Magnolia minden alkalmat becsben tart, amit Clívia hercegnével tölthet. Jól kiismerik egymást, és remekül tudnak összhangban zenélni. Szorgalmasan gyakorol, mellette pedig folytatja a tanulmányait. Vinca úgy látja jónak, neki már nem kell részt vennie ugyan azokon a foglalkozásokon, mint a többieknek, hiszen az ő tehetsége ebben nyilvánul meg. Azonban a lány nem akar különcködni.
Lassan mindenkinek fény derül a tehetségére, így Vinca elhívatja a királynőt, az ilyenkor szokásos második találkozóra. Ez nagy esemény, ugyanis a király inasa megy vele, akinek tudomása van minden szakmáról, és munkáról a világukban. Ezért feljegyzeteli a dada megfigyeléseit, hogy később el tudja helyezkedni őket, miután kirepülnek a fészekből.
* * *
A delegáció a fiatalok kilencven éves korában érkezik meg. Mind a nyolcan a vendégszobában várják őket. Meglepetésükre nem csak Lithodora, Jácint és a királynő személyes testőrei jelennek meg, hanem Clívia hercegné is. Őreá nem számítottak. Az illő köszönés után a királynő mosolyogva néz végig a már felnőtt satelleseken.
– Nos, ez a nap is eljött. Emlékeztek még, amikor először látogattam el hozzátok?
A fiatalok kuncognak kicsit, majd Pilea azt mondja.
– Akkor még alig tudtam normálisan beszélni – mert ő volt a pösze kisfiú.
A királynő jót kuncog ezen, majd int a kezével, hogy mind üljenek le.
– Nem most volt, igazad van. Akkor megtanultátok, hogy a nevetek mennyire becses kincs. Most pedig, hogy röpke tíz év múlva elhagyjátok e helyet, még jobban meg kell becsülnötök, és úgy dolgoznotok, hogy jó hírnévre tegyetek szert. És ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy ország-világ megismeri azt. Bár ez egyesekre biztosan elmondható lesz – itt Magnoliára pillant, aki enyhén elpirul a szavakra. – Akkor lássunk is hozzá – csapja össze a tenyerét az uralkodó. – Bemutatom nektek a király inasát, Jácintot. Ő is satelles, akár csak ti, neve pedig nem titok, mert ő felügyel rengeteg mindent az országban. Nem túlzás állítanom, hogy nélküle elvesznénk. – vigyorog, Jácint pedig komolyan azt feleli.
– A királynőnknek pedig páratlan a humora.
Mindenki kuncog ezen is, majd Lithodora legyint, és folytatja.
– A lényeg, ő fog segíteni nektek az elhelyezkedésben. Ám előtte – itt megint a pink szemű lányra néz –, Magnolia te kérlek, menj Clíviával a másik szobába, ahol gyakorolni szoktatok. A te jövődről a végén beszélgetünk majd külön.
A lányt kicsit kellemetlenül érinti ez, mert hallani akarja, mi lesz a többiekkel, de természetesen nem ellenkezik, hanem a volt királynővel felmennek az emeleti szobába.
– Valami rosszat tettem Clívia? – néz a nőre, mikor már felérnek.
– Nem kell mindig a legrosszabbra gondolnod. A te eseted különleges, azért fogunk a társaid nélkül beszélgetni.
Lia sóhajt, mert esze ágában sincs különlegesnek lenni, ám úgy sem tud ellene tenni semmit. Clívia biztatóan rámosolyog, aztán azt mondja.
– És amíg várunk, elénekelhetnénk azt a szép duettet, amit szeretsz.
Magnolia felvirul és örömmel foglal helyet a zongoránál a dal miatt.
* * *
Közben lent neki látnak a többiek elemzésének. Vinca elmondja, kivel milyen tapasztalatai voltak, majd a srácok is kifejtik, mit és miért szeretnek csinálni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
❀ Múlhatatlan Virágzás ❀
FantasiaROMANTIKUS-FANTASY, ami egy ősi világban, Neráida Terrán játszódik. Itt tündérek élnek - neráidák -, akik összetett társadalomban élnek, rengeteg szabállyal. Az egyik az, hogy a szolga tündérek nem keveredhetnek a nemesi származásúakkal, sőt még sze...