Jácint hamar visszaér a terembe, ahol mindenki őt bámulja. Nyugodtan elmondja, hogy Magnolia annyira meglepődött és zavarba jött, hogy bocsánatukat kéri, de egy ilyen fontos dolgot csak ők ketten beszélhetnek meg. A férfi is bocsánatot kér, amiért az evegnísek idejét rabolta ezzel, de ő is távozna. A legtöbben megértik ezt, mivel nekik fogalmuk sincs a háttérben zajló eseményekről. A király sem lesz haragos, inkább elkönyveli magában, hogy megérte megszerveznie az estét, mert kellőképpen megbolygatta az érzéseiket. Lithodora nagyon kedvesen fordul Jácinthoz, sőt a többieknek is mondja, hogy nyugodtan menjek a szállásukra. A pakolást majd elintézteti.
Szétszéled a társaság és miután Kahori is elhagyja a termet, olyan gyorsan repül a lakosztályuk felé, hogy Angust utol sem éri. Ki van borulva. Haragszik a királyra e miatt az őrültség miatt, és kicsit Jácintra is. Mert a férfi tud arról, hogy mi volt közöttük, hiszen jelen volt a szembesítésen. Érti, miért szeretett Magnoliába, de akkor sem hajlandó átadni neki a nőt. Érte pedig nagyon aggódik. Biztos abban, hogy szomorú és zaklatott, ahogyan ő, de őt ezzel megalázták. Mert a tudta nélkül készültek erre. Elegem van ebből... És már mindenből.
– Te meg mit csinálsz? – lép be a szobájába Angust és azzal szembesül, hogy Kahori dühösen dobál be cuccokat egy táskába.
– Ez volt Plectr utolsó húzása. Nem vagyok hajlandó többet eltűrni.
– De már nincs sok hátra. Hamar el fog repülni az a negyven év – próbál Angust pozitív lenni, és lenyugtatni barátját, de már nem lehet. Kahori megáll a pakolásba és elé áll.
– Negyven év alatt túl sok minden történhet. Szóval sajnálom, de nem fogom kivárni azt, hogy Magnoliát hozzákényszerítse Jácinthoz.
Egymás szemébe néznek, az idősebb pedig aggodalmasan visszakérdez.
– Mit akarsz tenni?
– Megszöktetem és addig vissza sem jövünk, amíg nem te leszel a király.
Angust szeretné azt hinni, hogy Kahori csak viccel. Ám ő nem tenne ilyet. Visszalép a cuccaihoz, és pakol tovább.
– Van egy olyan érzésem, hogy Lithodora terve nem válik be, sőt. Talán már kudarcot is vallott. Az lesz tehát a legjobb, ha lelépünk, és te leszel a király, aki változásokat hoz majd.
Angust erre nem felel. Pontosabban nem tud mit. Elszomorítja a helyzet és nem akarja, hogy a barátja elmenjen. Ám ha minden tervük kudarcot vall, nincs más lehetőségük.
– Megértelek, és a te életedről neked kell döntened. A legjobb barátom vagy, ezért megígérem neked, mindent megteszek majd a trónért, és ha összejön, akkor boldogan élhettek majd itt Liával.
Kahori meghatódik barátja szavaitól, ezért rövid időre megölelik egymást. A pakolás után végleg elbúcsúznak, a pink hajú pedig egyenesen szerelméhez repül.
* * *
Magnolia a történtektől nem tud magához térni. Csak a kanapéján fekszik és törölgeti a könnyeit. Nagyon bánatos, amiért a szerelmi élete miatt majdnem mindenkinek rossz. És csak azért, hogy ők szabadon szerethessék egymást, folyton megszegik a törvényt, a királynő pedig egyedül néz szembe az akadályokkal. Ha helyesen cselekedne, akkor pedig összetörné annak a szívét, akit a legjobban szeret. Úgy érzi, ez fogja őt felemészteni végül és sosem lesz boldog. Kopognak az ajtaján. Lassan odafordítja a fejét, aztán felkecmereg és kitárja azt. Kahori ziláltan áll előtte egy táskával a kezében.
– Lia, véget akarok ennek vetni.
A lány hirtelen magához tér, és nagyokat pislog a férfira.
– ... Mi?
VOCÊ ESTÁ LENDO
❀ Múlhatatlan Virágzás ❀
FantasiaROMANTIKUS-FANTASY, ami egy ősi világban, Neráida Terrán játszódik. Itt tündérek élnek - neráidák -, akik összetett társadalomban élnek, rengeteg szabállyal. Az egyik az, hogy a szolga tündérek nem keveredhetnek a nemesi származásúakkal, sőt még sze...