Οπως καθε πρωι σηκωνομαι και μου παιρνει 5 λεπτα για να κατεβω κατω στην κουζινα.Η μαμα μου εχει ηδη το πρωινο μου ετοιμο.Τρωω λιγο.Δεν εχω ορεξη μετα την χθεσινη τεραστια μερα.Διακοπτω τις σκεψεις μου οταν ο μπαμπας μου μπαινει στην κουζινα και μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο.
''Καλημερα μικρη μου'' Παντα μικρη του με ελεγα.Δεν θελω να με λεει ετσι..εχω μεγαλωσει.
Τον αγριοκοιταζω ''Μερα''
''Ακομα δεν εχεις διαθεση;Οπως χθες.''Τι τον νοιαζει γαμωτο.Δεν γουσταρω να του μιλαω.
''Προσπαθω.''Του λεω
''Τελος παντων''Ξεφυσαει''Εγω πηγαινω στην δουλεια,τα λεμε μικρη μου''Ξεφυσαω κι εγω για αντιδραση και του λεω ''Καλα...Καλα..''
''Ειπες κατι;''Ρωταει.
Νευω αρνητικα και φευγει.
......
Το υπολοιπο της ημερας περναει ηρεμα.Στελνω μηνυμα στον Νικο για να μαθω τι κανει αλλα δεν απανταει.Αν δεν απαντησει μεχρι το βραδυ θα τον παρω τηλεφωνο ή και ακομα θα παω στο σπιτι του.Δεν μπορει να με αποφευγει.Ειναι γυρω στις τρεις το μεσημερι κι εγω καθομαι ξαπλωμενη στο κρεβατι μου με τα ακουστικα στα αυτια ετοιμη να κοιμηθω.Η πορτα του δωματιου μου χτυπαει αλλα δεν ειμαι και σιγουρη.Δεν μπορω να καταλαβω με τα ματια μισοκλειστα.Δεν μιλαει κανεις..οποτε υποθετω δεν μπηκε κανενας.
Το κρεβατι μου βουλιαζει διπλα ανοιγω τα ματια μου και βλεπω τον Νικο.
''Γεια σου υπναρου.''Μου λεει με παιχνιδιαρικο υφος.Το λατρευω αυτο.
''Γεια σου.''Ειμαι απο τον υπνο και μετα απο χθες δεν ξερω πως ειναι.
Του κανω νοημα να ξαπλωσει μαζι μου στο κρεβατι.Ξαπλωνει διπλα μου και με αγκαλιαζει.
''Εισαι καλα μετα απο χθες;''Τον ρωταω δειλα.
''Εμ ναι ηταν βλακεια που εφυγα.Μετα απο πεντε λεπτα καταλαβα το λαθος μου και γυρισα να σε ψαξω αλλα δεν ησουν εκει.''Του δινω ενα ζεστο φιλι στο μαγουλο.Μου ανταποδιδει κι εκεινος ενα φιλι στο μαγουλο.Και κανουμε το ιδιο αλλες 5 φορες μεχρι που ο Νικος ξεσπαει σε γελια.Τον σταματαω δινοντας ενα καυτο φιλι στο στομα αυτη την φορα... και μενουμε ετσι για 2 λεπτα.Χαιδευει την πλατη μου και το χερι του πηγαινει αργα και βασανιστηκα στα οπισθια μου.Τον σφιγγω πιο σφιχτα και τα στηθη μας ακουμπιουνται.Η καρδια μου χτυπαει δυνατα.Με τον Νικο παντα καναμε τετοια... αλλα ποτε πανω σε κρεβατι.Ειναι τελειως διαφορετικη αισθηση.
Πιανω την μπλουζα του και την τραβαω πανω.Μπροστα στα ματια μου εμφανιζεται ενα γυμνασμενο σωμα.Ετσι εξηγητε που σπαταλαει τοσο χρονο στο γυμναστηριο παρα την ηλικια του.Αρχιζω και του χαιδευω το στηθος απαλα.Δεν μπορω να χορταινω να κοιταω το σωμα του.
Με πιανει τα ποδια και με σπρωχνει απο πανω του.Ειμαι με τα ποδια ανοιχτα στην μεση του.Σκυβω και τον φιλαω ασταματητα.Καθως τον φιλαω χωρις να με μετακινηση μου τραβαει το ασπρο κολλητο φανελακι πανω απο το κεφαλι.Πλεον εχω μεινει με το σουτιεν.Ευτυχως φοραω ενα αξιοπρεπες σουτιεν.Ειναι ροζ και στο τελειωμα εχει λιγη δαντελα.Τα ματια του καρφωνονται στο στηθος μου και πλησιαζει και τα φιλαει.Υπεροχα.Δεν ξερω που το παμε... αλλα μου φαινεται οτι πηγαινει μονο του.
Ακουω βηματα κοντα στην πορτα και μεχρι να το καταλαβω ο Αρης μπαινει με φορα μεσα στο δωματιο.....
YOU ARE READING
Το τέρμα του Παραδείσου.
Teen FictionΗ Ελίνα ειναι 18 χρονων και μετα απο καποια γεγονοτα αναγκαζεται να βγει απο την ροζ φουσκα που βρισκοταν ολο αυτα τα χρονια. Θα καταφερει αραγε να κατανοησει την προδωσια και την κακια του κοσμου ή θα την υπερνικησουν οι κρυφοι τις δαιμονες;