Part 31

1.2K 122 1
                                    

''Λοιπον...ο πατερας μου ηταν βιαιος και σε εμενα και στην μαμα μου.Παντα ημουν μπροστα στους καβγαδες τους και παντα κατεληγα με μια μελανια κι εγω.Προσπαθουσα να την βοηθησω αλλα τι μπορουσε να κανει ενα πενταχρονο;Οι γονεις της μαμας μου δεν την βοηθησαν ποτε ελεγαν οτι επρεπε να αντιμετωπιση την επιλογη της,δηλαδη τον μπαμπα μου.Αυτο συνεχιστηκε για αλλα πεντε χρονια και οσο περνουσαν τα χρονια ηταν πιο σκληρος.Αρχισε το τζογο και σχεδον ολα μας τα χρηματα κατεληξαν εκει.Η μαμα μου φιλουσε ενα κομποδεμα για μενα σε περιπτωση που παθαινα κατι.Ομως δεν αντεξε και μια νυχτα οταν ο μπαμπας μου εφυγε απο το σπιτι για να παει να χαλασει τα λεφτα μας με πηρε και φυγαμε.Φτασαμε Αθηνα ομως ο μπαμπας μου συνεχισε να μας ακολουθει.Και μετα απο καιρο βρηκαμε καταφυγιο σε αυτη την πολυ.Η μαμα μου αλλαξε επιθετο και εγω πηρα το δικο της.Αυτα ειναι.Και στα ονειρα συνηθως βλεπω τον μπαμπα μου να βαραει την μαμα μου.Δεν εχω κατι αλλο.''Τον κοιταω με ανοιχτο το στομα ενω ενα δακρυ φευγει απο τα ματια μου.Δεν ηξερα οτι ειχε περασει τοσα πολλα.


''Συγνωμη..''Του λεω και τον σφιγγω στην αγκαλια μου.

''Γιατι ζητας συγνωμη;''

''Γιατι εγω καθομαι εδω περα και κλαιω για ασημαντα πραγματα ενω εσυ εχεις περασει τοσα πολλα.Ειμαι αχαριστη.Εγω ειχα μια ευκολη ζωη ενω εσυ ταλαιπωριοσουν.''

''Μωρο μου αυτα εχουν περασει τωρα κοιταμε μπροστα μονο μπροστα.''Του δινω ενα φιλι στην ακρη των χειλιων του.''Εχεις δικιο.''


''Εχεις να με φιλησεις απο χθες το βραδυ.''Παιρνει ενα μωρουδιστικο υφος και με κοιταει.


''Παραπωνο μου.''Ορμαω στα χειλι του γρηγορα και ανεβαινω πανω του.

''Που θα με πας;''Ξεκολλαω τα χειλι μου ελαχιστα απο τα δικα του.

''Χαλκιδικη;''

''Αμε..αντε σηκω θελω να κανω το πρωτο μου μπανιο...''Τον τραβαω απο τα χερια για να σηκωθει.Κρατιεται απο το προσκεφαλο του κρεβατιου ενω του τραβαω τα ποδια.

''Καλαθα θα βρω παρεα και θα παω.''Τον τσιγκλαω και αφηνω τα ποδια του ενω βγαινω απο το δωματιο.

''Μαζι μου θα πας.''Λεει αποφασιστηκα και με πιανει απο την μεση.

''Θα δω..''Λεω παιχνιδιαρικα.

.................


Φτανουμε μετα απο 2 ωρες αφορητης κινησης σε ενα beach bar και καθομαστε στις μπροστινες ξαπλωστρες.Απλωνω την πετσετα μου και καθομαι αναπαυτικα.


