Bölüm 23 'Bitmeyen sevgi'

52 3 0
                                    

SELAM! Yeni bölümümüze hoş geldiniz. Merakınızı bazı noktalarda gidereceğini düşündüğüm bir bölüm olacak. Lütfen oy atmayı ve beğenmeyi unutmayın, desteğiniz benim için çok kıymetli. İyi okumalar :) Eğer karakterler ve kitapla alakalı alıntıları görmek istiyorsanız beni tiktoktan takibe alabilirsiniz. ( Link profilde mevcut.)

TikTok: user.melodyy

Sabah uyandığımda Ceyda yanımda yoktu. Bugün cumaydı, yani hala iş vardı. Telefonumu açtığımda saat 10:11'di. O kadar yorucu bir gece geçirmiştim ki bıraksam 2 saat daha uyurdum ama Safa ile konuşmalıydım. Aralarında ne olmuş öğrenmeli ve buna göre de Ceyda için ondan yardım istemeliydim.

Alper'i arayarak işe başladım, Safa'nın telefon numarasını ondan almayı planlıyordum. Telefonun ikinci çalışında Alper telefonu açtı.

-' Alo,Devin?' Dedi o hoş sesiyle. Sesi yüzümü gülümsetmişti.

-' Alper, günaydın.' dedim yataktan doğrulurken.

-' Nasılsın, iyi misin? Az önce Ceyda'yı gördüm, iyi gözüküyordu.'

-' İyi gibiyim ben de, şoku atlatmaya çalışıyorum...'

-' Haklısın, saçma bir geceydi. Neyse ki problemsiz bitti.'

-'Bizim için pek öyle değildi. Ceyda evde de bir o kadar kötüydü, gece de uyanıp durdu.'

-' Niye bir şey anlattı mı?' dedi ilgili bir sesle.

-' Anlatmamakta inatçı... Zarar görürsün seni de sürükleyemem deyip durdu, bir şey söylemedi yani.'

-'Her ne yapıyorsa bir an önce son vermeli... Yoksa karşısında artık iyi niyetli ve anlayışlı Alper'i göremeyecek... Eğer itiraf ederse bir şansı olabilir.' Dedi net bir şekilde.

-'Yapma Alper, çok pişman zaten... Zamana ihtiyacım var, onu bu işten vaz geçireceğim.'

-' Zamanın var Devin... Elindeki o önemli dosyaları bana vermeyi kabul ettiği an bütün bu yaptıklarını senin için görmezden gelmeye hazırım.'

-' Alper... Bana Safa'nın numarasını verir misin? Onunla Ceyda hakkında konuşmalıyım. Belki sen de biliyorsundur, arkadaşın yani... Anlatmıştır belki sanki dün gece Ceyda'yla bir geçmişi varmış gibiydi.'

Alper kabul eder gibi hiç bir şey demeden sadece,

-' Tamam yolluyorum. Benim işe dönmem lazım, görüşürüz.'

-' Sağ ol, görüşürüz.'

Alper'in attığı numarayı aradığımda Safa'nın sesi duyuldu.

-' Alo?' Dedi normal bir sesle.

-' Safa selam, ben Devin.' dedim ılıman bir sesle.

-' Sesini tanıdım Devin. Ne oldu bir sorun mu var?' Sesi biraz ciddileşmişti.

-' Yok yani var aslında... Seninle buluşup konuşmak istiyorum.' Dedim kabul etmesini umarak.

-' Hangi konuda?' Diye sordu ama o da biliyordu neden olduğunu.

-' Ceyda hakkında... Önemli Safa yardımını ihtiyacım var.'

-' Neden beni aradın Devin, bana ne Ceyda'dan?' dedi umursamaz olan ama olmayan bir sesle.

-' Dün nasıl üstüne titrediğini gördüm Safa... Ceyda için bir kerecik lütfen... Ben anlatayım sen bir dinle... Son karar yine senin olsun.' dedim neredeyse yalvaran bir sesle.

-' Peki Devin. Sana konum atacağım yere 1 saat sonra gel, konuşalım.' dedi inada vurmayarak.

-' Tamam bekliyorum.'


