21

36 5 0
                                    

Alin odasına çıktığında mesaj sesini duymuştu. İşte,korktuğu başına gelmişti.
Birkan: Hayatım,baban beni sevdi mi?
Alin cevap vermek istemiyordu,çünkü sevmedi diyemezdi. E sevdi derse yalan söylemiş olurdu. Ne yapacağını bilmiyordu.
Alin: Annem seni çok sevdi,özellikle kekini sevmeni çok sevmiş ☺️
Birkan: Onlar sevdi farkındayım. Ya baban? Baban pek belli etmedi sanki sevdiğini?
Birkan da Alin'in babasının onu sevmesini istiyordu demek ki. Bu yüzden doğruyu söylemek yerine yalan söyleyecekti.
Alin: Babam seni çok sevdi canım,ne kadar iyi bir çocuk dedi. O öyledir,belli etmez hislerini.
Birkan: Aa,çok sevindim şimdi. Ben de babanı çok sevdim. Annenin de keklerine bayıldım 😃
'Şimdiden özür dilerim Birkan. Sana yalan söylemek istemezdim ancak doğruyu söyleseydim çok üzülecektin. Fakat bakıyorum da şu anda o kadar mutlusun ki,ben bu mutluluğu bozamam. Üzgünüm sevgilim.' diye içinden geçirdi Alin. Fakat sadece içinden,ona bunları söyleyemezdi.
Haftalar geçmişti. Okulun ilk döneminin bitmesine az kalmıştı. Fakat ondan önce yılbaşı vardı. Aklına hemen Berenler geldi,bir plan yapmalılardı.
GRUP(BEREN,BİRKAN,ALİN,DEMİR)
Alin: Arkadaşlar,yılbaşı gecesi napıyoruz?
Beren: Valla ben plan yapmayı beceremem,siz yapın ben uyarım.
Birkan: Bence planı Alin yapsın 😊
Demir: Arkadaşlar bana hiç farketmez,biliyorsunuz ben bulunduğum kabın şeklini alıyorum. Her türlü programa uyarım.
Alin: Madem öyle ben yapayım o zaman. Diyorum ki,dışarıda güzel bir pizza yesek,biraz oturup sohbet etsek sonra oradan bir bara geçsek,bir şeyler içsek?
Demir: Oo süper plan,ben varım.
Beren: Ben de varım.
Birkan: Eh,ben de olayım bari. 😃
Alin: E iyi öyleyse,planımız tamamlandığına göre ben şimdi çıkıyorum. Yapmam gereken şeyler var.
Beren: Görüşürüz canım.
Demir: Görüşürüz kanka.
Birkan: Görüşürüz sevgilim.
Alin programını ailesine haber vermek üzere aşağı indi. Babasını toplanırken buldu.
"Baba,hani biraz daha kalacaktın?"
Özlem dolu gülümsemesiyle kızına baktı. "Kızım 4.5 hafta kaldım,fazlasına izin vermezler. Hem yine geleceğim,internetten de konuşuruz. Üzülme tamam mı?"
Sıkı sıkı sarıldılar. "Seni gitmeden yakalamama sevindim. Baba biz yılbaşı gecesi Berenlerle program yaptık,senin de haberin olsun dedim."
Suratı bir anda ciddileşti. "Birkan da olacak mı?"
"Evet baba. Ben,Beren,Demir,Birkan."
"O çocuğu sana layık görmüyorum biliyorsun."
"Ama neden baba? Gerçekten çok iyi bir insan."
"İçim sinmedi,dediğim gibi."
"Peki baba,çok uğraştım ama fikrinden caymadın. Sana karşı çıkmak istemiyorum ama ben Birkan'ı seviyorum ve onunla birlikte olmaktan mutluyum."
Alin apar topar odasına çıktı ve yastıklarına kafasını gömdü. Gözyaşları akmaya,her aktığında Alin'in canını yakmaya başlamıştı. Dayanılmaz bir acıydı. O kadar çok ağlamıştı ki uykuya teslim oldu.
"Kızım! Uyan!"
"Ne oldu anne?"
"Baban ve Birkan hastanede!"
"Neden?!"
"Babana tam taksi çarpacakken Birkan oradan geçiyormuş ve babanı iterek taksinin önüne kendi atlamış! Şu anda hastanedeler,gitmeliyiz!"
Alin uyanır uyanmaz yaşadığı şoka inanamıyordu,kendine gelmesi için sert bir kahve gerekiyordu,fakat şu anda kahvenin sırası değildi.
Hastaneye vardıklarında babasının alnında bandaj vardı. Fakat Birkan odada yatıyordu. Girmek istedi fakat babası kolundan tuttu.
"Dur kızım,şu anda giremezsin. Yoğun bakım odası burası,normal odaya geçene kadar görme izni yok."
"Ne zaman geçecek peki normal odaya?"
"Bilmiyoruz. Hem seninle bir şey konuşmam gerek,bir gelir misin?"
"Ne oldu baba?"
"Sen Birkan'a onu sevdiğimi mi söyledin?"
"E-evet mecbur kaldım,çünkü mutluydu."
"Sence bu gerçek bir mutluluk mu?"
"Baba üzülecekti."
"Şimdi daha çok üzüldü ama."
"Biliyor mu?" Alin kulaklarına inanamıyordu.
"Aslında bana araba çarpacakken o oradan geçmiyordu. Beni görünce selam vermeye geldi,bende garipsedim doğal olarak. Senin söylediklerini bana söyleyince şok oldum. Gerçeği anlatınca hızla gelen bir taksinin önüne atladı,onu kurtarmak için koştuğumda ise koluyla suratıma hızlı bir şekilde vurdu. Bu yüzden kaşım bandajlı."
"İnanamıyorum."
"Ve atlamadan önce dedi ki 'Ben Alin'e güvenmiştim,hayatımdaki tek dürüst insandı. Bana bunu nasıl yaptı?' "
Alin ağlamaya başlamıştı. Teselliyi babasının kollarında buldu.
"Kızım! Uyan!"
"Ne oldu anne?"
"Baban ve Birkan hastanede!"
"Neden!"
"Babana tam taksi çarpacakken Birkan oradan geçiyormuş ve babanı iterek taksinin önüne kendi atlamış! Şu anda hastanedeler,gitmeliyiz!"
Olamaz,bu rüya olmamalıydı. Bu rüya gerçekleşmemeliydi. Yoksa Birkan'ı kaybedecekti.

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin