Kebudak-budakan?

95 7 0
                                    

Alana yang keseorangan ditinggalkan di restoren terpaksa balik seorang diri..Dia cuba memesan kenderaan umum namun nasibnya sedikit malang kerana semua sedang sibuk..Tiada taxi,grab ataupun Maxim..Lagi teruk telefonnya saat ini sangat lowbate...Sedang dia menunggu pesanan grabnya untuk diterima sang pemandu,telefonnya malah kehabisan bateri dan tidak aktif serta merta..

"Aishh apa aku nak buat ni..Dah lah hujan lebat"gumam Alana

Alana cuba berjalan kaki sebab kawasan restoren semakin lama semakin gelap..Kedai-kedai berdekatan semua sudah bertutupan..

"Ssuittt...ssuiitttt sorang ke tu..Nak abang teman..Hahhahahhahaha"Sebuah motor memperlahankan kelajuannya dan mendekati Alana..

Dua orang lelaki dengan pakaian yang selekeh memberhentikan motornya saat tidak mendapat respon dari Alana..

"Amboii sombong sangat nak bawa kemana..Sini laa abang teman..Sejuk ni..Kot-kot nak pemanasan dari abang-abang ni..."salah seorang yang berkumis dan badan sedikit kurus mulai memegang tangan Alana..

Alana yang ketakutan langsung berteriak minta lepas..Dia cuba melawan tapi tenaganya kurang kuat berbanding dua orang lelaki itu..

Dalam hati Alana tak berhenti meminta pertolongan Allah dan berharap agar Nuqman datang menyelamatkannya..

Melihat ada peluang lepaskan diri,Alana cuba menendang alat kemaluan salah satu lelaki yang memegang tangannya dan mengigit tangan lelaki lagi satu yang sedikit gempal dan botak..

"Sialaaaannnn sakittt lahhh!!!!!" jerit lelaki yang berbadan kurus dan bermisai sambil memegang alat kemaluannya..

Alana melarikan dirinya secepatnya..Dia berlari dalam kehujanan dengan sebelah kakinya berkaki ayam kerana sempat terjatuh..Keadaannya sangat kacau..Lututnya terluka namun dia tetap melarikan diri kerana dua lelaki tadi masih terus mengejarnya..

"Abang Nuqmann tolonggggg Alanaaaa...!!!"

"Abang Mikaaaa tolongggh Alanaaa...!!!"

"Abangg hilmannnn tolonggggh Alanaaa takuttt!!!"tak henti-henti Alana mengucapkan kata tolong..Namun tiada sesiapa yang ada disisinya..

"Auchhhhhh arghhhh sakittttttty !!!!!" jerit Alana saat lelaki bertubuh gempal itu berjaya menarik rambut Alana...

Alana dilemparkan ke tepi jalan dan dengan rambut yang acak-acakan..Lelaki yang kurus kemudian memukul perut alana menggunakan sebuah beroti yang dia temui berdekatan tempat itu..

"Arghhhhhh sakitttttt !!!!! Abanggg Nuqmannn tolongggggg !!!!!!" jerit Alana kesakitan kerana dipukul oleh dua lelaki tadi..Mereka sangat geram kerana Alana telah membuat mereka rasa sakit..Oleh itu mereka ingin memastikan Alana lemah dan tak mampu melarikan diri lagi..Namun.....

Banggg

Banggg

Banggg

Tiga das tembakan dilepaskan..Berjaya mengenai dada lelaki kurus yang bermisai..Manakala lelaki gempal itu pula terkena sebuah tembakan tepat di kepalanya...

"Cisss dasar sampah..Sialan berani-beraninya serang wanita macam ni.."ucap orang tersebut

"Angkat dia..Dan hantar ke hospital.."arahnya

"Tapiiii...Macam mana kalau dia laporkan kita???"

"Dahtu kau nak dia mati?? Ke kau pandai rawat orang..Hemmmm???"menatap tajam anak buahnya lalu memandang Alana yng separuh sedar..

Orang tersebut membuka jaket nya lalu menutup tubuh Alana yang penuh kesan lebam dan sedikit love bite hasil kerja dua lelaki tadi...Baju nya juga turut telah koyak rabak..

Alana Naira (S2 COMPLETED ✅)Where stories live. Discover now