İçim çokça ferahlamıştı. Safa'ya nedenini bile bilmediğim bir şekilde güveniyordum. Belliydi, eğer sağlam bir karakter olmasaydı yıllardır Alper'le arkadaş olmazdı. Alper canını bile ona emanet ediyordu. Safa iyi yürekliydi, bunu hissediyordum. Belki dışarıdan soğuk, mesafeli duruyordu ama içi bir o kadar sıcak ve merhametliydi. Bana yardım ederdi, Ceyda için...

Attığı konuma baktığımda evime yakın olduğunu gördüm, hemen üzerime kot ve kazak geçirip kabanımı da üzerime giyerek çıktım. 10 dakika sonra dediği kafedeydim. Onu kapıdan girer girmez gördüm, oturuyordu. Yanına gittiğimde kalkarak elini uzattı.

-' Hoş geldin.'

-' Hoş bulduk.' dedim elini sıkarak.

-' Bir şey içer misin, kahve?

-' Hayır demem.' Dedim hafif bir gülümsemeyle.

Bize iki tane filtre kahve söyledi ve bana geri döndü.

-' Evet Devin, seni dinliyorum' dedi özenle ve merakla.

-' Safa, ben seninle Ceyda arasında olanları öğrenmek istiyorum.'

-' Pardon? Beni bu yüzden mi çağırdın, geçmişe olan merakından mı?' sesine bakılırsa bunu beklemiyordu.

-' Hayır ama sana güvenmeliyim, siz sevgili miydiniz önceden?' dedim merakla.

-' Arkadaşına neden sormuyorsun?' Gözleri vereceğim cevabı bekliyordu.

-' Senden duymak istiyorum, sormadım ona dün çok kötüydü.' dediğimde gözleri parladı.

-' Kötü müydü, benden sonra..'

-' Evet, tüm gece ağladı. Bana anlat ne oldu aranızda, sonra sana bilmen gereken bir şey söyleyeceğim.'

-' Ceyda'yla ben o holding'te stajer olarak çalışırken çıkmaya başladık. Birbirimizi çok seviyorduk, aşıktık yani. Aylarca beraber geçirdiğimiz günlerden sonra, Ceyda bir gün yanıma geldi. Ayrılmak istiyordu, sorduğumda hiç cevap vermedi. Ona defalarca kez sorduktan sonra bana verdiği tek cevap 'artık seni istemiyorum, duygu beslemiyorum.' oldu. Bu dediği beni çok yaraladı... Birbirimizi delice seviyorken böyle yapmasına anlam veremiyordum. Bir süre sonra uzaktan duydum haberlerini... Meğer başkası varmış hayatında. O günden sonra onunla hiç konuşmamıştım, hakkında aldığım tek haber ise haftalar sonra bu olmuştu. Beni bir adam için bırakmıştı, ben onu delice seviyorken. Şimdi de Alper'in söylediğine göre o şerefsiz yüzünden bırakılmışım. Serter manyağı yüzünden!'

Safa sinirliydi... Sanki bana bunları anlatırken o anları tekrardan yaşıyordu...

-' Ben onu kimseyi sevmediği gibi sevdim Devin... Biz böyle bir sonu hak etmemiştik.'

-' Üzgünüm Safa... Ama eminim ki haklı bir açıklaması vardır. Ceyda kimse öyle yarı yolda bırakmaz...'

-' Yanlış biliyorsun Devin. Ceyda bunu yapar, yaptı da...

-' Ceyda çok kötü Safa... Seni asıl çağırma sebebim bana yardım etmeni istemek içindi. Ceyda dün bana bazı şeyler söyledi ve bunlar hiç normal şeyler değildi. İntihar, günah, çukur... Psikolojisi hiç iyi değil. Eminim ki o adam ona baskı yapıyor. Ceyda hiç istemediği şeyler yaptım dedi dün gece. Korkuyor Safa... Ceyda çok korkuyor. Ondan...'

-' Benden istediğin ne Devin?'

-' Yardım et bana. Ceyda'yı beraber kurtaralım o adamdan. Biliyorum hala değer veriyorsun ona... Dünkü bakışlarını gördüm, gözünde şefkat vardı.'

-' Devin...' duraksadı ama devam etti. ' Sana yardım edeceğim .'

Duyduğum en mutluluk verici sözdü bu... Yanımızda artık Safa vardı.

Her Şey MümkünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin