"Hazır mısın çiçeğim?"
Ablamın sesiyle arkamı döndüm. Kucağında Doruk ile birlikte bana doğru gülümseyerek geliyordu. Doruk ile aynı gözlükleri takmışlardı ve Doruk'u o kadar karizmatik giyindirmişti ki hayran kalmıştım.
Adamlar ablamların eşyalarını arabalarına yerleştirirken ablam tam karşımda durmuş ve gülümsemişti.
"Kamp için güzel kombin."
"Doruk'u geçemem." diyerek onu kucağıma almış ve öpmüştüm.
"Sen ne kadar karizmatik olmuşsun böyle Doruk bey."
"İşte geldi."
Anlamayarak ablama baktım. Arkama bakıyor ve sırıtıyordu. Neye sırıttığına baktığımda ise uzun boylu esmer ve kas olarak baya kalıplı bir adamın bize doğru yürüdüğünü gördüm.
"Bu kim?" dedim yeniden ablama dönerek.
"Planımın bir parçası."
"Plan?"
Ellerini beline yerleştirerek omuz silkmiş ve adama doğru gitmişti. Ablamın aklında ne vardı böyle? Doruk ile birlikte bize doğru gelen enişteme baktık. Doruk eniştemi görünce ona doğru uzanmak istemiş ve kıkır kıkır gülmüştü.
Eniştem yanımıza gelip Doruk'u kucağımdan almıştı.
"Babacığım annen nerde bakalım?"
Alnımı kaşıyarak arkamı gösterdiğimde eniştemin kaşları anında çatmıştı.
"Bu it kim?"
Tam cevap vermek için dudaklarımı aralamıştım ki Doruk'u kucağıma tutuşturup ablama doğru gitmişti. Tartışma çıkmasın diye arkasından kucağımda Doruk ile koştur koştur gitmiştim.
"Ben Bahar hanımın koruması Soner Uysal efendim."
Ellerini karnında birleştirmiş ve başımı yere çevirerek enişteme cevap vermişti. Kaşlarımı çatarak ablama baktım. Ne korumasından bahsediyordu bu adam? Ablam ise gayet rahat bir tavırla Soner'in omzuna dokunmuş ve konuşmuştu.
"Koruman gereken güzel kızımız Bahar. Bahar bu da bir süreliğine koruman olacak Soner."
Eniştem daha fazla dayanamayıp ablamın elini Soner'den çekmiş ve sonunda konuşmaya dahil olmuştu.
"Bahar'ın korumaya ihtiyacı olduğundan haberim yoktu hayatım.!"
Her bir kelimenin üzerine basarak konuşmuştu ama ablam bunu umursamamıştı.
"Bu aralar Bahar'ın çevresinde birileri olması benim açımdan rahat olacak. Bahar'ı düşünmekten sizlere vakit ayıramıyorum. Ayrıca Bahar içinde güvenli olacak."
Şaşkın bakışlarımı Soner'e çevirdiğimde zaten bana baktığını görmüştüm. Ona bakınca anında masum bir sırıtışla bakışlarını yere çevirmişti.
"Enişte oğlunu iki dakika tutar mısın?" diyerek Doruk'u eniştemin kucağına atmış ve ablamın kolundan tutarak biraz uzaklaştırmıştım.
"Abla sen ne yaptığının farkında mısın? Bu kamp Çağan ile aramızı düzeltmek için yapıldı sanıyordum. Soner işi de nereden çıktı şimdi?"
"Zaten öyle ama Çağan'ı buraya getirmenin başka yolu yoktu."
"Nasıl?"
Başıyla arkamı işaret ettiğinde gösterdiği yere dönmüş ve arabasını bahçeye durdurup inen Çağan'a bakmıştım.
Beyaz t-short ve gri eşofman altı ile o kadar çekici duruyordu ki, gözlükleri ve saçlarını katmıyordum bile. Geniş göğsü ve balon gibi şiş olan kol kaslarıyla Soner ve eniştemin karşısında durarak Soner'i yanında sönük bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖR BENİ🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ V)
Teen Fiction"Neden o? Neden ben değil de o? Onun değil de benim yapamadığım şey ne Çağan?" Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüp giderken sözlerime devam ettim. "Gör artık beni..." Ciddiyetini takınmaya devam ederek benden bir adım daha uzaklaştı. "Ben mi seni görm...