''Θα μου βαλεις λαδι;''Τον ρωταω και τρεχει γρηγορα διπλα μου.Βγαζω την μπλουζα και γυριζω την μπλουζα μου.Βαζει στα χερια του λαδι και τον ακουω που γελαει.Ακουμπαει απαλα τα χερια του στην πλατη μου και μου κανει μασαζ.''Αχ.''Μου ξεφευγει αλλα νιωθω τοσο χαλαρη που δεν με νοιαζει.''Κανεις πολυ ωραιο μασαζ....''Λεω μεσα στην ευφορια μου.''Το ξερω.''Λεει σαρκαστικα και γελαω.Με μια του κινηση μου ξεκουμπωνει το μαγιο και εγω τσιριζω.

''Σταθη τι κανεις;; Κουμπωσε το τωρα!!''Προσπαθω να κρατησω την ψυχραιμια μου και κουναω την πλατη μου για να το κουμπωσει.

''Εγω το εκανα για να μαυρισει ομοιμορφα η πλατη σου...''Κανει την αθωα φωνη και βαζει τα χερια του παλι στην πλατη μου.

''Σταθη σε παρακαλω.''Παιρνω μια ανασα.''Καλα τωρα ρε γκρινιαρα''Το κουμπωνει αργα.

''Θα μου το πληρωσεις αυτο.''Του λεω και του κλεινω το ματια.

''Εσυ θα δεις μεσα στην θαλασσα.''Σηκωνομαι και του πιανω το χερι.Ολες οι λυσαρες αρχιζουν να μας κοιτανε.Βασικα οχι εμενα αλλα τον Σταθη.Τα μαλλια του γινονται ολο και πιο ξανθα κατω απο τις ακτινες του ηλιου και το μαγιο του αναδικνιει τελεια καθε κοιλιακο του.Τον τραβαω γρηγορα για να μειωσω τα βλεματα.


''Σταθη!''Ακουγεται μια φωνη απο πισω.Γυρναω και βλεπω μια κοπελα γυρω στα 20 με αρκετα προκλητικο μαγιο και μαυρα μαλλια μεχρι την μεση.Ο Σταθης γουρλωνει τα ματια του και με τραβαει προς το μερος της κοπελιτσας.

''Ζωη πως και εδω νομιζα οτι ειχες φυγει.''Ωστε Ζωη την λενε.Τον γλυκοκοιταζει απιστευτα πολυ και δεν σταματαει να κοιταει τα χειλι του.

''Ηρθα μονο για το καλοκαιρι.Εσυ; Μια χαρα σε βλεπω αγορινα μου.''Ο Σταθης ξινει αμηχανα το κεφαλι του και κοιταει στην αμμο.ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ;;Κατι ειχαν αυτοι σιγουρα....

''Ναι ολα καλα.Δεν σε συστησα...Απο εδω η κοπελα μου η Ελινα.''Τα ματια μου λαμπουν απο τον τροπο που με συστησε και νιωθω μια ικανοποιηση.


''Αχα...''Λεει με μια ειρωνια και με ξεμετραει απο τον αστραγαλο μεχρι το κεφαλι.''Χαρηκα.Γνωριζω τον Σταθη αρκετο καιρο.''Του κλεινει το ματια και νιωθω το αιμα να πηγαινει κατευθειαν στον κεφαλι.

''Εγω παω να βουτηξω εχει πολυ ζεστη σημερα.''Βρησκω μια δικαιολογια πριν πω καμια κουβεντα.

''Ελινα περιμενε.''Ακουω τον Σταθη να φωναζει ενω ακουμπαω το νερο.

''Συνεχιστε.'' Απανταω και βουταω κατευθειαν στον νερο.....Αισθανομαι το κορμι μου να χαλαρωνει.Ακουμπαω την αμμο με τα χερια μου ενω κανω μακροβουτι.Ακουω καθαρα τους ηχους της θαλασσας.Βγαζω το κεφαλι μου απο το νερο και προσπαθω να βρω την ανασα μου.Συνεχιζω να κολυμπαω και πηγαινω βαθια.Γυρναω και βλεπω τον Σταθη να μπαινει γρηγορα στην θαλασσα....

Το τέρμα του Παραδείσου.Where stories live. Discover now