Part 24

1.3K 129 3
                                    

Το σπιτι του ειναι τοσο μοντερνο.Λευκες και γκρι αποχρωσεις βρισκονται στον τοιχο.Ενα καναπες σε χρωμα ελεφαντ και ενα ξυλινο τραπεζακι γεματο με κουτια μπυρας.'Φυσικα και θα υπηρχαν αυτα εδω..'Σκευτομαι απο μεσα μου και γελαω.Μολις καταλαβαινω οτι κοιταω το γεματο σκουπιδια τραπεζακι τρεχει στην κουζινα παιρνει μια μαυρη μεγαλη σακουλα και ριχνει ολα τα πραγματα μεσα.Κανει μια αμηχανη φατσα για το χαλι που εχει κανει και εγω προχοραω προς τα μεσα.Ειναι αρκετα μεγαλο.

''Ει θα σταματησεις να το κοιτας ετσι;''Με διακοπτει απο την εξερευνηση του σπιτιου του.

''Χαχαχα ενταξει.''Απανταω και γελαω.

''Αραξε και εγω παω να κανω ενα ντουζ.''

''Ενταξει θα περιμενω.''Καθομαι στον καναπε.

..........

''Ετοιμος...''Βγαινει απο το μπανιο με μια πετσετα στην μεση.Κοιταω το σωμα του.Αχ το σωμα του.Αρχιζει και γελαει με την εκφραση μου.Του πεταω 2 μαξιλαρια για να σταμτησει και καταληγω να με πιανει σπαστικο γελιο.Ερχεται προς το μερος μου και με παιρνει αγκαλια.

''Τι θες να κανουμε;''Τον ρωταω και με κοιταει με πονηρο βλεμμα.

''Θελω να σε εχω στην αγκαλια μου και να σε φιλαω.''

''Οκ.''Λεω με υφος ομως στο τελος μου βγαινει ενα χαμογελο.Και καλα το παιζω δυσκολη.Σηκωνομαι να φυγω ομως με τραβαει απο το χερι και με ριχνει στον καναπε.Ερχεται απο πανω μου και αρχιζει να με γαργαλαει.

''Παρε πισω το 'οκ' ''Μου λεει ενω με γαργαλαει.

''Οκ.''Του λεω ξανα και φωναζω να με αφησει.

''Παραδινομαιι.''Φωναζω και με αφηνει.Πηγαινω πανω του και παιρναω τα ποδια μου αριστερα και δεξια απο την μεση του.

''Εμενα δεν θα με ξαναγαργαλισεις.''Του λεω αισθησιακα και του δαγκωνω την μυτη.

Βαζει τα χερια του στην μεση μου και με φερνει πιο κοντα στην λεκανη του.





''Κι εσυ δεν θα μου ξαναπεις 'οκ'..''Απανταει και μου γλειφει τον λοβο.Αρχιζω και ζεστενομαι υπερβολικα πολυ.Νομιζω εχω ιδρωσει.Φταει και ο καιρος και σιγουρα και ο Σταθης.

''Μωρο μου ζεστενεσε;''Με ρωταει και γελαει.Ξεροκαταπινω''Αρκετα.''Ξεφυσαω απο αγανακτηση.

''Θες να φορεσεις μια μπλουζα μου.... για να εισαι πιο ανετη ξερεις..''Δεν ειναι κακη ιδεα σκευτομαι.

''Οκ...εμ ενταξει.''Διορθωνω τον ευατο μου και μου χαμογελαει.

''Οριστε.''Μου την πεταει στα μουτρα.Στριφογυριζω τα ματια μου και κανει και αυτος το ιδιο για να με κοροιδεψει.

''Γυρνα θελω να αλλαξω.''Τον διαταζω και γελαει δυνατα.''Μην γελας γυρνα τωρα.''Του ξαναλεω και γυρναει την πλατη του.

Βγαζω γρηγορα την μπλουζα μου και το σορτς μου και περναω την μπλουζα απο το κεφαλι μου γρηγορα.Σηκωνω το βλεμμα μου και τον βλεπω γυρισμενο να με κοιταει.

''Σου ειπα να........''Με διακοπτει με ενα φιλι με ριχνει πανω στον καναπε και εγω τον φερνω πιο κοντα μου.Αναπνεουμε και οι δυο πολυ βαρια και του τραβαω την μπλουζα προς τα πανω......







Το τέρμα του Παραδείσου.Where stories live. Discover now