"Ez bonyolult, csak ma látta azt a srácot az iskolája mellett sétálni, és ahogy mondta, első látásra beleszeretett."
Jungkook döbbenten nézett fel.
"Milyen srác?" Kérdezte, és próbált visszaemlékezni az összes diákra, aki mellett ma elment.
"Jimin szavaival élve, álomszép, szexi dögös, magas, deszka vállú, sötét haja az arcába omlik, sötét őzike szemei vannak".
Jungkook hallotta, ahogy Taehyung nevetésben tör ki, miközben ott ült és nézte az őrülten pislogó Sugát.
"Fogadok, hogy Jungkook névre hallgat" - vonta fel a szemöldökét Suga.
Taehyung most a székébe kapaszkodott, majdnem hempergett a nevetéstől, amikor Jungkook ismét kifújta magát.
"Úgy érted, hogy Jimin... tényleg megkedvelt engem?"
"Voltál ma az iskolája előtt? Látott téged?" Kérdezte Suga komollyá válva.
"Igen én... csak elmentem mellette, hogy messziről lássam, de az a srác meglökte őt, így odasétáltam, és valahogy szemkontaktusba kerültünk" - Jungkook libabőrös lett az emléktől, amikor Jimin éles tekintete rávetült.
Tehát tényleg tetszett neki, amit látott? Remélhetőleg.
"Ahogy gondoltam. Amikor leírta nekem a fickót, az volt a benyomásom, hogy te lehettél volna az."
"Úgy értem, ez elképesztő, nem igaz?" Jungkook rájuk nézett, de az arcuk minden volt, csak nem lelkes. "Vagy nem is annyira. Ma nem akar látni, mert látott engem, milyen csavaros ez" - sóhajtott hátra dőlve a székre.
Talán jobb is így, hiszen holnap új fejezetet nyit, és tényleg találkozik Jimin-nel, de ez nem változtathatott azon a tényen, hogy ma este nagyon fog hiányozni neki, biztosan nem fog aludni Jimin kis pózolása nélkül a karjaiban.
-
"Jó, hogy végre úgy döntöttél, hogy otthon maradsz, ahol a helyed van!" Az anyja undorodva nézett Jiminre. "Végre kirúgtak a fiú szülei, mert túlságosan igénybe vetted a vendégszeretetüket?"
Az anyja kérdése olyan durva volt, hogy Jimin nem tudta elhinni, ezért megdermedt a pálcikákkal a kezében, miközben igyekezett minél gyorsabban befejezni a vacsorát, hogy az emeletre bújjon, és megvárja a következő reggelt. Az anyja azonban úgy döntött, hogy a téma befejezését lehetetlen feladattá teszi.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Lãng mạnAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...