Jungkook arca lilára változott, és Jimin aggódni kezdett, az volt a benyomása, hogy Taehyung gúnyt űz a fiúból, aki egy kicsit terrorizálja őt, ezért a szíve, fájt.
"Az én autóm határozottan sokkal jobb, mint a tiéd" - mosolygott hirtelen Jungkook, elvezette őket a parkolóhoz és ahhoz az apró Toyotához.
"Ez a te autód, ember! Le vagyok nyűgözve, alig várom, hogy lássam, ahogy vezeted." Taehyung rákacsintott Jiminre, aki egyre inkább kezdte magát kívülállónak érezni.
"Légy a vendégem" - nyitotta ki Jungkook az első ajtót, felemelte az ülést, majd egyenesen Taehyungra nézett. "Szorulj be."
"Én? Jimin tökéletesen elfér a hátsó ülésen" - nyögte Taehyung.
"Az én autóm az én szabályaim, vagy ezt a helyet foglalod el, vagy gyalog mész a buszhoz" - emelte fel szemöldökét Jungkook.
Taehyung valami megfejthetetlen dolgot motyogott a hátsó ülésre kúszva, Jungkook pedig átadta neki Jimin összes ajándékát, hogy megfogja, mielőtt visszahúzta az első ülést.
"Légy a tiszteletbeli vendégem" - mondta, mosolyt küldve Jimin felé, majd körbesétált a kocsi körül, és a fiúnak szüksége volt egy másodpercre, hogy megnyugtassa szapora szívverését, mivel Jungkooknak ez a tette, hogy megvédje őt az egész világtól, annyira Jeon úrhoz illő volt.
Megérdemelte egyáltalán, hogy bármelyik férfi is ennyire becsülje őt, amikor mindkettőjüket elárulta.
"Jimin jössz vagy maradsz?" Kérdezte Taehyung, visszahozva őt a jelenbe, így beugrott az anyósülésre és hallgatta, ahogy Jungkook és Taehyung egész úton Jungkook vezetésén veszekedtek.
-
"Úgy érzem magam, mintha otthon lennék" - vigyorgott Taehyung, miközben bevezette őket egy nagyszerű lakásba, amely a város háztetői fölött található, a kilátás innen fentről olyan csodálatos volt, hogy Jimin az ablakfalhoz sétált és bámult, amikor hangos ugatás elterelte a figyelmét.
"Szia, ki vagy te?" Jimin letérdelt, hogy megsimogassa a rendkívül aranyos és bolyhos kutyát ami az útjába futott.
"Ne hagyd, hogy Tannie zavarjon, leginkább rágcsálni akar" - nevetett Taehyung. Kisétált a nagyszobából, amikor Jungkook elhelyezte Jimin trófeáját, diplomáját és a csokrot a dohányzóasztalra.
Jimin inkább a kutyával játszott, minthogy figyelmet szentelt volna annak a szexi férfinak, aki teljesen furcsává tette, teljesen összezavarta a szívét és az elméjét.
ESTÁS LEYENDO
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...