59.𝐀 𝐬ö𝐭é𝐭𝐬é𝐠 𝐚𝐥𝐚𝐭𝐭

280 34 14
                                    

Így az utolsó éjszakájuk olyan lesz, mint az első és minden más éjszakájuk, a szerelmének az a gesztusa, ami megváltoztatott valamit a szívében, hiszen Jungkook volt az, a fiú, aki igazán akarta őt, az első kínos beszélgetésektől kezdve az iskoláb...

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Így az utolsó éjszakájuk olyan lesz, mint az első és minden más éjszakájuk, a szerelmének az a gesztusa, ami megváltoztatott valamit a szívében, hiszen Jungkook volt az, a fiú, aki igazán akarta őt, az első kínos beszélgetésektől kezdve az iskolában, egészen addig, hogy elhívta őt egy igazi randira.

"Annyira hiányoztál, Jimin."

Míg Jeon úr...

"ugyanúgy hiányzott Jeon úr." Jimin éhes csókokat érzett a nyakán, és úgy döntött, hogy ma este elenged minden korlátot, csak a teste lesz, csak a vágyakozás,

csak a szex és a feledés, kezei felemelték Mr. Jeon ingét, miközben jelentőségteljesen végigsimítottak a hasizmain. A szenvedélyes szopogatás a nyakán végigvonulva szűkölködővé vált, a férfi sima nyelve kitöltötte a füllyukát, ringatózva ellene.

Jimin elméje fénytelen állapotba zuhant, miközben levetkőztették a ruháikat, megpróbálva minél többet felfedni, amennyit csak lehet, a szemkötő azzal a sebességgel csúszott el, ahogy az iskolai mellényét felhúzták, de filmszerűen lehunyta a szemét, és Jeon úr élesen belélegezve visszahozta a megfelelő helyre.

"Jimin?" A hangja bizonytalan volt.

"Jeon úr kérem folytassa, szükségem van a csókjaira mindenhol rajtam" - visította Jimin, kezébe vette a férfi arcát, az ajkaira vezetve, hogy gyorsan szétválassza őket, és mindent beleadva, lassan egymáshoz masszírozza a nyelvüket.

Csillagok töltötték meg a testét az érintésre, mindketten végigbotladoztak a fürdőszobán, amíg Jimin csípője a mosdókagylónak nem ütközött. Jeon úr felemelte őt, letépte a nadrágját a fehérneműjével együtt eléggé, hogy hozzáférjen, és a feneke közé csapódjon, miközben elnyelte az arcát őrült, nyitott szájú csókokban. A f* teljesen nagyszerű , Jimin ökölbe szorította az öklét Mr. Jeon haja körül, válaszul egész testével, a csípőjét forgatva és a fenekét szorítva, hogy még mélyebben érezze őt. Az ajkaik transzban,lenyűgöző, hogy milyen ízletesen mocskos a nyelvük, hogy a szerelem beszél, Jimin teste izzott, egy műhold, egy kis rakéta, amit az űrbe dobtak, egy távcső, ami elég éles ahhoz, hogy a mennyországot lássa.

Durva, a lökés még jobban kitolta őt ismeretlen galaxisok felé, egy f* olyan kemény, mégis meleg, sima, puha bőrrel, hogy megolvadjon, egy lédús láva, ami kiteljesíti őt, körmei mély nyomokat karcolnak Jeon úr hátába, lágy, vörös lenyomatokat hagyva a nyakán, el tudta képzelni, de nem látta, hogy ez a finom férfi olyan durván veszi őt, ismét Jungkook arcát fogadja.

Ne gondolj rá, ez az utolsó estéd a te Jeon uraddal,gondolta Jimin. "Ah! A fenébe!" Kiáltotta, hogy a hátát a hideg tükörnek ívelt, ahogy Mr. Jeon f* ütötte azt a pontot, ami őrületbe kergette, így a szűkölködő csípője fel-le mozgott a mosdókagyló peremének, hogy folytassa ezt a felemelő földrengést.

"Még! Még! Gyorsabban! Oda! A francba!" Kiabált,keresve a tartást a lábai lecsúsztak Mr. Jeon derekáról, de próbálta tartani a pozíciót, azok a nagy karok simogatták a combjait, szorították azokat, amikor Jimin forgott a valóságból, sikoltott valamit, nyöszörögve mozgatta a fenekét, hogy a hegyét Mr. Jeon hasizmához dörzsölje, a kettős öröm őrületes, olyan jó, elviselhetetlen, amikor az a pusztító hullám a Richter skálán felmászott, csillagokká változott a fejében.

Mintha kiborulva fénysebességbe ugrottak volna, úszó testük, a zuhogó izzadság, a kemény lökések, a nehéz lélegzetvételek,a lüktető vér, a remegő izmok, a fájdalmas hő okozta töredék, elviselhetetlen, hogy a szerelmi pont Mr. Jeon f* ereje ellen pumpált és a fenébe, egy hosszú nedves nyelvcsíkot a profiljához, megtöltötte a száját és felemelte a sajátját. Jimin kezei kinyúltak, hogy megérintsék szerelme fejét, és még közelebb vonták magához, a sarka a férfi feneke közé ásott, és az az utolsó lökés, amivel a tükörbe csapódott, elhalványította a valóságot - a tektonikus riff kinyílt, az apró rakéta repülő csillagokká terjedt, az égi távcső a felhők fölé nyúlt, hogy lássa a fényt, csak fény, egy fénytenger, amely mindent elnyelt a teljes beteljesülés állapotába.

A tökéletesség.

A lélegzetvétel.

Ajkak ajkakra simulása, test a testre, ujjhegyek a nedves combokon.

"Te voltál... a legjobb... valaha..." Jeon úr reszelős suttogása libabőrrel töltötte meg a bőrét.

"Aah!" Jimin hátradőlt a tükörnek támaszkodva, izmai még mindig rángatóztak, teste olyan könnyű és kimerült, hogy álomba merülhetett, szíve még mindig a mellkasában dobogott.

"Jimin..." Jeon úr a vállára tapasztotta az ajkait, még mindig mélyen benne volt, olyan jó volt, még egészen puha is.

A rágcsálás a bőrén elviselhetetlen volt, ezért Jimin a kezét Jeon úr mellkasára szorította, rátapadva annak izzadt bőrére.

"Jeon úr elég, kérem, adjon egy kis szünetet, különben nem marad belőlem semmi" - könyörgött Jimin.

"Annyira szeretlek. Fogalmad sincs, mennyire szeretlek" - távolodott el tőle centikre Jeon úr, és forró levegőt lehelt az arcára.

"Hidd el, el tudom képzelni, jó ötletet adsz nekem azzal, hogy ilyen jól érzem magam", Jimin felhúzta a szemöldökét, végigsimítva a kezével a saját nedves f*-ján, amíg az tele nem lett a csúcspontja nyomaival, majd az ajkaihoz vitte, és jelentőségteljesen lenyalta, miközben minden egyes ujját megszopogatta.

Jeon úr lélegzete egyenetlenné vált, csípőjét mozgatta benne még bár annyira kész volt, a puha f*-ja ki-be csúszott Jimin testében. reménytelenül.

"Jimin a fenébe!" Jeon úr a feje mellett a falnak csapódott. "Holnap úgysem mész iskolába." "Nem engedlek ki a hálószobából!"

"Jeon úr, örökre itt akar tartani?" Kérdezte Jimin játékosan mozgatva a kezét a férfi mellkasán, extra szeretetet adva a bimbóinak.

"Igen. Annyira nem engedlek el, sehova..." A férfi élesen belélegezte a levegőt, éhes ajkaival végigszopogatta Jimin arcát, nyakát, fülét.

" A férfi élesen belélegezte a levegőt, éhes ajkaival végigszopogatta Jimin arcát, nyakát, fülét

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