ΕΛΙΝΑΣ POV
''Να ειμαστε μαζι σε σχεση.Σοβαρη σχεση.''Τον κοιταω και νιωθω τα ματια μου να βουρκωνουν.
''Τι επαθες;Δεν θες;''Συνεχιζει."Φυσικα και θελω...αλλα εσυ οι μονες σχεσεις που ειχες διαρκουσαν το πολυ για εναν μηνα.Και εγω αυτη την περιοδο δεν ψαχνω σχεση ενος μηνα..."
"Μωρο μου εγω δεν θελω να ειμαστε μαζι μονο για εναν μηνα αλλα παραπανω πολυ παραπανω οσο κρατησει και οσο αντεξουμε. Σε αγαπαω."
"Κι εγω σε αγαπαω." Τον κοιταω βαθια ενω εκεινος σκαει ενα χαμογελο.Ανεβαζει την ενταση στο ραδιο και ακουω ενα απο τα αγαπημενα μου τραγουδια. Το 'Do i wanna know' Απο τους Arctic Monkeys. Κουναω το κεφαλι μου ρυθμικα και ο Σταθης γελαει.
"Σ'αρεσει πολυ φαινεται! " Γελαει πιο δυνατα.
"Ειναι υπεροχο μην γελας ρε βλακα."
"Ρε βλακα;Ρε βλακα; Τι γλωσσα ειναι αυτη Κυρια Ελινα; Ανεπιτρεπτο." Προσπαθει να πει την τελευτα λεξη και με πιανει σπαστικο απο τις πολλες προσπαθειες που κανει για μα πει την λεξη.
Οδηγαμε και φτανουμε σπιτι του.Μπαινω με φορα μεσα και στρογγυλοκαθομαι στον καναπε.
" Ισχυει αυριο για την θαλασσα ετσι;" Με ρωταει.Σηκωνομαι απο την θεση μου και καθομαι στα γονατα του. Παιζω λιγο με τα μαλλια του και εκεινος χαλαρωνει."Ναι" απανταω αισθησιακα στο αυτι του και αυτος κανει ενα μικρο τιναγμα.Βαζω τα ποδια μου δεξια και αριστερα στην μεση του και αρχιζω και τριβομαι απαλα στην μεση του.
"Γαμωτο Ελινα."Τραυλιζει ενω παραλληλα σκληραινει.Συνεχιζω να τριβομαι πιο γρηγορα και πιο εντονα.Πιανει τα οπισθια μου και με κολλαει στο σωμα του.Με φιλαει βιαια ενω η γλωσσα του ψαχνει την δικια μου.Βαζω και την δικια μου γλωσσα στο παιχνιδι και αρχιζω να βογκαω ασυναισθητα.Αισθανομαι υγρη και το καταλαβαινουμε και οι δυο ενω γελαει πονηρα.Ανεβαζει την μπλουζα μου αργα........
YOU ARE READING
Το τέρμα του Παραδείσου.
Teen FictionΗ Ελίνα ειναι 18 χρονων και μετα απο καποια γεγονοτα αναγκαζεται να βγει απο την ροζ φουσκα που βρισκοταν ολο αυτα τα χρονια. Θα καταφερει αραγε να κατανοησει την προδωσια και την κακια του κοσμου ή θα την υπερνικησουν οι κρυφοι τις δαιμονες;