2

231 16 0
                                    

Yazlığa gidecekleri gün gelip çatmıştı sonunda. Defne hanım, Alin'in ablası Peyker ve Betül'ün ailesi çok heyecanlıydı. Çünkü yazlıklarını çok seviyorlardı ve Alanya'dan başka bir yere gitmek istemiyorlardı. Fakat durum Alin için öyle değildi. Alin ilk defa bu kadar mutsuzdu, endişeliydi. Onun için tek sorun Betül'le aynı ortamda bulunacak olmasıydı. Betül demişken o da neredeyse gelirdi.

İşte zil çaldı, gelmişti. Büyük bir coşkuyla içeri girdi.
"Merhaba Peyker abla! Alin odasında mı?"
"Odasında canım."
Alinde tam giyiniyordu. Kapı tıklatıldı.
"Efendim?"
"Benim ben, Betül. Girebilir miyim?"
"Bir saniye. Tamam,gel."
Betül içeri girdi. Üstünde göbeği açık beyaz bir tişört, altında ise kot şort ve topuklu terlik vardı. Alin ise yolculuklarda rahat olma taraftarıydı. Bu yüzden eşofman kapri giymişti.
"Kızım bu ne hal, şort falan giysene."
"Ben böyle iyiyim."
"Ay valla alemsin. Kızım sıcak yere gidiyoruz. Pişeceksin."
"Sen bana senelerdir alışamadın mı? Ben yolculuklarda hiç şort giymem ki."
"Giymez-DİN. Şimdi Betül Designer geldi. Çekil bakalım dolabın önünden."
Betül bir hışımla Alin'i itti ve dolabı açtı. Bir tane kot şort,bir tane bluz ve topuklu sandalet çıkardı. Alin bunları hayatta giymezdi. "Betül ben bunları giymem."
"Kızım ne bu nefret? Birkaç saat dayansan ölecek misin? Hem arabayla gideceğiz rahat rahat yayılabilirsin."
"Of, pekala. İlk ve son kez giyeceğim haberin olsun."
"Tamam Alin, tamam. Hazır olunca gel, bekliyoruz."
Evet,normalde şort giyerdi fakat bu o kadar nadir bir durumdu ki.
Giyindiğinde herkes şok içerisindeydi.
"Kızım, şort giymişsin?"
"Ablacım saksı mı düştü başına?"
"Hayır, ben düştüm." Bunu söyleyen tabii ki Betül idi.
"Yoğun ısrarlarım sonucu giyinmeye karar verdi." Çok mutlu gözüküyordu.

Şu anda Alin bu tatilin başlamadan bitmesini istiyordu. Tek duası buydu.

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin