Part 23

1.2K 145 3
                                    

ΣΤΑΘΗΣ POV

Με φιλαει ξανα και ξανα.Δαγκωνω το κατω χειλος της και βογκαει.Της χαμογελαω πονηρα και εκει ανταποδιδει.Της πιανω το μπουτι τρυφερα και εκεινει τιναζεται απο το αγγιγμα μου.Της δαγκωνω τον λοβο και εκεινη τρεμει κυριολεκτικα στα χερια μου.Βγαζω την μπλουζα μου και εκεινη χαζευει το σωμα μου.'Εχει τετοιο ο Νικος;' σκευτομαι απο μεσα μου και της χαμογελαω.Παει να τραβηξει και εκεινη την μπλουζα της......

''Γκουχου γκουχου...''Λεει μια φωνη απο διπλα και η Ελινα τιναζεται και κοιταει εντρομη γυρω της για να βρει την φωνη.Σηκωνω το κεφαλι μου και βλεπω τον Κυρ.Στελιο να διορθωνει κατι διχτυα κοιταζοντας προς το μερος μας.

''Συγνωμη..''Λεει η Ελινα.Σιγα μην του ζητησουμε και συγνωμη του γερο ξεκουτη.Μας διεκοψε κι ολας...

''Τι γινετε κυρ.Στελιο ματακι στησαμε;''Τον ρωταω με υφος και η Ελινα με βαραει για το χερι για να γινω πιο 'ευγενικος'.

''Εγω την δουλεια μου κανω....δεν ηθελα να συνεχισω να βλεπω το..''

''Φτανει καταλαβαμε..''Τον διακοπτω και με κοιταει αγριεμενος.Χεστηκα ειμαι εδω με την κοπελα μου και περναμε χρονο μαζι.Ειναι η κοπελα μου;Ουτε εγω δεν ξερω αλλα θα το ηθελα πολυ.

ΕΛΙΝΑΣ POV

Νιωθω τα μαγουλα μου κοκκινα απο την ντροπη.Αν δεν εβηχε θα συνεχιζε να βλεπει;Οοχι ουτε να το σκευτομαι δεν θελω.

Ο Σταθης ηταν πολυ τρυφερος μαζι μου.Φαινεται να προσπαθει πολυ για την σχεση μας.Τον βλεπω εχει αλλαξει.

Με τραβαει απο το χερι και βγαινουμε απο την βαρκα.Συνεχιζει να εχει νευρα με τον ψαρα που μας διεκοψε αλλα οσο περναει η ωρα χαλαρωνει.Του πιανω το χερι και χωνω τα δαχτυλα μου μεσα στα δικα του.Με κοιταει εκπληκτος αλλα καταληγει με ενα πλατυ χαμογελο.Σινεχιζουμε να περπαταμε και οι ενοχλητικοι ψαραδες δεν εχουν σταματησει τα περιεργα βλεματα.

''Ποτε γυρναει ο Νικος;''Με ρωταει και ξαφνιαζομαι απο την ερωτηση του στο ασχετο.

''Σε δυο μερες περιπου.''Απανταω και τριβω το κεφαλι μου στο μπρατσο του.

''Αχα..θελω να μου υποσχεθεις κατι..''Με σταματαει και με φερνει κοντα του.

''Αυτες τις δυο μερες θα τις περασουμε μαζι.Μονο μαζι.''Δινει εμφαση στην λεξη μαζι και του χαμογελαω απο ανακουφιση.Κανω μυτες για να τον φτασω και ενωνω την μυτη μου με την μυτη του.

''Δεν θα ξαναφυγεις.''Του λεω σαν διαταγη-παραπανο.

''Ποτε ξανα.''Λεει και με φιλαει.Στην αρχη το φιλι ειναι απλο και μετα προστηθετε παθος.Τον φερνω οσο πιο πολυ κοντα μου μπορω και ακουω παλαμακια.

Γυρναμε και οι δυο εκπληκτοι και βλεπουμε τους ψαραδες να μας κοιτανε με χαμογελα και να χτυπαν σαν φωκιες τα χερια τους.Κοκκινιζω και αφου τους χαιρεταμε ο Σταθης μου πιανει το χερι.Μπαινουμε στο αυτοκινητο του και χαλαρωνω πισω στο καθισμα.

''Πηγες φετος για μπανιο ετσι;''Με ρωταει και ακουμπαει το μπουτι μου.

''Εμ οχι..με αυτα και με εκεινα δεν πηγα ακομα.''

''Αποκλειεται...''Λεει εκπληκτος και εγω γελαω με την φατσα του.

''Κι ομως.''Του λεω και κατσουφιαζω.

''Θα παμε μαζι ρε χαζο.''Δηλωνει και τον κοιταω εκπληκτη.

''Αληθεια;''Συνεχιζω το χαζο χαμογελω.

''Ναι φυσικα.''Βγαζω την ζωνη μου και πεταγομαι και του δινω ενα δυνατο φιλι.

''Ηρεμα...δεν θες να τρακαρουμε ετσι;''Με απομακρυνει και εγω κανω σαν μικρο παιδι που μολις του πηρανε τα ζαχαρωτα.

''Χαλαρωσε μικρη...θα δεις στο σπιτι.''Λεει και μου κλεινει το ματι ενω εγω ξαναβαζω την ζωνη μου.

''Ποιο σπιτι;''Ρωταω κοιταζοντας εξω στο παραθυρο.

''Στο δικο μου.Μου υποσχεθηκες οτι θα ειμαστε μαζι ολη την ωρα και εγω πρεπει να αλλαξω.''Λεει και νευω θετικα παιζοντας την αδιαφορη.Θελω πολυ να παω σπιτι του και να το δω και να καθησω αγκαλια μαζι του.Αχχ..

........

''Φτασαμε.''Ανοιγει την πορτα και μπαινω μεσα εκπληκτη....




____________________________________________________________________________________


Γεια σας κοριτσαρες θα ηθελα να ψηφιζετε περισσοτερο και να σχολιαζετε *.* ...Αυτες τις μερες δεν ανεβαζω τοσο πολλα.(Συνηθιζω 2 παρτς καθε μερα.)Αλλα επειδη ειναι καλοκαιρι και πηγαινουμε θαλασσα δεν εχω χρονο.Σας φιλωωω love you <3

Το τέρμα του Παραδείσου.Where stories live. Discover now