Αναστεναγμοι βγαινουν απο το στομα του.Αυτος ο ηχος με τρελενει...Τραβαει το παντελονι του κατω στο πατωμα και με κατευθυνει στον καναπε.Πεφτει απο πανω μου.Σημερα ομως θελω να εχω εγω τον ελεγχο.Τον αναποδογυριζω και μπαινω αναμεσα στην μεση του.
''Σημερα εγω θα εχω τον ελεγχο.''Του λεω αποφασιστηκα και ενα γελιο βγαινει απο το στομα του.Ξεκουμπωνει το σουτιεν μου και ....το κουδουνι χτυπαει.Μου κανει νοημα να συνεχισω αλλα ο χτυπος δεν σταματαει.
''Οποιος και αν ειναι θα τον διωξω γρηγορα.''Μου λεει αναψοκοκκινισμενος και φευγει απο κατω.
''Τι θες εσυ εδω;''Ακουω την φωνη του Σταθη στην πορτα.Προσπαθει να κρατησει την φωνη του χαμηλα.Φοραω τα ρουχα μου γρηγορα και καθομαι στον καναπε.
''Τι θελω εγω εδω;Εχεις χαθει σε ψαχνω και δεν σε βρησκω τρομαξα μην μπλεχτηκες πουθενα παλι....''Μια γυναικεια φωνη φωναζει εξω απο την πορτα.Που να μπλεχτηκε ΠΑΛΙ ο Σταθης;
Σηκωνομαι ορθια για να δω ποιος ειναι στην πορτα.Μπροστα απο τον Σταθη βρισκεται μια γυναικα γυρω στα 50 με καστανα μαλλια οχι και πολυ περιποιημενη.Αλλα τα ματια της ειναι γαλανα...καταγαλανα για την ακριβεια.Ιδια με του Σταθη.
''Ειμαι μια χαρα και δεν μπλεχτηκα πουθενα μαμα''Λεει χαμηλοφωνα.Ειναι η μαμα του....
Η γυναικα μπαινει γρηγορα στο σπιτι.Δεν με εχει παρατηρησει ακομα.Βγαζει τα τακουνια της ατσαλα και σηκωνει το κεφαλι της ενω απο μεσα της μουρμουριζει.
''Ποιο ειναι αυτο το κοριτσι Σταθη;''Λεει πονηρα.Κοκκινιζω απευθεια και πλησιαζω την γυναικα επιφυλακτικα.
''Ειναι η Ελινα η κοπελα μου μαμα.''Λεει εκνευρισμενος.Η γυναικα τρεχει πανω μου και με αγκαλιαζει θερμα.Ανταποδιδω την αγκαλια και απομακρυνομαι δυστακτικα.
''Ειμαι η μητερα του Σταθουλη η Μαρια.Χαιρομαι πολυ που σε γνωριζω πρωτη φορα ο Σταθουλης μου γνωριζει κοριτσι.Και τι κοριτσι εισαι μια κουκλα.''Η Μαρια λεει και εγω και ο Σταθης κοκκινιζουμε.Ο καθενας βεβαια για τους δικους του λογους...
''Ενταξει μαμα φτανει.Και μην με λες Σταθουλη δεν ειμαι 5 ακομα.''Ο Σταθης ξεφυσαει εκνευρισμενος και ερχεται διπλα μου.
''Χαρηκα και εγω πολυ για την γνωριμια Κυρια Μαρια.''Της χαριζω το καλητερο μου χαμογελο.
''Κυρια Μαρια;''Γελαει''Μαρια σκετο σε παρακαλω.''Παιρνει σοβαρο υφος αλλα στο τελος γελαει.Ιδιος ο γιος της.
Η ωρα περναει και η Μαρια μου λεει ιστοριες απο την παιδικη της ηλικια.Μου μιλαει ακομα και για συνταγες.Ο Σταθης απλως μας κοιταει με ενα χαμογελο ζωγραφισμενο στο προσωπο του που δεν λεει να φυγει με τιποτα.Νιωθω χαρουμενη.Πολυ χαρουμενη.Ειναι λες και βρισκομαι με την οικογενεια μου και μιλαμε.Αλλα οχι η οικογενεια μου πλεον ειναι διαλλυμενη.Και εγω δεν νοιαζομαι για κανεναν απο τους γονεις μου μονο ο Αρης με νοιαζει.Οι αλλοι ας κανουν οτι θελουν μεγαλοι ανθρωποι ειναι.Το θεμα ειναι να μην επιρεαστει απο αυτη την κατασταση ο μικρος.
