26. Változások

50 4 1
                                    

Angust megérti Kahorit. Miután mind a ketten hazaérnek a palotába, a pink hajú elmondja barátjának a történteket, és a döntését. Angust tudja, hogy ehhez nagy erőfeszítésre van szüksége, ezért biztosítja a támogatásáról. Az életéről magának kell döntenie.

Kahori következő lépésként bebocsájtást kér a királyhoz. Természetesen ezt azonnal megkapja, így az irodájába megy. Szinte azonnal rátér a lényegre.

– Fenség. Az elnézésért kell kérnem a korábbiakkal kapcsolatban. Nem értékeltem eléggé a feladatot, amit rám szabott.

– Elfogadom a bocsánatkérésedet herceg. És ezzel kapcsolatban beszélni is akartam veled. Úgy láttam, azért nem értékelted eléggé, mert más valaki eltereli a figyelmed.

Kahori ijedten a királyra néz, és reméli, hogy itt nem a satelles lányra gondol. Plectr rögtön meg is válaszolja a fel nem tett kérdést.

– Clívia hercegné rossz hatással van rád. Igaz, ő is uralkodott egykor, érdemes a tanácsát ezért meghallgatni, ám abban az időkben más elvek voltak. És nem kihagyandó, hogy amit magával tesz, az felháborító. A példáját nem szabad követni.

Kahori pontosan tudja, hogy itt az élet elhagyására gondol, mivel nem eszik évek óta aranysáfrányt. Ezzel ő nem tud mit kezdeni, ám az, hogy a nő rossz hatással van rá, azt ellenezi. Még sem szól semmit, hanem hallgatja tovább királyát.

– Nem adhatom parancsba, hogy többé ne érintkezz vele, ám tanácsolom. Tudom, hogy fontos neked a zene, de más tanítód is lehet a palotában. Én ennyit akartam mondani. Neked van hozzáfűzni valód?

Kahori nem tudja megígérni, hogy nem találkozik többet a nővel, hiszen az egyik legjobb barátja. Így ehhez nem szól, inkább azt mondja el, amiért igazából jött.

– Szeretném tisztelettel kérni az áthelyezésemet.

Plectr első hallásra felpaprikázza magát, amiért megint ilyet kér, ám végig hallgatja.

– Az utóda akarok lenni. Sokkal jobban, mint bármikor máskor. Ehhez viszont bizonyítani akarok önöknek és a népnek. A jelenlegi tisztségemben nem tudok. Kérem, engedje, hogy a hadseregben, majd a csatamezőn bizonyítsak.

A férfi elszántsága, határozottsága megérinti a királyt. Belátja, amit felesége mondott neki a fiúról. Szüksége van a térre, hogy kiteljesedjen. Hívatja Jácintot, majd azt kérdezi.

– Milyen pozíciók vannak jelenleg a seregben, amik Kahori hercegnek ideálisak lennének?

A satelles férfi bújni kezdi a papírjait, majd azt mondja.

– Kellenek kiképzők a satellesekhez. Vagy olyan, aki ellenőrzi az őrségeket.

– Valami olyan, a jobban érinti az érponokat?

Jácint kérdőn fordul parancsolója felé, majd a hercegre, de mind a kettőjük arca komolyságot tükröz. Újra megnézi a papírját, és talál egyet, amit félve mondd el.

– Van egy veszélyes hely, ám oda tapasztaltabb tündérek kellenének...

– Halljam!

– Nos, a sáfrány földeket kell védeni. De amint említettem őfelsége...

– Elég – emeli fel a kezét a király, ezért inasa tisztelettel bólint és némul el. Kahorihoz fordul. – Melyik tetszene? A kiképzés, vagy esetleg ez a veszélyesebb?

A hercegnek fontos döntést kell hoznia. Mind a két feladattal hírnévre tenne szert, ám az egyik jobban csábítja.

– A földeket szeretném védeni.

❀ Múlhatatlan Virágzás ❀Onde histórias criam vida. Descubra agora