A következő években kellemetlenebbnél kellemetlenebb eseményekkel folytatódnak. Magnolia több időt tölt a királynő jelöltekkel, mint kellene. Ez azért van, mert Lithodora királynőnek kötelessége jobban megismerni a két evegnís nőt a választás miatt. Ezeken az alkalmakon pedig szükség van az udvarhölgyekre. Lia nem tudja megkedvelni őket, mert látszik a hercegnőkön, hogy megjátsszák magukat a királynőjük előtt. Persze ezt Lithodora érzékeli, ezért nem is mutat sok érdeklődést feléjük, csak amennyit szükséges.
Kahori hasonló helyzetben van. Angustnak, Connak és neki is időt kell tölteni a királlyal, nem mintha nekik annyira szükségük lenne rá. Kahori úgy gondolja, már eleget töltött így is Plectrrel. De azért próbál normálisan viselkedni. És nekik persze a két királynő jelölttel is kell találkozgatniuk. Ezek az alkalmak pedig nem lelkesítik Kahorit, mert szerinte az a két nő irritáló. Ilyenkor mindig Angust barátjára támaszkodik, aki személyiségével megkönnyíti azokat az időket.
Kahori és Magnolia kapcsolata ez alatt az idő alatt mondhatni olyan, mintha nem is lenne. Nagyon ritkán látják egymást. Szinte csak azokon a próbákon, amikor Kahori el tud jönni. De a munkája sokszor akadályozza. Mert a király nem könnyíti meg a dolgát. Amikor éppen nem mellette vagy a hercegnőkkel kell lennie, akkor mindig el kell repülnie valamelyik sáfrány ültetvényre. Egy alkalom lenne, amikor kettesben lehetnének Magnoliával. A Nászünnep estélye, ám Kahori egyiken sem lehet ott. A király szándékosan úgy szervezi, hogy Kahori se a kórus fellépésen ne lehessen, se az ünnepségen. Magnolia hiába várja otthon, három alkalommal sem jelenik meg. Tudták, hogy nehéz lesz, de az évek múlásával csak erősödik bennük a hiányérzet.
Aztán történik egy rossz dolog, amire egyikőjük sem számított. Az egyik éjjel Clívia olyan rosszul lesz, hogy a gyengélkedőbe kell szállítani. Magnolia pedig ezt másnap reggel tudja meg a konyhásoktól, így elég izgatott. Ügyetlenkedik és kapkod, amikor a királynőt öltöztetik.
– Magnolia, minden rendben? – kérdezi a királynő, miután a lány kétszer is leejti a fésűt a kezéből.
– Nem annyira fenség – áll meg a mozdulatban, és elárulja a gondját. – Azt hallottam, az éjszaka rosszul lett Clívia hercegné, és aggódom érte.
Lithodora elkomolyodva a lányra néz, majd pár másodperc gondolkodás után azt mondja.
– Ez tényleg nem jó hír. Kérlek Magnolia, menj el azonnal a gyengélkedőbe, és tudakold meg az állapotát. A készülődést addig megoldjuk ketten.
A lánynak nem kell kétszer elismételni a kérést. Azonnal felkerekedik, és egyenesen arra repül, de odafelé az egyik kanyarban összeütközik a hercegével. Majdnem ugyan úgy, mint régen.
– Lia. Jól vagy? Nagyon megütöttelek? – néz rá aggódva a férfi, ugyanakkor mosolyog, amiért összefutottak. Magnolia elpirul, de az öröme ellenére nem tud mosolyogni, sőt.
– Kahori! Jól vagyok...
A férfi körbe néz, de mivel senki nem jár arra éppen, ezért odahajol Liához, és egy gyors puszit ad az arcára.
– Hiányoztál – suttogja. – Hová sietsz?
Magnolia még is mutat egy kis mosolyt a puszi miatt, de le is konyul az arcáról a sietségének mivolta végett.
– A gyengélkedőbe sietek. Úgy tudom, Clívia rosszul lett.
A lány a férfi szemét fürkészi, ami aggódó lesz e hallatán.
– Tényleg? Akkor veled megyek.
– De, ha együtt mutatkozunk, akkor...
– Az még nem jelent semmit.
VOUS LISEZ
❀ Múlhatatlan Virágzás ❀
FantasyROMANTIKUS-FANTASY, ami egy ősi világban, Neráida Terrán játszódik. Itt tündérek élnek - neráidák -, akik összetett társadalomban élnek, rengeteg szabállyal. Az egyik az, hogy a szolga tündérek nem keveredhetnek a nemesi származásúakkal, sőt még sze...