•34•

11 2 0
                                    

Chapter 34


Red Thread Of Fate


[ جانگ هیچول ]


لی سانگ هون: « واقعا کارای فوق العاده ای هستند. تصمیم نهاییم این کارتونه. »


« خوشحالم که پسندیده اید ! انتخاب هوشمندانه ایه، این سبک کلاسیکه و از چوب مرقوب گردوی ایرانی برای ساختش استفاده می‌شه. » لبخند می‌زنم..


لی سانگ هون: « پس هرچه زودتر ثبت شفارش رو انجام بدیم. » کراواتش را درست می‌کند.


« البته ! در دفتر کارم تشریف داشته باشید تا منشی برگه های ثبت سفارش رو حاضر کنه. »


لی سانگ هون: « تابحال به جشنواره فانوس سئول رفتید ؟ » ناگهان بی مقدمه می‌پرسد.


او تقصیری ندارد که من با هر حرفش یاد هیوشو می‌افتم و در فکر فرو می‌روم. ما بهم قول داده بودیم روزی باهم به جشنواره فانوس خواهیم رفت و نخستین فانوسمان را باهم هوا خواهیم کرد.


لی سانگ هون: « سوال نابجایی پرسیدم ؟ »


« اوه نه، فقط از وقتی با شما آشنا شدم خاطراتم با دوست قدیمیم زیاد برام زنده می‌شود. » از افکارم خارج می‌شوم.


لی سانگ هون: « واقعا ؟ با این حساب امیدوارم خاطرات خوبی را براتون زنده کرده باشم. »


« راستش من تابحال جشنواره فانوس نرفتم. » موضوع را تغییر می‌دهم.


لی سانگ هون: « در یک شب تمام آسمان رو فانوس های کوچک و بزرگ پر می‌کنند. من هیچ سالی از دستش نداده ام و باید اعتراف کنم از کریسمس هم بیشتر دوستش دارم. حدود یک هفته دیگر برگزار می‌شود. »


« چقدر خوب ! حتما فرد خاصی رو در زندگیتون دارید که باهاش این جشنواره رو شرکت می‌کنید. »


لی سانگ هون: « در واقع ندارم، شاید پیشنهاد گستاخانه ای باشه اما می‌خوام ازتون خواهش کنم باهام بیاید. »


کاملا جا می‌خورم، چرا باید از من همچین خواهشی کند ؟ از میان این همه آدم، کسی کمتر از یک هفته است او را می‌شناسد. باید به او چه پاسخی بدهم ؟ مطمئن نیستم.


« راستش رو بخواید آقای لی.. » با تردید می‌گویم.


« متوجهم، نمی‌خوام بهتون فشاری وارد کرده باشم. ببخشید اگه خیلی از حدم فراتر رفتم، در واقع باید حدس می‌زدم مرد با اصالت و خوش برخوردی مثل شما باید یکی رو داشته باشه. » کمی طرز حرف زدنش مرا گیج می‌کند، جوری رفتار می‌کند انگار منظورش از دعوت کردن من به جشنواره فانوس خاص تر از یک دعوت معمولی است.


« در واقع من کسی رو ندارم، اما اگه ایرادی نداره کمی زمان می‌خوام تا به پیشنهادتون فکر کنم. »

Spring ButterflyWhere stories live. Discover now