Part 2

3.1K 231 9
                                    

 ''Γιατι φευγεις ετσι;''Μου λεει θυμωμενα

''Δεν ξερω με λυπηθηκες και δεν θελω να με λυπουνται ειμαι ηλιθια απλως θελω μονο να με πας σπιτι.''Τον κοιταω με κουταβισιο βλεμμα δεν θελω να μου θυμωσει για κανεναν λογο.

''Ο,τι θες....''Συμφωνει και πηγαινουμε προς το σπιτι μου.Φτανουμε και το αυτοκινητο του μπαμπα μου ειναι παρκαρισμενο στην αυλη του σπιτιου μου.Ο Νικος με κοιταει σαν να με ρωταει αν θελω να φυγουμε ομως δεν ξερω τι θελω να κανω.Η μαμα μου βγαινει απο το το μικρο μπαλκονι της κουζινας.

''Γεια σου Νικο αγορι μου.''Η μαμα μου τον χαιρεται με χαρα οπως παντα.

''Γεια σας Κυρια Λενα.''Απαντα ο Νικος λογικα σκευτομενος τι θα παθε η γυναικα οταν μαθει για τον ανδρα της.

''Μπορεις να φας μαζι μας σημερα αν θελεις βεβαια.''Τον ρωταει

Τον κοιταω βαθια για να δεχτει.''Ναι φυσικα.''λεει

Μπαινουμε μεσα και βλεπω τον πατερα μου να καθεται στην πολυθρονα του με μια εφημεριδα στο χερι.Μολις με βλεπει σηκωνεται και ερχεται προς το μερος μου με αγκαλιαζει και με φιλαει στο μαγουλο.Τι αηδια θεε μου.Τοση υποκρισια πριν λιγη ωρα ηταν με την γκομενιτσα και τωρα εχει το θρασσος να με φιλαει.Του λεω μονο ενα γεια και παιρνω τον Νικο πανω στο δωματιο μου.Btw ερχεται πρωτη φορα στο δωματιο μου.Τον Νικο τον γνωριζω σχεδον ενα χρονο στην αρχη ειμασταν φιλοι και μετα απο καποιο διαστημα αρχιζαμε να κανουμε περισσοτερη παρεα.Ειμασταν και μαζι στο φροντηστιριο οποτε δεν αργησαμε να καταλαβουμε οτι αρεσουμε ο ενας στον αλλον. Ειχαμε σχεση για εναμιση μηνα αλλα χωρισαμε αφου και εγω και εκεινος καναμε βλακειες στην σχεση.Τωρα προσπαθουμε να τα ξαναβρουμε καπως.Αρχιζουμε και βγαινουμε παλι και αυτη την στιγμη τον αισθανομαι πιο διπλα μου απο ποτε.Δεν ξερω αν ειμαστε ξανα μαζι αλλα ετσι δειχνει.Βασικα αυτη την στιγμη δεν θελω να σκευτομαι και τοσο πολυ την σχεση μου με τον Νικο.Ας προσπαθησουμε ξανα και οπου βγει....

Καθομαστε στο κρεβατι μου και αρχιζει να περαζει τα πραγματα γυρω του.

''Τον ειδες πως εκανε;'' τον ρωταω μες στα νευρα!

''Δεν θα μπορουσα ποτε να σκευτω οτι κανει ποτε κατι τετοιο φαινεται τοσο ησυχος κα αγαθος.''μου λεει.''Αλλα ισως και εσυ παρεξηγησες...Μηπως δεν ηταν αυτος;''

''Οχιι σιγουρα ηταν αυτος πηγα αρκετα κοντα για να τον δω καλητερα.Μην μου βαζεις και τετοιες ιδεες τωρα.''Δεν νομιζω να μην τον ειδα καλα..

''Ισως αν το σιγουρεψεις κι ολας;'' Με ρωτα

''Πως να το σιγουρεψω δηλαδη;'' Να τον παρακολουθησω ισως;

''Να τσεκαρεις το κινητο του''Μου λεει με πονηρο βλεμμα

''Χμμ καλη ιδεα αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσω να το κανω και αν με πιασει;''Οχιι δεν θελω να με πιασει να κοιταω τα μηνυματα και τις κλησεις του

''Πες του απλα οτι δεν εχεις καρτα και οτι θελεις να μου στειλεις ενα μηνυμα.Ετσι θα το παρεις και θα δεις με την ησυχια σου.''Καλη ιδεα

''Αυτο θα κανω.Σε ευχαριστω που εισαι εδω διπλα μου που με βοηθας με ολα αυτα.''Αν δεν ηταν και αυτος εδω νομιζω θα ειχα τρελαθει...Σιγουρα.

