Αυτο δεν επρεπε να το πω;Πως μου ξεφυγε;
''Αν θες βοηθεια.''Του λεω προσπαθωντας να αποφυγω την υπολοιπη προταση.
''Δεν ειπες μονο αυτο...Τελος παντως.''Παιρνει μια βαθια ανασα.''Αν θες μπορεις να ερθεις να κοψεις τα λαχανικα.''Μου λεει και τρεχω γρηγορα σαν παιδι.
''Δεν ξερω να κοβω αλλα θα προσπαθησω.''Του λεω και με κοιταει σχηματιζοντας ενα χαμογελο.Βασικα προσπαθει να μην γελασει.Ερχεται απο πισω μου και πιανει το χερι μου που κραταω το μαχαιρι.
''Ελα να σου δειξω εγω.''Μου λεει μεσα στα μαλλια μου και εγω ανατριχιαζω.Πιανει το χερι μου και αρχιζει να κουναει το μαχαιρι πανω κατω σιγα σιγα πανω στο ξυλο κοπης.
''Ειδες πως ειναι ευκολο;''Λεει αργα πολυ αργα μεσα στο αυτι μου και αισθανομαι να ζεστενομαι.Δεν μπορω να μιλησω.Εχει κολλησει την πλατη μου με το στηθος του και εχει γειρει αρκετα πανω μου δειχνοντας μου πως να κοβω τα λαχανικα.
Αφου τελειωνει και την τελευτεα πιπερια ξεκολλαει αργα απο πανω μου γυρναω γρηγορα και τον φιλαω παθιασμενα στα χειλια.Μου ειχε λειψει αυτη η γευση της τσιχλας του ....τοσο γλυκια και τοσο πωθητή....Αναστεναζω μεσα στο στομα του.Παιρνει τα ποδια μου ,τα βαζει γυρω απο την μεση του και με ακουμπαει απαλα στον παγκο ενω συνεχιζει να με φιλαει παθιασμενα.Η γλωσσα του χορευει σε τελεια αρμονια με την δικια μου.Παιρναω τα δαχτυλα μου απο τα πυκνα του μαλλια και εκεινος βογκαει.
Το χερι του παιρναει στην μεση μου και την χαιδευει απαλα ισα ισα για να με ερεθισει.Ξεκολλαω το στομα μου απο το δικο του και πηγαινω κατευθειαν στον λαιμο του και στο αδυναμο του σημειο.Τον πιπιλαω με παθος προσπαθοντας να αφησω το σημαδι μου πανω του αφου θα φυγει.Σηκωνει γρηγορα την μπλουζα μου και την πεταει στο πατωμα.Ειμαι λιγο ιδρωμενη απο ολο αυτο αλλα απο το βλεμμα του καταλαβαινω οτι του αρεσει.Με ανασηκωνει και με φερνει πιο κοντα στην στυση του.Φερνει το κεφαλι του στο αυτι μου και αρχιζει να ανασαινει βαρια.Εγω ανατριχιαζω σε καθε αναπνοη του και καταλαβαινω οτι χαμογελαει.Πιανω το κουμπι απο το παντελονι του και προσπαθω να το ξεκουμπωσω.Κολλαει αρκετα αλλα τα καταφερνω με τα μικρα μου χερια.Το κατεβαζει μονος του και συνεχιζει να με φιλαει πιο παθιασμενα δηλωνοντας μου οτι με θελει τωρα.Κοιταει χαμηλω και παρατηρει οτι εγω φοραω σορτς παιρνει ενα υφος απογοητευσης αλλα δεν το βαζει κατω.Ξεκουμπωνει απαλα το κουμπι του σορτς και με ανασηκωνει με τα χερια του για να το βγαλει.Κοιταει την θεα μου με τα εσωρουχα και γλειφει τα χειλια του λαιμαργα.Κατεβαζει το μαυρο του μποξερακι και ξεροκαταπινω....
