Part 25

1.3K 126 4
                                    

''Σου παει πολυ η μπλουζα μου..''Λεει και συνεχιζει να με φιλαει.Αυτο το ειχε πει ο Νικος οταν κοιμηθηκα σπιτι του και φορεσα την μπλουζα του.Ειναι ολα τοσα ιδια.

''Μμμμ''Μουγκριζω απο ευχαριστηση και περναει το χερι του κατω απο την μπλουζα και ακουμπαει την κοιλια μου.Το χερι του κανει κυκλους στην κοιλια μου και καταληγει στο εσωρουχο μου.


ΣΤΑΘΗΣ POV

Τρεμει παλι στα χερια μου οπως ηταν στην βαρκα.Το εσωρουχο της ειναι υγρο πλεον.Τα μαγουλα της εχουν κοκκινησει και τα μαλλια της αψεγαδιαστα.Με τρελενει..θελω να την κανω δικια μου καθε λεπτο και στιγμη αλλα προσπαθω να κρατηθω.Θελω να γινει οταν θα ειναι ετοιμη.

Πιεζω τα δαχτυλα μου στην ευαισθητη της περιοχη και εκεινη ανατριαχιαζει παλι.Γλειφει τα χειλια της και με κοιταει.Γαμωτο γιατι το κανει αυτο; Θελει να με τρελανει;Κατεβαινω προς τα κατω και βαζω τα δοντια μου στην ακρη του εσωρουχου της.Σφιγγει ενα μαξιλαρι διπλα της και την κοιταω μες στα ματια ενω προσπαθει να μην ξαναβογκηξει.Ειναι τοσο....τοσο...υπεροχη.Η μονη λεξη που της ταιριαζει.Την θελω τοσο γαμημενα πολυ αλλα αυτη μπαινει πανω απο της ορεξεις μου οποτε φτανει μεχρι εδω.Θελω απλα να της δειξω πως ειναι η αισθηση.Και απο οτι καταλαβαινω τρελενεται.


Σηκωνω το κεφαλι μου και αυτη με κοιταει με απορια σαν να ζηταει και αλλο.

''Σταθη...''Λεει σιγανα προσπαθοντας να μου πει να συνεχισω.

''Οχι μικρη σιγα σιγα.Εγω θα στα μαθω ολα οταν ειναι η ωρα τους.''Της λεω και της δινω ενα φιλι στο μετωπο ενω εκεινη εχει μεινει καγκελο.Θελω να την βαλω κατω και να...... αλλα θελω να το ζητησει αυτη.Φοραω την μπλουζα μου και της βαζω ενα ποτηρι νερο.

''Για να ηρεμισεις..''Την πειραζω και εκεινη κοκκινιζει παλι.

''Νομιζω πρεπει να παμε σπιτι μου να αλλαξω.Και να περασουμε απο το σπιτι των γονιων μου να παρω ενα μαγιο για αυριο.''Κοιταει κατω στην περιοχη της που ειναι ακομα υγρη.Νευω πονηρα και μου πεταει ενα μαξιλαρι.

''Αντε σηκω υγρο ψαρι.''Την πειραζω και γελαω.

''Σκασε.''Μου λεει με υφος.

''Κανε με.''Την προκαλω θυμιζοντας μου την παρομοια σκηνη που ειχε γινει οταν ειχε παει να μιλησει στον Δημητρη για την Χριστινα.

Γελαει πονηρα.''Θα δεις.''Σηκωνεται παιρνει τα ρουχα της και πηγαινει να αλλαξει στο μπανιο την μπλουζα μου.Βγαινει και μου πεταει την μπλουζα.


''Κρατα την.''Θελω να εχει κατι δικο μου.

''Δεν γινετε ειναι δικια σου.''Μού λεει.

''Θελω να εχεις κατι δικο μου.''

''Σε εχω ολοκληρο.''Λεει παιχνιδιαρικα και τρεχω προς τα πανω της ενω την παιρνω αγκαλια.Με κοιταει σαν χανος αλλα ανταποδιδει την αγκαλια.


ΕΛΙΝΑΣ POV

Με πηρε αγκαλια.Οκ δεν ειναι τιποτα αλλα ειναι διαφορετικη αγκαλια το εκανε απο χαρα που του ειπα κατι τετοιο..μαλλον δεν ξερω.Παντως μου αρεσει που δειχνει και πιο πολυ τον ευαισθητο ευατο του.Περα απο αυτον που κανει πλακα και γελαει.

