MEDYA: YAŞAR - CADDE
'Bugün güzel bir gün,hava güzel,içim rahat.' Alin o sabah çok mutluydu. İçinde tuhaf bir mutluluk vardı,tarifsiz.
"Günaydın benim prensesim. İyi ki doğdun canım kızım."
Tabi ya. Bugün Alin'in doğum günüydü.
"Canım annecim,teşekkür ederim. Sen söylemeseydin ben unutmuştum biliyor musun?"
"Aa,nasıl unutursun doğum gününü?"
"Bilmem ki,unutmuşum işte. Ablam nerde?"
"Doğum günü pastanı almaya gitti,birazdan gelir. Hadi canım,şimdi otur ve güzel bir kahvaltı yap."
Evet,güzel bir kahvaltı yapmayalı uzun zaman olmuştu.
"Kızım hoşgeldin,hangi pastaneye gittin uzun sürdü gelmen?"
"Aşağıdaki Yakamoz Pastanesine gittim anne,diğeri açılmamıştı daha."
"Peki canım,ben şunu dolaba koyup geliyorum."
"Canım kardeşim benim,iyiki doğdun iyiki varsın."
"Sağol ablacım,siz de öyle. İyiki hayatımdasınız,iyiki ailemsiniz."
Kısa süreli bir duygu selinden sonra toparlandılar.
Alin kahvaltısını ettikten sonra pastasını kesip yukarı çıktı. Hemen giyinmeliydi,okul vardı sonuçta.
"Kızım çıkıyor musun?"
"Evet annecim."
"Peki canım,iyi dersler. Akşam bizimle mi olursun arkadaşlarınla mı?"
"Muhtemelen arkadaşlarımla olurum annecim."
"Tamam canım,iyi eğlenceler o zaman size." Kızının yanağına bir öpücük kondurup sıkıca sarıldı.
Alin pembe converselerini giyip kapının önüne çıktığında telefonu titriyordu. Heyecanlanmıştı.
'Belki de Birkandır? Ah,ne diyorum ben böyle.'
Ama Birkan değildi. Babasıydı.
"Alo,kızım? Canım benim,iyi ki doğdun birtanem."
"Teşekkürler baba." Sesi soğuktu. Birkan meselesi yüzünden hala kırgındı babasına.
"Hala kırgın mısın bana?"
"Sence?"
"Tamam,haklısın. Ama ne yapayım kazadan sonra onu sevebileceğim benim de aklıma gelmezdi. Lütfen yapma böyle,üzüyorsun beni."
"Artık Birkanla birlikte değiliz baba. Ayrıldık. İster sev ister sevme,bundan sonrası senin bileceğin iş."
"A-ama kızım.."
"Kapıyorum baba,okula çok geç kaldım."
"Peki canım,iyi dersler."
Alin bunları haketmiyordu. Evet,belki her insan kötü günler geçirebilirdi,ayrılık,kırgınlık,üzüntü ve bunun gibi şeyler. Ama doğum gününde değil. Yani en azından doğum gününde konuşulmamalıydı bu konular. 1 gün olsun mutlu ve huzurlu olmak istiyordu.
Okula vardığında gözleri Birkan'ı arıyordu ama ortalarda yoktu. Neredeydi ki?
"Aliin!"
"Beren! Canım!"
"Canım benim iyiki doğdun,seni seviyorum!"
'Bu kızın bu kadar mutlu olmasına bayılıyorum!"
"Bitanem çok teşekkür ederim,iyiki siz yanımdasınız. Bana huzur veriyorsunuz."
Sarıldılar.
"Demir nerede?"
"Bilmiyorum,ben geldiğimde yoktu."
"P-peki B-Birkan nerede?"
"Onu da görmedim. Birkan'ı neden sordun şimdi?"
"Hiç,sadece her zamanki köşesinde yoktu,merak ettim."
"Demek okula gelince gözlerin onu arıyor:))"
"Hayır Beren,sadece.. Ben onunla arkadaş kalmak istiyorum. Yine dertleşmek,sohbet etmek istiyorum. Ama sadece arkadaşça."
"Sen istiyorsun. Peki ya o?"
"O ne? O benimle konuşmak istemiyor mu?"
"Deli misin,tabiki istiyor. Ama arkadaşça değil,sevgili olarak."
"Yapamayız Beren. İlişkinin en önemli kuralı güvenken bizde güvenin g si bile yok. Baksana,arkamdan sürekli dolap çeviriyor."
"Ama sen onu üzdüğünde o seni affetmişti. Hemde canını epeyce yakmıştın. Belkide ilişkinizdeki güven bu yüzden yok olmuştur,ne dersin?"
Alin susmuştu. O sırada Demir yanlarına geliyordu.
"Aa hoşgeldin canım,sen okulda mıydın?"
"Evet tatlım,Birkanlaydık. Sen ne zaman geldin?"
"15 dakika oluyor."
"Birkan'a da gel dedim ama Beren'in yanına gidiyorum diyince herhalde senin de yanında olabileceğini düşündü,gelmek istemedi." dedi Alin'e bakarak.
Alin dayanamamıştı artık "Yeter artık! Bugün benim doğum günüm ama hepiniz canımı yakıyorsunuz! Evet belki Birkanla olan olayımı biraz abartmış olabilirim,ama bu bizim aramızda,karışmanızı istemiyorum. Ben amfiye çıkıyorum!"
Bir hışım amfiye çıktı Alin. Ve olduğu yerde kalakaldı.
"Teşekkür ederim Goncacım. Sende olmasan nasıl hallederdim bilemiyorum."
"Ne demek Birkancım,her zaman." Daha sonra cak cuk öpüşme sesleri..
Birkan başkasını bulmuştu,onu unutmuştu. Alin ayaklarının yerden kesildiğini hissediyordu. Hani aşıktı,hep sevecekti?
Bir yanı böyle söylerken bir yanı da 'Kızım sen bunu hakettin!' diyordu.
Evet,haketmişti. Şimdi acısını çekiyordu. Acının gerçekten zamanı olmuyormuş,doğum günü,nişan,düğün.. Acı zaman tanımıyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
ChickLitAlin gördüğü rüyaların bir bir çıkmasıyla büyük bir şok yaşamaktadır. Arkadaşlık ve aile ilişkilerini yürütmekle beraber aşk hayatını da yürütmesi gerekecektir. Peki bunu kimle yapacaktır? Bebek yüzlü Tugayla mı,yoksa asi çocuk Birkanla mı? KENDİM H...