning
Aku terus ambil tempat depan daddy..mama tuangkan dalam pinggan aku nasi goreng dan air sekali.. daddy pun mama buat macam tu jugak..mama duduk dan makan sekali dengan kitaorang..
Ha aku nak kenalkan kat korang mama daddy aku.. perkenalkan ini daddy aku..
Dato'Sri Tengku Rafi Shameed anas.. seorang jutawan terkenal di seluruh negara.. membuka lebih 20 cawangan di luar negara.. and ini mama aku..
Seorang model antarabangsa..dia pun ada buka cawangan jugak di luar negara..and now mama aku tengah nak buat projek di London.. kalau nak tau macam mana mama daddy aku boleh jumpa ha tu nanti aku terangkan..
Ok balik pada cerita..
Mama: kamu pagi ni ada meetingkan
Aku:a'ah ma
Daddy: orang yang kamu akan meeting nanti kawan papa Dato'Sri Tengku Mokhtar Daniel..so kamu jangan buat perangai faham.. pastikan projek ni berjalan dengan baik
YOU ARE READING
Ⓕ︎Ⓐ︎Ⓜ︎Ⓘ︎Ⓛ︎Ⓨ︎ Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓝ︎Ⓖ︎Ⓚ︎Ⓤ︎
Romancecerita ini mengesahkan 2 orang lelaki yang berpangkat CEO disebuah syarikat terkemuka.. satu kejadian yang menyebabkan mereka berdua mula rapat dan dari situ cinta mereka mula berputik.. Tengku Afnan seorang lelaki yang baik dan ceria manakala Tengk...