36.𝐀 𝐣𝐞𝐠𝐲𝐳𝐞𝐭𝐟ü𝐳𝐞𝐭𝐞𝐤 𝐟𝐞𝐥𝐞𝐭𝐭

303 31 11
                                    

"Asszonyom, kérem, legyen kedves, a fia nincs jól

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

"Asszonyom, kérem, legyen kedves, a fia nincs jól."

Jimin testének minden bőre összerándult erre a halk hangra, és a szívverése szaporán vert, amikor meglátta, hogy Jungkook az anyja mögül bepillant a szobájába.

"Um..." - anyukája elvörösödött. "Mindegy, Jungkook gyere be, hozok neked sütit. Tényleg nagyon kedves tőled, hogy meglátogatod az én lusta fiamat" - sóhajtott fel, miközben kisétált, mire Jimin gyomra felfordult a féltékenységtől, hiszen még soha nem hallotta az anyukáját ilyen kedvesen beszélni senkivel szemben.

"Szia, bejöhetek?" Kérdezte Jungkook figyelmen kívül hagyva a lány megjegyzéseit, csillogó tekintetet küldve neki.

"Persze" - ült fel Jimin az ágyon, miközben érezte, hogy a szoba forog az egész napos fekvéstől.

"Jimin, hé ne ájulj el, nem kell víz?", érezte, hogy egy pár védelmező kar köré tekeredik, és a fejét Jungkook vállára hajtotta, hogy néhány levegőt vegyen, amíg az őrült pörgés a fejében meg nem szűnik.

Valami hülye tréfa volt, amit az elméje játszott, mert megesküdött rá, hogy Jungkooknak ma olyan illata volt, mint Jeon úrnak. Felejtsd el Jimin, parancsolta megzabolázhatatlan szívének.

"Most már jobb "- suttogta Jimin hátrahúzódva, elhagyva az ágyat, hogy kinyissa a szekrényt, és megtalálja Jeon úr kapucnis pulóverét a polcon, amitől a szíve egy kicsit megugrott, amikor kivette és a pizsamapólójára húzta.

"Aranyos kapucnis pulóvered" - mondta Jungkook elpirulva.

"Igazából... felejtsd el" - sóhajtott Jimin az íróasztalához botorkálva, hogy kihúzza a székét.

"Elhoztam a mai napról a jegyzeteket, nem maradtál le sok mindenről. Csak azért kaptam elzárást Seokjin úrtól, mert megkérdeztem, hogy miért hiányzol" - kuncogott Jungkook.

"Micsoda?" Kérdezte Jimin döbbenten.

"Azt hiszem, én vagyok a legkevésbé kedvelt embere" - vonta fel a szemöldökét Jungkook, de az ajtó kinyílt, és Jimin anyukája berontott egy édességekkel teli tálcával és egy gőzölgő teáscsészével.

"Jungkook kedves, ez a tiéd. Jimin adj a vendégednek egy széket, és hozz magadnak egy sámlit a konyhából, tényleg!" Emelte fel ismét a hangját.

"Asszonyom, hozom magamnak a sámlit." Jungkook felállt felette, a hangja kedves volt, mégis hordozott valami szomorkásat Jimin anyukája rettenetesen elpirult, mondván, hogy kövesse őt lefelé.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