''Εισαι καλα;''Με ρωταει ο Σταθης μολις η μαμα του πηγε στο μπανιο.Το προσωπο μου μαλλον δειχνει τι σκευτομουν..
''Εμ ναι απλως σκευτομουν την δικη μου οικογενεια.''Λεω στεναχωρα.
''Ει μωρο μου μην τα σκευτεσαι τωρα αυτα.Καποια αλλη στιγμη θα μιλησουμε.''Μου λεει και εννοει οτι ακομα δεν του εχω μιλησει τελειως ανοιχτα για αυτο το θεμα.Δεν ξερω γιατι δεν του εχω μιλησει ακομα.Βλακεια μου αυτο....
''Εγω να φευγω.''Επιστρεφει η μαμα του Σταθη απο το μπανιο.
''Που θα μεινετε;''Την ρωταω.
''Σε ξεναδοχειο.''
''Γιατι δεν μενετε εδω;''Την ρωταω ευγενικα.
''Γιατι ξες κοριτσι μου...εσυ και ο Σταθης μενετε εδω.''Λεει δειλα και κοιταει τον Σταθη.Μα καλα δεν ειπε στην μαμα του να μεινει σπιτι του.Ετσι κι αλλιως εγω δεν μενω μονιμα εδω και ουτε προκειτε.
''Εγω δεν μενω εδω .''Λεω ξερα.''Σταθη δεν ζητησες στην μαμα σου να μεινει εδω;''Εχω υφος καθηγητριας που μαλωνει τον μαθητη της για αταξια.
''Εμ οχι.''Λεει δειλα και κοιταει στο πατωμα σαν παιδι.
''Μαρια τελος θα μενεις εσυ εδω.Δεν υπαρχει λογος να πηγαινεις σε ξεναδοχεια ενω ο γιος σου εχει σπιτι.''Λεω αποφασιστικα.Δεν ρωταω καν τον Σταθη αν θελει η μαμα του να μεινει σπιτι του γιατι απλως ειναι η μαμα του.
ΣΤΑΘΗΣ POV
Γιατι στο διαλο δεν με ρωταει αν θελω;Δεν θελω.... εχω να μεινω με την μαμα εδω και πολλα πολλα χρονια και δεν θελω ειναι απλο.Και επισης θελω να μεινω με την Ελινα....
''Καλα θα μεινω εδω..''Λεει η μαμα μου και με κοιταει ενοχικα.''Δεν πιστευω να υπαρχει προβλημα ετσι;''Με ρωταει.
''Κανενα προβλημα.Απλως δεν θα χωρεσουμε και αν ειναι θα παω να μεινω λιγες μερες στην Ελινα για να εισαι και εσυ πιο ανετα μωρε.''Λεω χαλαρα και πινω μια ρουφιξια απο τον καφε.Η Ελινα ξεφυσαει με συνεχιζει να με κοιταει με εκεινο το επικριτικο υφακι.
''Οπως θελετε παιδια μου.Αλλα δεν θελω να σας ξεβολευω.''Το συνεχιζει η μαμα μου.
''Μαμα το θεμα ελειξε θα παω να μεινω στο σπιτι της Ελινας.''Δεν ρωταω καν την Ελινα...Λες και αυτη με ρωτησε αν θελω την μαμα μου σπιτι...
Βγαινω απο το σπιτι με την Ελινα και ενα σακιδιο με τα απαρετητα.Δεν μιλαμε καθολου και περπαταμε αρκετα μακρυα ο ενας απο τον αλλον μεχρι το αυτοκινητο.Με εχει νευριασει απιστευτα πολυ...
Μπαινουμε στο αυτοκινητο και ανοιγει το ραδιο δυνατα δηλωνοντας μου εμμεσα οτι δεν θελει να μιλησει.Το κλεινω αμεσως και την κοιταω.
''Με ρωτησες καθολου εμενα αν θελω την μανα μου σπιτι;''Της φωναζω και τα ματια της βουρκωνουν....
_________________________________________________________________
Αυτο ηταν και το PArt 41 πολυ χαρουμενη που συνεχιζω και μου κατεβαινουν ιδεες στο κεφαλι ευχαριστω για το support ειστε οι καλητερες *.* Love ya :*
YOU ARE READING
Το τέρμα του Παραδείσου.
Teen FictionΗ Ελίνα ειναι 18 χρονων και μετα απο καποια γεγονοτα αναγκαζεται να βγει απο την ροζ φουσκα που βρισκοταν ολο αυτα τα χρονια. Θα καταφερει αραγε να κατανοησει την προδωσια και την κακια του κοσμου ή θα την υπερνικησουν οι κρυφοι τις δαιμονες;