Σταματαω να κολυμπαω και τον περιμενω να με φτασει.Ερχεται διπλα μου και κολυμπαει.
''Γαμωτο Ελινα.Εχουμε τελειωσει με αυτην.''Με πλησιαζει κι αλλο και κολυμπαω μακρυα του.
''Δεν φανηκε να εχει τελεισει αγορινα μου...''Του θυμιζω πως τον αποκαλεσε αυτη!
''Θα σε φτασω μην φευγεις μακρυα μου.''Κολυμπαει γρηγορα και με τραβαει κατω απο το νερο.Πιανει το κεφαλι μου και το φερνει κοντα στο δικο του.
''Η κοπελα σε ηθελε.Φαινοταν.''Λεω αργα ενω χαλαρωσω στο αγγιγμα του.
''Η κοπελα ηταν κολλημενη μαζι μου αλλα εχει τελειωσει.Χαλαρωσε και μην ζηλευεις.''Λεει παιχνιδιαρικα και προσπαθει να ελαφρυνει το κλιμα.Αποταβιεμαι απο κοντα του.''Δεν ζηλευω.''Με φερνει γρηγορα κοντα του και τυλιγω τα ποδια μου στην μεση του.''Χαλαρωσε τιγρακι''Γελαω κρυφα.
Χουφτωνει τα οπισθια μου απαλα και με πιεζει στην περιοχη του.
''Εχει κοσμο.''Τον μαλωνω.
''Δεν βλεπουν τι κανουμε απο κατω.''Μου κλεινει το ματι.Νευω και του φιλαω τον βρεγμενο του λαιμο.Απομακρυνεται λιγο και βλεπω να σκευτεται.''Ξες...δεν φοραω προφυλακτικο.''
''Μην ανησυχεις εχω παρει τα μετρα μου.''Ξεκινησα να παιρνω αντισιλλιπτικα για παν ενδεχομενο.Γελαει πονηρα και ορμαει πανω μου παλι.Κουνιεμαι ρυθμικα στην περιοχη του και αισθανομαι την στυση του.Τα χερια του πανε καταμηκος της πλατης μου και χαλαρωνει το μαγιο μου.Ακουμπαω το μαγουλο του και χαλαρωνω το κεφαλι μου πανω στον ωμο του.Αρχιζει να μου ψιθιριζει διαφορα προστυχα στο αυτι μου ενω εισχωρει μεσα μου αργα και βασανιστηκα.
''Σταθη....''Τραυλιζω.''Τι θες μωρο μου;''Λεει και βογκαει.''Πιο γρηγορα...''Ανταποκρινεται αμεσως και μπαινοβγαινει γρηγορα.Νιωθω ηδονη και βαζω το χερι μου στο στομα μου για να μην ακουστουν οι αναστεναγμοι μου.Σφιγγω τα ποδια μου και τελειωνουμε και οι δυο.
''Αυτο ηταν υπεροχο.''Μου ψιθιριζει καθως βγαινουμε προς τα εξω.
Περναμε τις υπολοιπες ωρες γελωντας και κοροιδευοντας μια αρκετα ψηλη γυναικα που προσπαθει να κρατησει τα παιδια της στα ρηχα ενω τσιριζει.
''Δεν θα φυγουμε;''Τον ρωταω.
''Οχι.Εχω αλλα σχεδια για αποψε.''Λεει σοβαρος.Καθομαι διπλα του και γερνω πανω του.
''Τι σχεδια δηλαδη;''
''Ελεγα να φαμε στην παραλια και να μεινουμε ολο το βραδυ εδω.''Μου λεει κα ενα χαμογελο εμφανιζεται στα χειλι του.
''Δεν εχω ρουχα μονο το μαγιο μου δεν γινετε...''Σαστιζω.
''Ει χαλαρωσε στο αυτοκινητο εχω φερει ρουχα σου να βαλεις και επισης εχω και σκηνη.''Πεταγομαι πανω και του πιανω τα χερια ενω καθομαι μπροστα του.
''Σηκω τοτε παμε να φαμε.''Τον προσταζω ευγενικα.
''Ααα μονο η ιδεα του φαγητου σε ενθουσιασε...η σκηνη τιποτα;''Λεει και καλα πληγωμενος.
''Και η σκηνη καλη ειναι.''Του κλεινω το ματι.
..................
Ξεντυνομαι μεσα στο αυτοκινητο μονη.Τον επεισα μετα απο 10 λεπτα γκρινιας να βγει ενω αυτος ελεγε οτι ετσι κι αλλιως με εχει ξαναδει γυμνη.Περπαταμε για λιγο και επιλεγουμε ενα μικρο ταβερνακι μπροστα στο κυμα.
