Alin yeni yaşının ertesi sabahı çok mutlu uyanmıştı. Tüm dertlerinden arınmış,eski mutlu haline kavuşmuştu sonunda. Gereksiz insanları hayatından çıkarmıştı.
Okula gittiğinde Beren ve Demir bankta oturuyordu,Alin onları görünce gülümseyip yanlarına doğru yürümeye başladı.
"Selam arkadaşlar."
"Sonunda gülüyorsun canım,çok mutlu oluyoruz seni böyle görünce."
"Siz olmasaydınız böyle olamazdım canım benim. Hem Tugay'la Betül'ün gerçek yüzünü gösterdiniz hemde bana çok güzel bir doğum günü yaşattınız. İyi ki varsınız." Bunu söyledikten sonra hem Beren'e hem Demir'e kocaman sarıldı. Tam o sırada Birkan okulun kapısından içeri girdi. Bugün çok farklı giyinmişti. Kırmızı bir gömlek,altına şık bir kot pantolonla çok yakışıklı olmuştu. Koyu kumral saçları ise hafif yukarıya kalkıktı ve kızların başını döndürüyordu.
"Birkan bugün daha bir özel hazırlanmış gibi,sizcede öyle değil mi?"
"Yoo,bence her zamanki hali."
"Yok değil. Siz erkekler anlayamazsınız. Kızlar bu tür konularda daha dikkatlidir."
"Doğru söylüyorsun Berencim. Siz kızların tek bir noktası var o da 'erkekler' Konu erkekler oldu mu hemen ilgi odağınız oluyor,başka bir şey düşünemez oluyorsunuz."
"Ne alakası var canım,seninle çıkmaya başladıktan beri yapmıyorum öyle şeyler."
"Sonuçta önceden yapıyormuşsun."
"Ay tamam Demir,seninle tartışamayacağım."
Tam o sırada Birkan gelmişti.
"Selam gençler. Bir şey mi oldu?"
"İddiaya girelim mi? Günü farketmez,bir erkek karşına çıksın ve o anki tepkini Alin bana anlatsın. Eğer ben kazanırsam annemle tanışacaksın,sen kazanırsan ben senin annenle tanışacağım. Anlaştık mı? Bakın yalan söylemek yok ama. Ne olduysa aynen anlatacaksınız."
"Tamam,varım. Kaybedeceğini görmek bana acı verecek sevgili sevgilim." dedi suratını büzüp ağlama taklidi yaparak.
"Ahaha göreceğiz canım."
Çok ciddi bir iddaaya girmişlerdi,kimin kazanacağı merak konusuydu.
"Ne oluyor sevgilim? Ne iddiası bu?
"Ya sözde biz kızlar erkekleri tek ilgi odağımız yapıyormuşuz,onlardan başka işimiz yokmuş. İkisi de kendince haklı olarak gördükleri şeyleri iddiaya çevirdiler,kazanan annesiyle tanıştıracak."
"Bence Beren baştan kaybetti."
"Ne demek o?"
"Demir haklı. Tek ilgi odağınız erkekler. Şuradan içeri yakışıklı bi çocuk görse bizi anında unutur onun yanına koşarsınız."
"Abartıyorsun ama."
"Hiçte değil. Bizde bir iddiaya girelim mi?"
"Tamam. Nesine?"
"Kaybeden kazanana çok hoşuna gidebilecek bir hediye alacak. Ama öyle cüzdanmış,çantaymış değil. Anlamlı bir hediye olacak."
"Tamamdır."
"Saat 09:15. Şu saatten sonra iddia yürürlüğe girmiştir. Hayırlısı olsun."
"Olsun bakalım."
Göze göz dişe diş. Bakalım kimler kazanacak. Kızlar mı,yoksa erkekler mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
ChickLitAlin gördüğü rüyaların bir bir çıkmasıyla büyük bir şok yaşamaktadır. Arkadaşlık ve aile ilişkilerini yürütmekle beraber aşk hayatını da yürütmesi gerekecektir. Peki bunu kimle yapacaktır? Bebek yüzlü Tugayla mı,yoksa asi çocuk Birkanla mı? KENDİM H...