Part 37

1.1K 121 2
                                    

''Καλημερα.''Λεει γλυκα και αισθανομαι την καρδια μου να καιει.

''Μερα.''Του λεω οσο πιο σκληρα μπορω βεβαια.

''Εγω δευγω εσυ κανε οτι θες.''Συνεχιζω τον ψυχρο τονο και σηκωνομαι απο το πατωμα παιρνω τα σκουπιδια απο το πατωμα και καλω το ασανσερ.Τον αισθανομαι πισω μου κολλημενο στην πλατη μου.Παρινω μια ανασα.''Θα με ακολουθησεις παλι;''Του λεω χωρις να τον κοιταξω.Το ασανσερ φτανει ανοιγω την πορτα και μπαινω μεσα.Εκεινος ομως δεν μπαινει μεσα πραγμα που μου κανει εντυπωση.Βγαινω απο την εξωπορτα την πολυκατοικιας και τον βλεπω μες στο αμαξι.Με πλησιαζει σιγα σιγα με το αυτικινητο την ωρα που περπαταω.

''Να σας παω καπου;''Λεει ευγενικα ενω συνεχιζει με χαμηλει ταχυτητα να οδηγαει διπλα μου.

Δεν απανταω ουτε τον κοιταω.

''Μιληστε μου σας παρακαλω...''Το συνεχιζει.

''Θα σταματησεις;Εσυ με αφησες....εσυ μου ειπες οτι με αγαπας οταν καναμε ερωτα...εσυ ησουν διπλα μου και εσυ εφυγες.Για αυτο τωρα μην ζητας να σου μιλησω.Δεν σου αξιζει...ξες τι περασα εγω ολο αυτο τον καιρο;''Προσπαθω να κρατησω τον τονο μου χαμηλο αφου ειδη οι περαστικοι μας κοιτανε.

''Εφυγα για το καλο σου.Σε χτυπησα σε πληγωσα.Δεν ηθελα να ξαναγινει αυτο.Δεν θελω να μου παθεις κακο γαμωτο δεν το καταλαβαινεις;Καθε μερα που περνουσε ημουν χειροτερα.Ολες οι μερες περασαν σκευτομενος οτι εισαι διπλα μου.Μια οποτασια.''Σταματαει το αυτοκινητο και βγαινει εξω.Με πλησιαζει και μου πιανει τα χερια.''Εγω...εγω Ελινα ειμαι ερωτευμενος μαζι σου.''
Μενω με το στομα ανοιχτο.Δεν κουνιεμαι και δεν μπορω ανασα.Δεν ξερω τι να του πω.Βασικα ξερω οτι ειμαι ερωτευμενη κι εγω μαζι του αλλα εχω κολλησει.Με κοιταει απορρημενος περιμενοντας να του δωσω απαντηση.Δεν κανω τιποτα απλως τον κοιταω.Αφηνει τα χερια μου και μου κανει νοημα να μιλησω.Ακομα τιποτα δεν εχω φωνη μεσα μου και δεν ακουω την καρδια μου να χτυπαει.Με κοιταει με ενα βλεμμα απελπισιας και κανει μερικα βηματα πισω κοιτοντας με και μπαινει μεσα στο αυτοκινητο.


''Σταθη.''Φωναζω πριν ξεκινησει.Αναβει την μηχανη και κατεβαζει το παραθυρο.

''Θα με πας στην δουλεια;''Του λεω με ενα χαμογελο απο εδω μεχρι το φεγγαρι.....

Νευει χαρουμενος και τρεχω στην θεση του συνοδηγου.Να του το πω τωρα;Δεν ειναι και το καταλληλο μερος.Βαζω την ζωνη μου και παιρνω μια ανασα.Βγαζω την ζωνη μου και με μια κινηση βρισκομαι αναμεσα στην μεση του.Χαμογελαει πονηρα αλλα δεν λεει τιποτα.Σκυβω στο αυτι του.''Ειμαι ερωτευμενη μαζι σου Σταθη.''Φιλαω την κλειδα του και αναστεναζει.

''Αλλα....''Του λεω αισθησιακα.

''Αλλα..;''.λεει απογοητευμενος.............................



___________________________________________________________


Μικρο παρτ αυριο ξαναφευγω διακοπες και δεν προλαβαινω λογικα δεν θα μπορσω να ανεβαζω τι επομενες μερες αλλα θα προσπαθησω να βρω λιγο χρονο.Vote & Comment παιδακια *_* Καλη σας μερα Φιλουμπεςς <3

Το τέρμα του Παραδείσου.Where stories live. Discover now