''Παω λιγο τουαλετα.''Σηκονομαι απο το τραπεζι και κατευθυνομαι στο μπανιο αφου αισθανομαι υγρη.Κοιταω και βλεπω κοκκινο.Πανικοβαλλομαι.Τωρα βρηκε να μου ερθει περιοδος;Ποτε δεν μου ερχεται σε μια σταθερη ημερομινια παντοτε οποτε της καπνισει.....Βγαινω εξω γρηγορα και βλεπω τον Σταθη να κοιταει τον καταλογο.
''Σταθη νομιζω πως πρεπει να φυγουμε..''Λεω δειλα.
''Γιατι τι εγινε;''Αφηνει ηρεμα τον καταλαγο στο τραπεζι και βαζει το χερι του στο κεφαλι του.
''Εμ.. μου ... πρεπει να αλλαξω...''Κουναω τα ποδια μου νευρικα.Παιρνει ενα σκεπτικο υφος.
''Ααα γιατι ντρεπεσαι;''Ρωταει.''Τι ντρεπομαι;''
'Να μου πεις Ελινα..''
''Τι να σου πω Σταθη;''
''Οτι σου ηρθε περιοδος.''Λεει δυνατα.
''Σταθη....''Τον μαλωνω.
''Καλα σηκω.''Λεει ξερα και του πιανω το χερι γρηγορα.''Σταθη...συγνωμη.''
''Δεν υπαρχει λογος να ζητας συγνωμη Ελινα δεν το ηθελες.Ειναι κατι φυσικο χαλαρωσε.''Του φιλαω το μαγουλο και βγαινουμε απο το μαγαζι.
''Απλως το ειχες σχεδιασει και εγω στο χαλασα.''
''Δεν πειραζει τελος που θες να παμε μετα που θ'αλλαξεις;''Γελαει δυνατα.Κοκκινιζω και τον βαραω δυνατα στο μπρατσο.
''Αουτς!''Πιανει τον ωμο του για να δειξει ποσο πολυ 'ποναει'...
''Δεν ειμαι και πολυ καλα ποναω εγω θελω να καθησω σπιτι αν γινετε.Εσυ μπορεις να φυγεις δεν εχω θεμα αληθεια..δεν χρειαζεται να καθησεις μεσα εξαιτιας μου.''
''Μην εισαι χαζο.Μαζι σου θελω να ειμαι μωρο μου.''Τον σταματαω και του δινω ενα γρηγορο αλλα εντονο φιλι στο στομα.Με κοιταζει μπερδεμενος αλλα κανει και αυτος το ιδιο μολις απομακρυνομαι.
''Θα περασουμε απο το σπιτι μου να παρω καποια ρουχα για να αλλαξω κι εγω...''Κλεινει το ματι και με κανει να γελαω παλι.....................
''Θα μπω να κανω πρωτη μπανιο.Οι πετσετες ειναι στο πρωτο ραφι δεξια.''Προχοραω με το μπορονουζι μου στο χερι πηγαινοντας προς στο μπανιο.Με πιανει απο το χερι και με γυρναει αποτομα.''Δεν θα κανουμε μαζι μπανιο...;''Μου λεει.
''Οχι.''Λεω παιχνιδιαρικα και τρεχω στο μπανιο και κλειδωνω την πορτα.
''Θα δεις τι θα παθεις οταν βγεις απο εκει μεσα.''Μου φωναζει πισω απο την πορτα και εγω γελαω δυνατα.
.................
Εχουμε τελειωσει και οι δυο το μπανιο και τρωμε στην κουζινα με τις πετσετες του μπανιου ακομα.
''Θελω κι αλλο...''Γκρινιαζω και παιρνω μια πατατα απο το πιατο του.
''Την θελω πισω..''Λεει ηττημενα.
Ακουω το κουδουνι να χτυπαει.Τρεχω και ανοιγω διαπλατα την πορτα.Κοιταω μπροστα μου και βλεπω τον Νικο............
YOU ARE READING
Το τέρμα του Παραδείσου.
Teen FictionΗ Ελίνα ειναι 18 χρονων και μετα απο καποια γεγονοτα αναγκαζεται να βγει απο την ροζ φουσκα που βρισκοταν ολο αυτα τα χρονια. Θα καταφερει αραγε να κατανοησει την προδωσια και την κακια του κοσμου ή θα την υπερνικησουν οι κρυφοι τις δαιμονες;