Απομακρυνεται απο μενα γυμνος και πηγαινει στο τζιν του ψαχνοντας μανιοδως τις τσεπες του για κατι.Πιανει αυτο που ψαχνει και ξεφυσαει απο ανακουφιση και βλεπω στα χερια του ενα προφυλακτικο.Τι παω να κανω; Δεν ειμαι μικρη για αυτο;Εγω δεν ξερω τιποτα απο αυτα ειμαι απειρη.Αν δεν ευχαριστηθει;Δεν θελω να τον απογοητευσω.Θα ειναι η πρωτη μου φορα και θελω να ειναι κατι μαγικο οχι πανω στον παγκο της κουζινας διπλα μας διασπαρτα λαχανικα.Κατσουφιαζω και με κοιταει με περιεργεια.
''Ει τι επαθες μικρη μου;''Με ρωταει και με πλησιαζει γρηγορα χαιδευοντας το μαγουλο μου τρυφερα.Δεν απανταω δεν ξερω τι να του απλως δεν θελω να γινει ακομα.Κοιταω γυρω μου και βλεπω την κατασταση μας .Αυτος γυμνος και εγω με τα εσωρουχα και διπλα μας τα λαχανικα.Αναστεναζω και τον κοιταω μεσα στα ματια του ενω αυτος προσπαθει να καταλαβει τι μου συνεβεια.Βαζω τα χερια μου στον λαιμο του και πλησιαζω το κεφαλι μου κοντα του.
''Απλως....εγω..''Ξεκιναω αλλα δεν μπορω να αρθρωσω λεξη.
''Καταλαβα μην συνεχιζεις.Δεν υπαρχει θεμα...οποτε εσυ εισαι ετοιμη.''Μου λεει προσπαθοντας να με καθησηχασει αλλα δεν το κανει.Αισθανομαι τυψεις πολλες τυψεις.Δεν ξερω γιατι αλλα αισθανομαι απαισια.Κατεβαινω απο τον παγκο και μαζευω τα ρουχα μου πηγαινοντας στο μπανιο γρηγορα.
Κλειδωνω την πορτα πισω και με κοιταω στον καθρεφτη.Ειμαι κατακοκκινη και αναμαλλιασμενη.Ακουω τον Νικο στην πορτα.Την χτυπαει απαλα.
''Ελινα εισαι καλα;Συγνωμη εγω...δεν ηθελα να σε κανω να νιωσεις ασχημα.Σε παρακαλω πολυ ανοιξε μου.''Με παρακαλαει και νομιζω οτι κλαιει ετσι ακουγεται.Του ανοιγω την πορτα και τον κοιταω.Ειναι ντυμενος κανονικα πλεον και με κοιταει με βουρκωμενα ματια.
''Συγνωμη μωρο μου.Δεν ηθελα να σε πιεσω και να σε πληγωσω.Συγχωρεσε με''Γονατιζει μπροστα μου και μου πιανει τα χερια.
''Δεν εγινε τιποτα κακο απλως δεν το ειχα σκευτει και ηταν λιγοο..ξαφνικο για μενα.''Του λεω και σκουπιζω τα ξεραμενα μου δακρυα.
''Μονο οταν εισαι ετοιμη.Στο υποσχομαι.''Λεει και με κοιταει βαθια στα ματια ενω τραβαει τα μαλλια του ελαφρια.Δεν πιστευα ποτε να ελεγε κατι τετοιο.Ξερω οτι εχει παει με γυναικες και ηξερε πραγματα.Αλλος στην θεση του θα σκευτοταν μονο αυτο.Εκεινος ομως θελει να με κρατησει αγνη.
''Ενταξει.''Του λεω.Τον σηκωνω απο το πατωμα και του δινω ενα γλυκο φιλι στο στομα.Μπορω να γευτω τα πικρα μου δακρυα.Τον τραβαω απο το χερι και πηγαινουμε στην κουζινα να συνεχισουμε την μαγειρικη.........
YOU ARE READING
Το τέρμα του Παραδείσου.
Teen FictionΗ Ελίνα ειναι 18 χρονων και μετα απο καποια γεγονοτα αναγκαζεται να βγει απο την ροζ φουσκα που βρισκοταν ολο αυτα τα χρονια. Θα καταφερει αραγε να κατανοησει την προδωσια και την κακια του κοσμου ή θα την υπερνικησουν οι κρυφοι τις δαιμονες;