البارت الـ²⁰
لصقر الليل
فيروز مغازى.☆ عايزة البارت يوصل لـ 30 فووت، مستنية تفاعل يا حبايب قلبي، ومتنسوش الصلاة على النبى والاجر ليا وليكم ♡
*******************************
قربت بشويش عشان تبص وشافت صور لبناتها، هنا قلبها اطمن بس حست بالحزن على حالته، كان واضح عليه الارهاق فى الفترة الاخيرة..
كارم حس بيها بصلها: وحشونى أوى يا روحى.
روميساء بحزن: مفيش واحدة فيهم ردت!!
كارم بحزن: لا ديمة بتكنسل، وجنات فونها لسه مقفول مش فاهم ليه قافلاه، حاسس انها مش كويسة يا روميساء..
روميساء بتطمنه: لا هتكون بخير ان شاءلله، نوح بيحبها وأكيد واخد باله منها.
كارم باختناق: صدقينى مش طايقه لولا ان بنتك موافقة عليه مكنتش رضيت.
روميساء ضحكت: هموت منك، أنتَ غيران ولا ايه يا كارم، حبيبي نوح جوزها وليه حق فيها.
كارم: اه يا روميساء غيران، خدها منى وهى اللى كانت اقرب حد ليا، بتكلم معاها وبحكي كل الى وجعنى من غير ما احمل هم حاجة.
روميساء زعلت: نعم وأنا ايه فى حياتك بقي!!
كارم ببسمة صغيرة: أنتِ كل حاجه فى حياتى يا روميساء، أنتِ اللى بتهونى عليا متاعبى وحزنى، أنتِ اللى نورتى حياتى برقتك وجمالك..
روميساء حزنت: وملاك ايه فى حياتك !!
كارم ارتبك: مملاك، وايه اللى جاب سيرتها.
روميساء دمعت: لسه بتحبها وبتدور عليها!!
كارم بتهرب: أنتِ مملة يا حبيبتى، معقولة كل ده معملتيش حاجة ناكلها، أنا جوعت.
روميساء مسكت ايده بقوة: بصلى ورد عليا.
كارم بصلها وسكت.
روميساء بتالم: قولى هى ايه بالنسبالك !!!
كارم بيبعد نظره: هى كانت فترة فى حياتى و..
روميساء بوجع قطعته: متقولش فترة وانتهت، متخبيش قولى إنك لسه باقى عليها، وانا مجرد مسكن بتحاول تصبر بيه نفسك..
كارم بسرعة يصلها: لا طبعاً أنتِ عمرك ما كنتى مسكن، روميساء والله بحبك، ولسه مكانك فى قلبي كبير، أنا عايش عشان أنتِ جمبى أساساً.
روميساء دموعها نزلت: بس هى مكانتها اكبر، هى حبك الاولانى وصعب تنساها.
كارم بحزن: مش هكدب واقولك لا، اانا انا لسه بحبها وباقى عليها بس بحبك أنتِ كمان..
روميساء صرخت بالم: بأنهى منطق بتحب اتنين أنتَ واعى للى بتقوله !!!!! كارم مفيش واحد بيحب اتنين، أنتَ اكيد موهوم بحب واحدة فينا والاكيد ان الواحدة دى هى انا.
YOU ARE READING
صقر الليل «كاملة»
Romanceهى لِيل ساكنٌ بنسماتِ ناعمةِ، سماءها معتمة كحياتها التعيسة تنتظر قمراً ينير سماءها، هو ظابط ملقب بـ الصقرِ، حاد الطباع، متبلد، يعيش فقط لعمله ولمهماته المعقدة، فـ يالصدفة عندما تكون هى أهم عنصر فى مهمته... رومانسية/أكشن/اجتماعية