❁ Epilógus ❁

33 5 1
                                    

Kahori király ás Magnolia királynő ezer éves uralmát még sok-sok évezreddel később is úgy emlegették, mint a Neráida Terra arany évei és a békés korszak kezdete. Minden utánuk következő uralkodó pár az ő mintájukat vette alapul, mint a tökéletes példát. Ők ketten rengeteg olyan döntést hoztak, amik később is megmaradtak, majd hagyománnyá váltak, mert mindenki boldogabbá vált tőle.

Az első volt a szerelmi törvény megszüntetése, amivel később az evegnísek és a satellesek szinte egyen rangúvá váltak. Már nem csak a nemes tündérek válhattak uralkodóvá, hanem a többiek is lehetőséget kaptak arra. Ráadásul a hercegek és hercegnők szabadabbá váltak, mert nem csak maguk közül választhattak párt – hiszen nekik sokkal kevesebb volt a lehetőségük eddig, mint a satelleseknek. Csak ennek az egy törvény eltörlésének hála, minden neráida visszaköltözött a palota alatti erdőségekbe, és már a kastélyban sem laktak olyan sokan, mint az előtt. Mindenki ott élt, ahol szeretett volna.

A neráidák nem voltak többé korlátozva a munka szempontjából sem, tényleg mindenki ott helyezkedhetett el, ahol akart, és amiben valóban tehetséges volt. Hercegnők is lehetőséget kaptak udvarhölgyként szolgálni és sok más olyan tevékenységben részt venni, amiről eddig csak álmodhattak.

A király felszámolta a hadsereget, és helyette testőrségeket hozott létre, akik inkább a rend fenntartásáért voltak a felelősek. Ezek élére állította Angust herceget az uralkodásuk ezer évében, majd őt választotta ki a következő királynak.

Az érponokkal való viszony még az őseik idejében sem volt olyan szoros, mint akkor, és az fenn is maradt. Kahorit minden soron következő vezér tisztelte és elismerte. A két nép együtt dolgozott az aranysáfrány földeken és egyenlő arányban részesültek a különleges növényből. A neráidák továbbra is örök életet kaptak tőle, ám pár száz év alatt kiderült, hogy érponokra nincs ilyen hatással. Ők továbbra is halandók maradtak, bár a sáfránytól jóval hosszabb életet kaptak és már a fény sem volt olyan rossz hatással rájuk, mint az előtt. Közös ünnepeket tartottak – mint az Aratás ünnepe, és a Béke ünnepe, amit annak tiszteletére hoztak létre, amikor Kahori és az érpon vezér békét kötöttek a harcmezőn. Mind a két faj átjárt egymást birodalmába. Keveredni ugyan nem keveredtek egymással, mivel más volt a szaporodási módszerük, de igaz barátságokat kötöttek és segítette egyik nép a másikat.

És ami a gyermekeket illeti. Kahori és Magnoliának nagyon szép utódaik születtek, akik közül kiemelkedően sokan tudtak énekelni, satellesek és evegnísek egyaránt – az ezer éves uralmuk végére a kórusnak már majdnem száz tagja lett. Eleinte ők is dadákra bízták a kicsiket, bár nem szedték külön a két réteg gyermekeit, hanem mind együtt nőttek fel a palota falai között. Úgy az uralkodásuk századik évében pedig a király pár úgy döntött, hogy a volt királynő, Clívia példáját követve, ők is maguk szeretnének nevelni egy fiú és egy lány gyermeket. Ez a módi annyira boldoggá tette őket, hogy Magnolia a királynői kihallgatások során megkérdezte a neráida párokat, ők is szeretnének-e a gyermeknevelés áldásában részesülni. Kiderült, hogy nagyon sokan a birodalomban szeretnének saját kisbabát, ezért onnantól kezdve minden világra jött gyermek egy-egy házaspárhoz került és többé nem volt szükség dadákra. Ők abban segítettek már csak, hogy oktatást nyújtottak a szülő jelölteknek, mit és hogyan kell majd megtanítaniuk az új tündérkéknek.

Még azok is boldogan éltek, akik egykor valamilyen gonosz tettük miatt büntetésből a földeken dolgoztak. Magnolia minden egyes ilyen neráidával elbeszélgetett és olyan munkát szabott ki rájuk, amit egyébként szívesen csináltak volna. Ehhez ők felügyeletet kaptak a testőrségtől és a jó magaviselet után ismét szabadok lehettek.

Kahori és Magnolia barátai is mind boldogan éltek. Adonis és Frézia is felneveltek egy kisfiút, miután a szolgálatuk letelt a palotában. Örökké barátok maradtak. Angust volt ezer évig a testőrség vezetője, majd Kahori kinevezte a következő királynak és a satelles Sparaxis választották mellé királynőnek. Bár nem voltak szerelmesek, de hamar fellobbant bennük a szikra és majdnem olyan jó uralkodók voltak, mint az elődeik. Jácint az ígéretéhez híven az első ötven évben szolgálta még a királyi párt, aztán talált egy megfelelő utódot egy satelles férfi személyében. Utána Jácint megtalálta a szerelmét, aki nem más lett, mint Canna hercegnő, Clívia nevelt lánya és ők is boldogan éltek a többi tündér között. Plectr és Lithodora szoros barátságba került Kahorival és Magnoliával, sokat segítettek még nekik az uralkodásuk első pár évében. Az után pedig, hogy újra fellángoljon a kettőjük kapcsolata, leköltöztek a földre és szerényen éltek tovább békében és szeretetben. Plectr elnyerte a neráidák bocsánatát és feleségével együtt hasznos tagjai lettek a népnek.

Az Istennő mindig jószívvel nézett le rájuk, mert az egész nép jó létnek örvendett és már soha senki nem akart többé meghalni, mert a Neráida Terra a legjobb és legbékésebb hely lett az univerzumban.

Az Istennő mindig jószívvel nézett le rájuk, mert az egész nép jó létnek örvendett és már soha senki nem akart többé meghalni, mert a Neráida Terra a legjobb és legbékésebb hely lett az univerzumban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


* * * * *

Mindenkinek köszönöm, aki végig követte Kahori és Magnolia történetét!

Szívesen fogadom a véleményeket kommentben :)

* * * * *

❀ Múlhatatlan Virágzás ❀Where stories live. Discover now