Miután Jácint elmondja Magnoliának, hogy s mint lesz a feladata, körbe vezeti azokon a helyeken, ahol lenni fog. A gyerekek szállásának szintjén, a zene teremben és Clívia szobájánál. Ezután kap Lia egy kristály nyakláncot – olyan ásványból van, mint az egész lebegő szikla –, amivel akkor mehet a palotába, amikor csak akar. Ez addig lesz érvényben, ameddig el nem veszik tőle. Megtiszteltetés, aki ilyet kap, így Magnolia nagyra becsüli az ékszert. Végül Clívia veszi át a lányt, és hozzá látnak a munkához.
Pár nap alatt Magnolia egészen jól kiismeri magát a kastélyban. Igaz, minden induláskor izgul, hogy a nyakláncával be tud-e lépni, ám az őrök csak rápillantanak, és már tárul ki előtte az ajtó. Eddig Clívia elvitte őt pár gyerekhez, de most bemutatja a kórusnak. Nagyon ideges e miatt, fél kicsit, mit reagálnak, amiért csak megfigyelő lesz. A zene terem előtt találkoznak a nővel.
– Pontos vagy, mint eddig. Ez egy jó erény kis lány – mondja az idősebb neráida, amire Lia kicsit elpirul.
– Köszönöm.
– Na, menjünk.
Bemennek a terembe, ahol már mindenki ott van. Lithodora királynő Cannaval beszélget, a többi három neráida pedig skálázik. Ám mikor ők belépnek, azonnal csend lesz, és odasietnek hozzájuk. Magnolia pukedlizik a királynő előtt, aki mosolyogva néz rá.
– Üdv a kórusnál.
– Jó napot – feleli halkan a lány, a többiek pedig mosolyognak rajta.
– Azt javaslom, mutatkozzunk be egymásnak. A későbbiekben megkönnyítjük a dolgunkat.
A lányt e hallatán kellemetlen érzés fogja el, mert megfogadta, hogy csak annak mondja el a nevét, akiben megbízik. Ezt a zavarát a királynő meglátja, és kedvesen azt mondja.
– Természetesen, ha nem szeretnéd még, akkor nem muszáj.
A többiek egyetértően bólintanak, ezért Lia sokkal jobban érzi magát. Elmondják neki a nevüket, és kezet fognak.
– Akkor viszont, leányzó lesz itt az elnevezésed, amíg készen nem állsz rá – mondja Clívia.
Ezután a helyükre állítja a tagokat Magnolia pedig leül. Gondolja, nem fog ott senkit zavarni, erre Clívia rá szól.
– Mit csinálsz leányzó? Attól, mert nem vagy tag, még nem lebzselhetsz. Ülj le szépen a zongorához, és keresd ki a négyes számú darabot.
Ezt egyáltalán nem sértőn, vagy parancsolgatóan mondja, amit Lia tud is, hiszen már kiismerte. Mosolyogva áll fel, megy a zongorához, és teszi, amit a tanítója mondd neki. Örül is, hogy hasznos lehet.
* * *
A végén mindenki siet a dolgára, így Clívia és Magnolia is.
– Hogy tetszett a próba gyermekem? – kérdezi Clívia, miközben a szállására tartanak.
– Nagyon tetszett. Mindenki olyan jól énekel. Te pedig remek vezető vagy. – jelenti ki őszintén, bár a szíve mélyén legszívesebben már tagja is lenne a csoportnak.
– Köszönöm és örülök, hogy így gondolod. Most pedig hozzám megyünk, és a te hangszálaidat is gyakoroltatjuk. Láttam ám, hogy szívesen beszálltál volna.
Magnolia csak szerényen mosolyog ezen, a nő jól kiszúrta a vágyódását. Közben megérkeznek, és az ő saját próbája kezdődik el.
* * *
Eközben valahol a kastélyban Kahori a folyosókat rója. Napok óta rosszul érzi magát, amiért Angusttal összevesztek. Pontosabban ő volt bunkó, a srác szerinte nem is haragszik rá. Olyan, mint szokott lenni. Le kéne nyugodnom kicsit, aztán bocsánatot kérni. Elmélkedik a helyes döntésen, amikor eszébe jut valami.
YOU ARE READING
❀ Múlhatatlan Virágzás ❀
FantasyROMANTIKUS-FANTASY, ami egy ősi világban, Neráida Terrán játszódik. Itt tündérek élnek - neráidák -, akik összetett társadalomban élnek, rengeteg szabállyal. Az egyik az, hogy a szolga tündérek nem keveredhetnek a nemesi származásúakkal, sőt még sze...