O günün gecesi Alin Birkan'ı rüyasında görmüştü. Fakat bölük pörçüktü. Birini görüyor ardından uyanıyor tekrar yatıyor yine onu görüyordu. Ancak arkadaşlık namına hiç bir şey görmemişti,sanki ikisi sevgiliydi. Birkan onun elini hiç bırakmıyor,daima ona destek oluyordu. Alin de ona. Ama rüyanın en heyecanlı yeri burası değildi. Birkan'ın bu denli gizemli olmasının sebebini görmüştü rüyasında. Fakat tam o sırada alarm çalmıştı ve büyük bir hızla kalkmıştı yatağından. Bu yüzden de Birkan'ın gizemli sırrını öğrenememişti.
Bu merakla okula gittiğinde Beren ve Demir'i kantinde sohbet ederken yakalamıştı.
"Günaydın."
"Oo günaydın Alin. Biz de Beren'le sohbet ediyorduk. Katılmaz mıydın?"
"Tabii,ama önce ufak bir işim var. Halledip gelirim. Siz konuşmanıza devam edin."
Demir Alin gidince arkasından 'Sağol be Alin,baş başa kaldık sayende.' der gibi bir bakış atmıştı.
Alin gözleriyle Birkan'ı ararken aklına bir anda amfide olabileceği geldi. Koşar adımlarla Birkan'ın amfisine çıktı. Tahmin ettiği gibi oradaydı.
"Günaydın Birkan."
"Günaydın Alin." Sesi her zamanki gibi soğuktu.
"Dünden bugüne bana olan tavrın düzelmiştir sanıyordum."
Yanlış anlaşılmayı düzeltmek istercesine yerinde kıpraştı. "Yoo,sakın yanlış anlama seninle ilgili değil. Sana hazır olduğum zaman anlatacağım şeyle ilgili."
Alin huzursuzlandı. "Seni sıkmak istemiyorum Birkan,fakat böyle mutsuz olman beni endişelendiriyor."
"Bu beni önemsediğini gösterir. Doğru mu düşünüyorum?" Tekrar gülümsemişti,şaşılacak işti doğrusu.
Alin de gülümsedi. "Sana yalan söylemeyeceğim Birkan. Seni önemsiyorum. Ve sana her şeyden açık açık bahsetmek istiyorum."
"Neymiş o?"
"Hani Tugay vardı ya,eski okulumdan demiştim. İşte o benim bir zamanlar sevdiğim çocuktu. 2-2.5 yıl süren platonik bir sevgim oldu ona karşı. Fakat benim eski arkadaşım Betül onunla sevgili olunca aşkımı itiraf etmek istesemde edemedim. Bütün yazım zehir oldu."
"Betül?"
"Dostum-du. Okullarımız ayrılmadan önce aramız Tugay yüzünden epey açılmıştı. Çünkü Tugay son zamanlarda benimle ilgilenmeye başlamıştı. Betül de puzzle misali, onun bana Tugay'dan bahsedince yüzümün düşmesi,krizlere girmem gibi olayları ve Tugay'ın bana olan tavırlarını birleştirdi,benimle görüşmeyi kesti."
Birkan masal dinleyen çocuk gibi pür dikkat Alin'i dinliyordu.
"Böyle işte. Neden bilmiyorum ama son zamanlarda 0 noktasında oluşumuz yüzünden sana geçmişimi anlatma ihtiyacı duydum. Sahi,şimdi biz neyiz Birkan?"
Birkan uzunca bir süre konuşmadı. Daha sonra "İnan bana hiç bilmiyorum Alin. Kafam çok karışık. Ne yapacağımı bilmiyorum."
"Neden?"
"Sana şuan bunu anlatmam mümkün değil. Hazır olunca anlatacağım zaten,lütfen üsteleme."
"Peki,peki üstelemiyorum. Demirlerin yanına gidelim mi?"
"Demirler mi? Kim var ki yanında?"
Alin güldü. "Benim yeni tanıştığım yakın olduğum bir kız var. Adı Beren. Demir geçen gün onu sordu,Beren'e anlattım baya hoşuna gitti. Şimdi kantinde oturmuş sohbet ediyorlar."
Birkan da güldü. "Hadi ya,gidelim madem. Bu eğlence kaçmaz."
Amfiden çıktıklarında Birkan onu bir anda kendine çekti. Alin neye uğradığını şaşırmıştı,fakat çok hoşuna gitmişti. Sanırım şimdi duygularından emindi. Alin bu çocuğa aşık olmuştu. Hemde arkasından gelecek tehlikelere rağmen aşık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
ChickLitAlin gördüğü rüyaların bir bir çıkmasıyla büyük bir şok yaşamaktadır. Arkadaşlık ve aile ilişkilerini yürütmekle beraber aşk hayatını da yürütmesi gerekecektir. Peki bunu kimle yapacaktır? Bebek yüzlü Tugayla mı,yoksa asi çocuk Birkanla mı? KENDİM H...