''Παμε;''Με ρωταει.

''Ναι''Ξεκολλαει απο πανω μου και μου χαμογελαει.Το αστραφτερο του χαμογελο εμφανιζεται παλι.Μπαινουμε στο αυτοκινητο του και ξεκιναμε την διαδρομη για το σπιτι μου.Δεν θελω ο Σταθης να μπει στο σπιτι γιατι αυτο θα παραξενευσει τους γονεις μου.Το να φερω αλλο αγορι στο σπιτι ενω πριν λιγο καιρο εφερνα τον Νικο ειναι καπως.

''Σε πειραζει να μπω μονη;''Τον ρωταω και του πιανω το χερι.

''Οχι καθολου.Καταλαβαινω.''Του νευω για ευχαριστω.Παρκαρει εξω απο το σπιτι μου και βλεπω την μαμα μου εξω να ποτιζει λουλουδια.'Οχι γαμωτο.'Σκευτομαι και κοιταω τον Σταθη.Με κοιταει μπερδεμενη.Η μαμα μου πλησιαζει στο αυτοκινητο και ο Σταθης κατεβαζει το παραθυρο.

''Γεια σου νεαρε.''Λεει η μαμα μου με υφος.Αχ θα την σκοτωσω.΄

''Καλημερα σας.Με λενε Σταθη ειμαι φιλος της Ελινας.''Με βγαζει απο την δυσκολη θεση να πω τι ειναι ο Σταθης.

''Χαρηκα.''Συνεχιζει το επικριτικο υφος.

''Μικρη ελα λιγο εξω που σε θελω.''Βγαινω απο το αμαξι και μπαινουμε μεσα στο σπιτι.

''Ο Νικος;''Με κοιταει αγριεμενα.Τι την νοιαζει;Με οποιον γουσταρω θα ειμαι.

''Τι ο Νικος;''

''Τον παρατησες για αυτον;''Κανει περα δωθε το σαλονι.

''Δεν τον παρατησα ακομα αλλα θα το κανω.Δεν καταλαβαινω το υφος σου θα ειμαι με οποιον γουσταρω δεν θα μου πεις εσυ με ποιον θα ειμαι.''

''Ο Νικος σε αγαπαει πραγματικα ενω αυτος θελει αλλα πραματα απο σενα φαινεται.''

''Μαμα...''Παιρνω μια βαθια ανασα για να μην την βρισω.''Δεν τον ξες μην κρινεις.... και απο που το καταλαβες αυτο;Ξανθος γαλανοματης ειναι!Δεν πιστευα να σε ενοιαζε τοσο πολυ η εμφανηση.''

''Δεν ειναι για σενα.Φαινεται.''Τι στο διαλο θελει απο μενα;

''Παω πανω να παρω κατι.Μην συνεχιζεις.''Της λεω και ανεβαινω γρηγορα τις σκαλες.

''Τι θα παρεις;''Με φωναζει απο το σαλονι.

''Τα μαγιο μου.''Τα βαζω στην τσαντα μου και κατεβαινω γρηγορα της σκαλες την προσπερναω και βαραω την πορτα πισω.Μπαινω στο αμαξι και επικρατη σιωπη.Νιωθω καπως τωρα.Βασικα ειναι για τον Νικο δεν αξιζει.Αλλα ετσι νιωθω νομιζω τον λυπαμαι πολυ.

''Τι εγινε Ελινα;''Με ρωταει και σταματει το αμαξι λιγο πιο μακρυα απο την πολυκατοικια μου.

''Τιποτα.''Κατσουφιαζω.Κλασσικη απαντηση γυναικας οταν εχει κατι.

''Πες μου.'Με πιεζει και βαζει τον δεικτη του στο πιγουνι μου για να τον κοιταξω.

''Απλως...νιωθω τυψεις για τον Νικο.''

''Δεν πρεπει.''

''Εγω Σταθη ουσιαστικα τον κερατωνω...''Νιωθω την καρδια μου να βουλιαζει απο της λεξης που χρησιμοποιω.

''Και αυτος το εχει κανει.''Λεει και κλεινει το στομα του με τα χερια του....


_____________________________________________________________


Αρκετα μεγαλο παρτ σορρι αλλα το επομενο παρτ θα ειναι πιστευω αρκετα ωραιο.Comment & Vote plz .

Το τέρμα του Παραδείσου.Where stories live. Discover now