41.𝐀 𝐟ő𝐧ö𝐤 𝐛𝐞é𝐩ü𝐥𝐯𝐞

262 31 8
                                    

" Megsérült? Jeon úr!" A munkások elkezdtek szaladgálni, és vagy tizenöt elsősegélydobozt nyújtottak át neki, így megragadta a legközelebbit, megköszönve, Tae vállára koppintva kihúzta őt a legközelebbi mosdó felé, kinyitotta az elsősegélydobozt, ...

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

" Megsérült? Jeon úr!" A munkások elkezdtek szaladgálni, és vagy tizenöt elsősegélydobozt nyújtottak át neki, így megragadta a legközelebbit, megköszönve, Tae vállára koppintva kihúzta őt a legközelebbi mosdó felé, kinyitotta az elsősegélydobozt, átböngészte, hogy kihalásszon egy sor kötszert.

"Csomagold be vele a kezem, gyorsan" - dobta Jungkook a legjobb barátjának a kötést.

"Ennek a soha nem gyógyuló baseball-sérülésnek is hamarosan véget kell vetni, ezt te is tudod" - Taehyung komolyan közeledett hozzá, megfogta a jobb tenyerét, hogy erősen bekösse, ügyelve arra, hogy minden tetoválást eltakarjon.

"Tudom. Olyan szerencsétlen, hogy idejöttek" - sóhajtott fel Jungkook.

"Ez előbb vagy utóbb ki fog derülni, szóval tényleg jobb, ha elmondod Jimin-nek, mielőtt még, túl késő lenne".

"Már túl késő" - Jungkook az ajkába harapott.

"Tessék, nehogy lebukj" - szorította meg Taehyung a tenyerét, komoly pillantást küldve neki.

"Köszi, szükségem lesz a világ összes szerencséjére." Jungkook felállt a mosdókagylótól, aminek támaszkodott, gyorsan fürkészte a tükörképét, kicsit összekócolta a haját, és kigombolta az inge két gombját, hogy egy majdnem középiskolás fiatalabb hangulatát keltse.

"Szorítok neked" - motyogta Taehyung, mire Jungkook megkocogtatta a vállát, mielőtt kisétált, és a folyosón keresztül a konferenciateremhez futott, majd könnyedén bekopogott, és besurrant.

"Mr..."

"Mr! Én egy diák vagyok ebből a csoportból! Elnézést a zavarásért, csak a helyemet akartam elfoglalni" - hajolt meg Jungkook, és sietett az üres székhez, közvetlenül Jimin mellé, leülve.

Az F csoportja tudományos csoportjának vezetője úgy bámult rá, mint aki fixen kacsintgat.

"Öhm... folytathatod az előadást" - dadogta Jungkook egy furcsa kézmozdulatot téve.

A férfi megigazította a szemüvegét, a papírok remegtek a kezében, amikor rekedtes hangon folytatta.

Az F csapat egy alacsonyabb rangú csoport volt, akik egyenleteket oldottak meg és szimulációs modelleket terveztek az űrprojektjéhez, így soha nem dolgoztak vele személyesen, és teljesen megértette, hogy a munkása miért volt hirtelen ennyire képtelen rá. rendesen vezetni az előadást, miközben ő itt ült és hallgatta.

Jimin kíváncsi tekintete rajta pihent, így Jungkook egy ideges mosolyt küldött a fiúnak, remélve, hogy a titka még nem derült ki.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