Selamlar canlarım! Keyifler nasıl? Umarım iyisinizdir.
Sizden ricam oy atmanız ve yorum yapmanız, desteklerinizi esirgemezseniz çok mutlu olurum.
Beni tek aktif kullandığım tiktok hesabımdan takibe alabilirsiniz. (Link profilde mevcut."
Tiktok: user.melodyyİyi okumalar♥️
—————————————————————————————————————————————————————————————————
Alper'den;
Gece saat kaçtı bilmiyorum ama 2'yi geçmişti. Hafifçe doğruldum, ağrılarım fazlaydı. İçimden onu görmek geldi ve görecektim. Ben aylardır onu görmenin hayaliyle yanıp tutuşmuştum, artık bana Devin bile engel olamazdı. Ses çıkartmamaya çalışarak ilerlemeye başladım, zordu ama bu bile bana engel değildi. Durdum ve kapalı olan kapısına bakmaya başladım. Sonunda kapıyı açtım ve içeriye adım atmadan öylece baktım... İşte oradaydı; hayatımın aşkı, aylardır beklediğim en güzel düşüm... Karşımdaydı. İçeri girip kapıyı kapattım. Yatağının ucunda durdum, siyah saçları açıktı ve yastığın üzerine serilmişlerdi. Oturdum yanına sessizce, saçlarını okşamaya başladım, yüzü... Bu yüzü görmek aylarımı almıştı, Allah onu ne kadar güzel yaratmıştı... Bakmaya bile kıyamayacak kadar güzel...
-" Alper..."Kahretsin.
Yataktan doğruldu ama ışığı açmadı.
-" Uyumadın mı?" Bu bir ihtimaldi benim gözümde.
-" Hayır."
-" Neden buradasın diye sormayacak mısın?"
-" Biliyorum nedenini... Eğer ben de senin yerinde olsam duramazdım ki kaç kere salona gelip sana bakmayı geçirdim içimden."
-" Devin... Ben seni çok özledim."
-" Ben de seni çok özledim."
Bana ilk defa o yaklaştı ve kucağıma oturdu.
-" Acıyor mu canın?"
-" Sen benim canımı acıtamazsın Devin..."
Birbirimizi öpmeye başladık fakat bu öpüş sade bir öpücük değildi bu öpücük özlemdi, hasretti, tutkuydu... Belinden tuttum ve onu kendime doğru çektim. Öpüşmemiz hararetliydi. Ne o ne de ben birbirimizi bırakamıyorduk. İlk çekilen o oldu ve dudakları dudaklarımda ukde olarak kaldı.
-" Beni hâlâ seviyor musun?"
-" Bu ne biçim bir soru?"
-" Duymak istiyorum."
-" Seni hâlâ çok seviyorum Devin."
-" Beni her şeyimle kabul ediyor musun?"
-" Ediyorum..."
Birden üzerimdeki tişörtü çıkartmaya başladı fakat bunu yaparken doktorun dediği muhtemel çürüklerden birine bastı. Hafif bir feryatla birden gözlerini bana çevirdi.
-" Canını mı acıttım?"
-" Biraz..."
-" Özür dilerim, dikkat etmeli-"
-" Önemli değil, geçti."Tek elimle onun üzerini çıkarmaya başladım.Üzerindeki dantelli pembe gecelik beni aylar öncesine götürmüştü.
-"Çok güzelsin..."
-" Alper... Ben seni istiyorum, sadece seni... Ben seni çok özledim!"
-" O zaman isteğini yerine getirmek için her şeyi yapacağım Devin hanım."
Güldü...Ve bu gece hayatımdaki en anlamlı, en güzel gece olarak tarihe kazındı.
———————————————————————******—————————————————————————-
Sabah uyandığımda yanımdaydı. Ne kadar güzeldi onu yanında uyanmak. Vücudu pürüzsüzdü, kasları her açıdan ben buradayım diyordu. Hiç yerimden doğrulmadım ve onu dudağından öptüm. Kırık olmayan kolunun üzerine yatmıştı, gözlerini hafifçe açtı.
-"Günaydın!"
-" Günaydın."
-" Nasıl hissediyorsun?"
Onun yüzünü okşayarak,
-" İyi hissediyorum hatta baya iyi. Sen?"
-"Ne garip! Bende aynı şekilde."
Birlikte gülüştük ama saat geç olmaya başlamıştı hem Safa da uyanırdı. Doğrulduğum sırada Alper kolumu tuttu,
-"Hayır gitme." Boynuma bir öpücük kondurdu.
-" Kahvaltı hazırlamalıyım. Geleceğim geri."
-" Gel ama."
-" Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Mümkün
RomanceYeni mezun iş aramakta olan Devin ve Ünlü iş insanı Alper Yücesoy, Yücesoy holdingin verdiği bir davette kötü bir şekilde tanışırlar. Daha sonra Devinin ummadığı bir şekilde bir antlaşma çıkar ortaya... Bu hem bir arkadaşlığın sonuna hem de büyük bi...