''Το φαγητο ειναι ετοιμο.''Ακουω τον αδερφο μου να φωναζει απο κατω.
Πιανω το χερι του Νικου και κατεβαινουμε τις σκαλες.Δεν ξερω γιατι του επιασα το χερι αλλα ηθελα να το κανω.


Το φαγητο τελειωνει ηρεμα.Ο αδερφος μου εχει πριξει το Νικο με ερωτησεις σχετικα με την μηχανη του και διαφορα τετοια αγοριστικα πραγματα.Ετσι εγω δεν αναγκαζομαι να συμμετεχω.Νομιζω πως εχω φαει μονο δυο μπουκιες απο το πιατο μου.Πως να φαω οταν διπλα μου βρισκεται .....ΑΥΤΟΣ.

Παω να σηκωθω απο το τραπεζι και ο μπαμπας μου τραβαει το χερι μου.Τον κοιταω με αγριο βλεμμα αλλα η μαμα μου εχει ηδη φυγει απο την κουζινα και τωρα βρισκομαι μονο εγω ο ''μπαμπας'' μου και ο Νικος.Κανει πολυ ευγενικα νοημα στον Νικο να βγει εγω και εκεινος βγαινει.

''Τι εχεις μικρη μου;''Με ρωταει τι εχω αν ειναι δυνατον; Αλλα που να φανταστει οτι η μονακριβη κορη του τον ειδε να φιλιεται μεσα στους δρομους με μια αλλη.

''Τιποτα ολα καλα απλως δεν εχω διαθεση σημερα.''Του λεω με ενα ψευτικο φυσικα χαμογελο και με αφηνει να βγω απο την κουζινα οσο η μαμα μου επιστρεφει απο το σαλονι.Της χαμογελαω γλυκα και πηγαινω γρηγορα στον Νικο αφου ειμαι σιγουρη οτι αρχιζει και τον νευριαζει ο μικρος μου αδερφος.Τι μικρος δηλαδη.... Ειναι δεκαπεντε βασικα δεκαπεντε μισο.Τον αγαπω τον αδερφο μου αλλα υπαρχουν στιγμες που δεν θελω ουτε να του μιλαω αλλα σιγα σιγα νομιζω ερχομαστε πιο κοντα αφου πλεον οπως λεει ''μεγαλωσε'' και θελει στυλιστικες και ερωτικες συμβουλες.Μακαρι να ημουν στην ηλικια του θα ημουν πιο ξεγνοιαστη και δεν θα ειχα στο κεφαλι μου ουτε το κερατο του πατερα μου ουτε τις κατεστραμενες φιλιες μου.Οχι ακομα κατεστραμενες αλλα εκει πηγαινουν....

''Αστον Νικο ησυχο.'' λεω στον Αρη και εκεινος δυσανασχετει και πηγαινει πανω στο δωματιο του να πορωθει στο Lol. 

''Εγω να πηγαινω.''Λεει ο Νικος τον βλεπω λιγο λυπημενο δεν ξερω κατι εχει.

''Οπως θελεις''Δεν θελω να τον πιεσω να μεινει αλλο ηδη καθησε αρκετα.

''Θα σε παω μεχρι σπιτι σου.'' Του λεω ετσι κι αλλιως βαριεμαι και θελω να περασω χρονο μαζι του.

''Συνηθως οι ανδρες συνηθιζουν να πηγαινουν τα κοριτσια τους σπιτι και οχι το αντιθετο.''Μου κλεινει το ματι και χαμογελαω.

''Ετσι κι αλλιως βαριεμαι και δεν θελω να επιστρεψω εκει μεσα και... θελω να περασω χρονο μαζι σου.''Του λεω δειλα.Δεν ηθελα να ακουστει αυτο και πολυ.

''Και εγω.''Μου λεει καταλαβαινοντας οτι εννοει οτι θελει να περασει κι αυτος χρονο μαζι μου.

''Τι θα κανεις με την Σοφια;Αυτο ειναι ενα θεμα που με ταλανιζει και δεν ξερω τι πρεπει να κανω.


''Πως ξερεις οτι μαλωσαμε;''Αποκλειεται να του το ειπε η Σοφια.

''Μαθαινται αυτα.Απλως επειδη ξερω οτι μας εθαβε και τους δυο οταν ειμαστε μαζι δεν γινοταν να μην το μαθω.Τα πραγματα που ειπε απο εδω και απο εκει ηταν ασχημα , ειδικα για σενα.Ξες τωρα...'' Τι να του πω; Η αληθεια ειναι οτι αγπαω την Σοφια την ξερω 5 χρονια και καναμε παλια πολυ παρεα αλλα ξαφνικα αλλαξε εγινε κακια μαζι μου και γενικα αρχιζε να διαδιδει φημες και για αλλα παιδια αλλα ποτε δεν περιμενα να κανει το ιδιο και για μενα.Το να αρχισει να λεει οτι εχουμε προχωρησει με τον Νικο με εκνευριζει.Ποιος μαλακας θα πιστευε οτι μονο σε μονο εναν μηνα σχεσεις θα προχωρουσα μαζι του;; Ολοι φυσικα.Νομιζω οτι ηταν ενας λογος που χωρισα μαζι του τοτε απλως τωρα θελω να ξαναειμαστε μαζι.Χωρις να κανω κι εγω βλακειες βεβαια με τον Σταθη.

''Κοιτα με πληγωσε και με νευριασε με ολα αυτα που ελεγα για μενα.. για μας αλλα νομιζω οτι θελω να την πλησιασω ξανα να δω μηπως φταιω εγω που ειπε τετοια πραγματα ισως να φταιω κι εγω κατα καποιον τροπο.'' Δεν θελω να πιστευω οτι τα ειπε ολα αυτα μονο και μονο απο κακια ισως να της εκανα κατι.

''Δεν ξερω πως σκευτεσαι ετσι πραγματικα.Εγω θα την ειχα παρατησει και δεν υπηρχε περιπτωση να της ξαναμιλουσα... Και εσυ τι; θα πας και θα της ζητησεις και συγνωμη;....Μην ξεχνας οτι ηταν μια αιτια για να χωρισουμε αφου ολοι αρχισαν να λενε διαφορα πισω απο την πλατη μας.''

''Οχι δεν ειπα αυτο!..Θελω να μαθω τον λογο γιατι να φερθε τοσο σκαρτα σε μενα;''Καταλαβε οτι νευριασα.

''Κανε ο,τι θες.''Λεει μουτρωμενος.

''Μην το παιρνεις τοσο στραβα...''Δεν θελω να μαλωσουμε.Με τιποτα.

''Θες να βγουμε το βραδυ;''Αλλαζει θεμα και καλα κανει.

''Λογικα μπορω δεν εχω κανονισει κατι.''Ραντεβου ξανα; Τουλαχιστον θα ξεχαστω.

''Χαιρομαι.''Φτανουμε εξω απο την πολυκατοικια του.Να τον φιλησω ή οχι δεν ξερω αν εμαστε ξανα μαζι.

Γερνει προς εμενα και με φιλα απαλα για να καταλαβω οτι δεν θελει να με πιεσει για τιποτα.Τον φιλω ξανα στον πιγουνι και απομακρυνομαι. Αποφασιζω στον δρομο για το σπιτι να παρω τηλεφωνο την Σοφια αν μπορει να βρεθουμε τωρα για να ''τα πουμε''.

''Γεια Σοφια η Ελινα ειμαι.''Της λεω ουδετερα.

''Α..... γεια''Λεει ξινα.Δεν θα τα παμε καλα αν συνεχισει ετσι.

''Θελω να μιλησουμε.''Μπαινω κατευθειαν στο θεμα.

''Τι εχουμε να πουμε εμεις οι δυο; Νομιζω οτι ειχες θυμωσει...''Λεει με σαρκασμο.Παιρνω μια ανασα.

''Μπορεις να βρεθουμε τωρα;''Της επιτιθομαι!

''Μμμμμ..... για να σκευτω...''Την ειρωνια σου αλλου...''Ενταξει μπορω ελα στο παρκακι κατω απο το σπιτι μου.'' Μου λεει επιτελους.''Σε δεκα λεπτα θα ειμαι εκει.''Της λεω


Φτανω σπιτι της δεν ξερω τι ακριβως θα της πω αλλα θελω να μου πει γιατι..γιατι τοσο μισος για μενα δεν της εκανα τιποτα νομιζω γιατι να αρχιζει να βγαζει τετοιες φημες για μενα ενω ειμασταν πολυ καλες φιλες.

Χτυπαω το κουδουνι της και μου λεει οτι κατεβαινει....

Το τέρμα του Παραδείσου.Where stories live. Discover now