تكملة البارت الـ²⁵ ♡

2K 52 14
                                    

تكملة البارت الـ²⁵
لـ « صقر الليل »
فيروز مغازى.

☆ متنسوش الصلاة على النبى ❤

****************************

( فى شقة نوح )

جنات تحت الدش مغمضة عيونها تعب رهييييب جداً بتفتكر ايامها الماسوية معاه، مع اللى المفروض حبيبها، ايام مليها الذل والوجع كأنه كان بينتقم منها على حاجة، هى متعرفهاش..

فاقت ع صوت خبط ع الباب وصراخه العالى:

- خلصينى هتقعدى ساااعة جوة!

جنات قفلت الماية بدموع وقالت بصوت متعب:

- ططالعة، حاضر هطلع أهو

لبست البورنس البينك، جسمها مليان كدمات، كله لونه أزرق من التعذيب المهين، العنيف، خرجت من الحمام لقته مولع سيجارته وقاعد ببرود..

جنات بتعب: افندم، عايز منى ايه !!

نوح شاور ع جزمته: اقعدى تحت رجلى.

جنات وقفت موجوعة: تحت رجلك !! ليه يا نوح !!

نوح صرخ بغضب: متقوليش نوح، انا سيدك وتاااج راسك فاهمة ولا لا، أنتِ خدامة تحت رجلى!

جنات انفجرت بتعب ودموع: هموت واعرف عملت ايه، عملتلك ايه يا نوح !!

نوح بص لعيونها لحظات وبان فى عيونه الوجع، بص ليها كتير اوى وهى دموعها نازلة زى الشلال مبقتش قادرة تتحمل وتتمرد، تعبت من جروحها معاه..

جنات بالم وصوت مهزوز: قولى نهاية عذابى معاك امتى !! أمتى هترحمنى وتسيبنى !! لما أموت !

نوح بسرعة انتفض وشدها من دراعها: لا يا جناااات مش هتمووتى، هتعيش انتى فاااهمة!!

جنات بمرارة: لو الباقى من عمرى عشته معاك انسي إنى اعيش، اعتبرنى مُت من دلوقتي.

نوح بعتاب خفى بص لعيونها: أنتِ اللى عملتى فينا كده، أنتِ وببببس يا جنات.

جنات غمضت عيونها بتعب بتسمع تعنيفه وساكتة، تعبت من كتر ما سالت، تعبت من كل حاجة.

نوح مسك فكها بعنف وصرخ: لما ابصلك اوعى تانى مرة تغمضي عيونك يا جنات.

جنات فتحت عيونها بتوجع وصرخت بالالام الدنيا:

= بتعمل فيا كده لييييه !!! ياخى دانا لو اذيتك مش هتعمل فيا كل ده، لو قتلتلك حد مش هتوجع فيييا كده، دانا مختش منك نص اللى انا بدهولك، شوفت منى ايييه وحش عشان تعمل فيا كده  انا بكرهك والله العظيم بكرهك وبكرهك من قلبى كمان، بكره نَفسك حواليا، بكره اليوم اللى قابلتك فيه، قد حبى ليييك كرهتك يا نوح، كرهتك..

رفعت كم البورنس وشاورت على جروحها:

- بص بقييت ايه بسببك، بص وشى عامل ازاى، بص جنات أميرتك بقت عاملة ازاى يا نوح، كنت زى وردة مفتحة واطفت ودبلت من يوم قطفتها واهملتها..

صقر الليل «كاملة» Where stories live. Discover now